Komunikaty PR

Moderna uznana za najsilniejszą markę branży farmaceutycznej w Top Marka 2023

2023-12-07  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Moderna, Inc. została uznana za wiodącą markę branży farmaceutycznej w tegorocznym rankingu Top Marka 2023. To największy ranking medialności przedsiębiorstw na polskim rynku realizowany przez magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Szesnasta edycja raportu brandów o najlepszym wizerunku objęła aż 500 marek z 50 branż.

- Nagroda Top Marka 2023 w kategorii Farmacja to ogromne wyróżnienie. W ciągu ostatnich trzech lat sukcesywnie pięliśmy się w górę, aby w tym roku zdobyć pozycję lidera w rankingu. Przyznany tytuł to wynik intensywnej pracy naszego międzynarodowego zespołu doświadczonych ekspertów, którzy dbają o najwyższą jakość naszych przekazów realizując strategię otwartości naszej organizacji na komunikację. mówi Łukasz Wielochowski, dyrektor Moderna Enterprise Solution Hub w Warszawie.

Firmy biorące udział w konkursie Top Marka oceniane są w trzech kategoriach: impact – wskaźnik szacujący liczbę kontaktów odbiorców z marką, sentyment – wskaźnik oceniający skuteczność komunikacji oraz ogólna liczba publikacji. Moderna została uznana za wiodącą markę w sekcji przemysłu farmaceutycznego.

Raport magazynu Press i firmy PSMM Monitoring & More obejmował materiały opublikowane w prasie, internecie oraz mediach społecznościowych od 1 lipca 2022 do 30 czerwca 2023 roku. W badanym okresie ukazało się ponad 43 tys. publikacji dotyczących firmy Moderna, z czego najwięcej, bo aż 54,2 proc. z nich w Internecie, 45,1 proc. w social media oraz 0,7 proc. w prasie. W tegorocznej edycji, na potrzeby całego plebiscytu, przeanalizowano łącznie 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 mln publikacji internetowych oraz 28,3 mln postów z Facebooka, Instagrama, X (dawniej Twittera) i YouTube’a.

W maju 2021 r. Moderna utworzyła międzynarodowe centrum usług biznesowych w Warszawie, aby pomóc w budowaniu globalnej infrastruktury poprzez świadczenie kluczowych funkcji, w tym finansów, nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii, zasobów ludzkich i usług cyfrowych. Warszawa, zatrudniająca ponad 200 pracowników, jest jedną z największych lokalizacji Moderny poza Stanami Zjednoczonymi i jest odpowiedzialna za świadczenie usług i dostarczanie rozwiązań dla obszarów korporacyjnych w całej Modernie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Farmacja OHAUS wprowadza na rynek nową generacją mieszadeł z płytą grzejną Biuro prasowe
2024-09-26 | 17:05

OHAUS wprowadza na rynek nową generacją mieszadeł z płytą grzejną

    OHAUS Corporation, czołowy światowy producent wag i urządzeń laboratoryjnych, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej generacji mieszadeł z płytą grzejną Guardian 5000.
Farmacja Firma WMFTS wprowadza na rynek rozwiązania jednorazowego użytku WMArchitect™
2024-09-09 | 10:00

Firma WMFTS wprowadza na rynek rozwiązania jednorazowego użytku WMArchitect™

Watson-Marlow Fluid Technology Solutions wprowadza na rynek rozwiązania jednorazowego użytku WMArchitect™ w celu optymalizacji zarządzania płynami biofarmaceutycznymi Nowa
Farmacja 4∞Form: Rewolucyjna innowacja dla przemysłu farmaceutycznego
2024-06-26 | 01:00

4∞Form: Rewolucyjna innowacja dla przemysłu farmaceutycznego

Aluflexpack opracował rewolucyjną innowację w dziedzinie opakowań, która znajdzie zastosowanie przede wszystkim w przemyśle farmaceutycznym, ale może przydać się też w szerszym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.