Moderna uznana za najsilniejszą markę branży farmaceutycznej w Top Marka 2023
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Moderna, Inc. została uznana za wiodącą markę branży farmaceutycznej w tegorocznym rankingu Top Marka 2023. To największy ranking medialności przedsiębiorstw na polskim rynku realizowany przez magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Szesnasta edycja raportu brandów o najlepszym wizerunku objęła aż 500 marek z 50 branż.
- Nagroda Top Marka 2023 w kategorii Farmacja to ogromne wyróżnienie. W ciągu ostatnich trzech lat sukcesywnie pięliśmy się w górę, aby w tym roku zdobyć pozycję lidera w rankingu. Przyznany tytuł to wynik intensywnej pracy naszego międzynarodowego zespołu doświadczonych ekspertów, którzy dbają o najwyższą jakość naszych przekazów realizując strategię otwartości naszej organizacji na komunikację. – mówi Łukasz Wielochowski, dyrektor Moderna Enterprise Solution Hub w Warszawie.
Firmy biorące udział w konkursie Top Marka oceniane są w trzech kategoriach: impact – wskaźnik szacujący liczbę kontaktów odbiorców z marką, sentyment – wskaźnik oceniający skuteczność komunikacji oraz ogólna liczba publikacji. Moderna została uznana za wiodącą markę w sekcji przemysłu farmaceutycznego.
Raport magazynu Press i firmy PSMM Monitoring & More obejmował materiały opublikowane w prasie, internecie oraz mediach społecznościowych od 1 lipca 2022 do 30 czerwca 2023 roku. W badanym okresie ukazało się ponad 43 tys. publikacji dotyczących firmy Moderna, z czego najwięcej, bo aż 54,2 proc. z nich w Internecie, 45,1 proc. w social media oraz 0,7 proc. w prasie. W tegorocznej edycji, na potrzeby całego plebiscytu, przeanalizowano łącznie 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 mln publikacji internetowych oraz 28,3 mln postów z Facebooka, Instagrama, X (dawniej Twittera) i YouTube’a.
W maju 2021 r. Moderna utworzyła międzynarodowe centrum usług biznesowych w Warszawie, aby pomóc w budowaniu globalnej infrastruktury poprzez świadczenie kluczowych funkcji, w tym finansów, nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii, zasobów ludzkich i usług cyfrowych. Warszawa, zatrudniająca ponad 200 pracowników, jest jedną z największych lokalizacji Moderny poza Stanami Zjednoczonymi i jest odpowiedzialna za świadczenie usług i dostarczanie rozwiązań dla obszarów korporacyjnych w całej Modernie.
ZIKO APTEKA DRIVE THRU - NOWY PUNKT NA MAPIE KRAKOWA PRZY ULICY TYNIECKIEJ.
Moderna i OpenAI współpracują by rozwijać technologię mRNA
Jak odmienić oblicze branżowych kongresów ?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.