Fielmann zaprasza do swojego pierwszego butiku optycznego w Opolu
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
W czwartek, 20 maja 2021 roku niemiecki lider rynku optycznego Fielmann otworzył swój pierwszy salon w Opolu. Tym samym Fielmann dołączył do najemców Centrum Handlowego Karolinka przy ulicy Wrocławskiej 152/154. To otwarcie ma szczególne znaczenie dla marki, ponieważ nowo otwarty salon jest jednocześnie 30 punktem Fielmann na mapie Polski.
Fielmann nieustannie inwestuje w rozwój sieci salonów optycznych, dążąc do obecności w najważniejszych miastach Polski i najbardziej prestiżowych przestrzeniach handlowych w kraju. Tym razem niemiecka firma postawiła na zwiększenie dostępności butików optycznych na południu Polski. Od 20 maja mieszkańcy Opola mają możliwość skorzystania z profesjonalnego doradztwa optycznego i zakupu idealnej pary okularów z gwarancją korzystnych cen.
W nowym salonie w CH Karolinka dostępny jest szeroki wybór okularów korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych najwyższej jakości. Marka Fielmann dba o stylowy i modny wygląd swoich klientów, dlatego na sezon wiosna-lato 2021, wprowadziła nową autorską kolekcję zatytułowaną: Wielka wolność. Oprawki z tej wyjątkowej linii są celebracją indywidualności, wyrażanej poprzez styl ubierania i zabawę jego elementami. Nowe modele okularów są połączeniem luźnego stylu z elegancją, swobody z gracją, tradycji z nowoczesnością, ponieważ nie ma określonych zasad, które powinny determinować nasz osobisty styl. Na tym polega wielka wolność mody. W ofercie Fielmann znajdują się nie tylko modele z własnej kolekcji, lecz także światowych projektantów, takich jak Calvin Klein, Carolina Herrera, Tom Ford, Dior, Gucci czy kultowej marki Ray Ban.
To co wyróżnia markę Fielmann na tle konkurencji, to nie tylko różnorodna kolekcja produktów, ale także wyjątkowe podejście do klienta. Każdy klient salonów Fielmann może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku. Specjaliści służą pomocą w doborze najlepszych soczewek korekcyjnych oraz zapewniają fachową konsultację na podstawie przeprowadzonego badania. Oprócz bezpłatnego badania wzroku Fielmann oferuje możliwość zakupu kompletnej pary okularów jednoogniskowych za 89 zł oraz okularów progresywnych za 279 zł.
Wszyscy odwiedzający salony marki mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Również wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt, które używane są podczas porady są regularnie dezynfekowane. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
Bardzo cieszymy się, że możemy zaoferować nasze produkty i usługi w jednym z największych punktów handlowych na mapie województwa opolskiego – Centrum Handlowym Karolinka. Cieszę się, że mieszkańcy Opola będą mieli możliwość skorzystania z usług optycznych, jakie oferujemy w naszych butikach. To dla nas wyjątkowa okazja, ponieważ otwarcie pierwszego butiku w Opolu jest równocześnie otwarciem trzydziestego salonu w Polsce. Jestem dumny z tego, w jak szybkim tempie marka Fielmann rozwija się w naszym kraju
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Pomimo pandemii ostatni rok jest niezwykle owocny dla sieci Fielmann. Nieustannie inwestując w swoją strategię rozwoju, niemiecka marka otworzyła swoje butiki w największych miastach Polski. Nowo otwarty salon w Opolu to już 30 lokalizacja marki Fielmann w Polsce. Ponadto w tym roku ruszył nowy sklep internetowy Fielmann.pl, gdzie klienci mogą kupić okulary przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
O firmie
Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które
z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi 850 salonów optycznych w całej Europie
i jest liderem branży w Niemczech.
Badanie ASICS: Nieustanna praca przy biurku zagrożeniem dla zdrowia psychicznego
Trzecia edycja "FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA". Trzy dni inspiracji,
Zagubieni w rzeczywistości - dzisiaj Światowy Dzień Choroby Alzheimera
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.