Komunikaty PR

Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay

2024-03-06  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Artur Niewrzędowski
AKM multiAN PR

Godebskiego 20
05-820 Piastów
artur.niewrzedowski|multian.pl| |artur.niewrzedowski|multian.pl
509433874
www.multian.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.22 MB )

Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay, nowy zakres usług w pełni dedykowanych działalności e-commerce B2B.

• Allianz Trade pay to rozwiązanie płatnicze z szeregiem usług dedykowanych działalności e-commerce B2B, w tym ochronę ubezpieczeniową kredytu kupieckiego, moduł przeciwdziałania oszustwom, rozwiązanie do cyfrowego onboardingu (rejestracji/obsługi) kupujących oraz rozwiązanie natychmiastowego finansowania za pośrednictwem jednego z naszych partnerów finansowych.

• Allianz Trade pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność ekosystemu e-commerce dzięki kompleksowym i łatwym w konfiguracji produktom.

Wspieranie szybko rozwijającego się handlu elektronicznego B2B jest integralną częścią strategii Allianz Trade od kilku lat. Po opracowaniu unikalnego i pionierskiego ubezpieczenia kredytu e-commerce i nawiązaniu wielu partnerstw z graczami e-commerce i wiodącymi instytucjami finansowymi, wiodący na świecie ubezpieczyciel kredytu kupieckiego idzie o krok dalej. Allianz Trade ogłasza dziś uruchomienie Allianz Trade pay, rozwiązania płatniczego z szeregiem usług dedykowanych działalności e-commerce B2B, które obejmuje nie tylko rozwiązania natychmiastowego finansowania za pośrednictwem naszych partnerów, ale także cyfrowe rozwiązanie do rejestracji/obsługi kupujących, system zarządzania i ograniczania ryzyka oszustw online  oraz ubezpieczenie kredytu kupieckiego dostępne „przy kasie” (podczas finalizowania transakcji).

 

Allianz Trade Pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność 

Dzięki ubezpieczeniu kredytu w handlu elektronicznym Allianz Trade oferuje w czasie rzeczywistym ochronę przed ryzykiem braku płatności dla rynków B2B, dostawców płatności odroczonych BNPL  i e-handlowców. Allianz Trade przygotowuje się teraz do dalszych działań, aby skuteczniej wspierać ekosystem B2B i dostosować swoją ofertę do wzrostu przepływów handlowych w handlu elektronicznym. 

 

W związku z tym Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay, szeroki zestaw rozwiązań dedykowanych wszystkim graczom e-commerce, od ubezpieczenia kredytu po natychmiastowe finansowanie i procesy KYB (know your business – ustalanie i potwierdzanie informacji o klientach). Konkretnie, Allianz Trade pay skupia w jedno już istniejące narzędzia wraz z zupełnie nowymi usługami. 

 

Wśród już istniejących rozwiązań, Allianz Trade pay oferuje:

• Ubezpieczenie kredytu w handlu elektronicznym: to rozwiązanie umożliwia kredytowanie klientów online w czasie rzeczywistym, pozwalając e-handlowcom B2B na udzielanie klientom terminów płatności przy jednoczesnej ochronie przed ryzykiem braku płatności.

• Rozwiązania natychmiastowego finansowania dla operacji krajowych: Partnerzy płatności odroczonych B2B (BNPL) Allianz Trade zapewniają pełny łańcuch wartości BNPL aż do natychmiastowej płatności zasilanej przez połączenie API Allianz Trade. Gdy kupujący dokonuje zakupu online, e-sprzedawca otrzymuje natychmiastową płatność za zakup, podczas gdy dostawca płatności odroczonej BNPL będzie dochodził płatności od kupującego. W przypadku niezdolności kupującego do zapłaty, Allianz Trade zapewnia ochronę ubezpieczeniową partnerowi dostarczającemu rozwiązania płatności odroczonych BNPL.

• Rozwiązanie natychmiastowego finansowania dla operacji międzynarodowych: W wielu krajach i wielowalutowe – rozwiązanie natychmiastowego finansowania Allianz Trade dla firm międzynarodowych działa w podobny sposób jak opcja krajowa, ale obejmuje również partnera finansowego, który płaci e-sprzedawcy za transakcje online w czasie rzeczywistym.

Ponadto Allianz Trade Pay wprowadza na rynek kilka innowacyjnych rozwiązań: 

• Rozwiązanie onboardingowe (rejestracji/obsługi) kupujących: usługa ta jest modułem "wyszukiwania firmy" przy finalizowaniu zakupu. Wspiera e-sprzedawców w procesie KYB , sprawdzając tożsamość kupującego za pomocą technologii otwartej bankowości oraz dużej i szczegółowej bazy danych Allianz Trade, która zawiera informacje finansowe, handlowe i strategiczne na temat ponad 83 milionów firm na całym świecie.

• Ubezpieczenie obejmujące ryzyko oszustwa: ta usługa zapewnia sprzedawcom internetowym większe bezpieczeństwo, chroniąc ich działalność przed stratami finansowymi spowodowanymi kradzieżą tożsamości przez nieuczciwe strony podszywające się pod legalne firmy. 

• Prosta wtyczka dla firm korzystających z CMS: wszystkie opisane powyżej rozwiązania są łatwe w konfiguracji. Aby z nich skorzystać, firmy korzystające z CMS będą musiały po prostu dodać wtyczkę do kodu źródłowego swojej platformy e-commerce B2B, umożliwiając działanie rozwiązań.

"Dzięki Allianz Trade pay obejmujemy teraz cały łańcuch wartości e-commerce B2B, od KYB po płatności, i odpowiadamy na potrzeby całego ekosystemu, od e-sprzedawców po graczy BNPL, banki i marketplace'y. Jesteś tradycyjnym sprzedawcą detalicznym, który chce bezpiecznie rozwijać swoją działalność? Jesteś rynkiem, który chce wzmocnić swój proces KYB? Jesteś graczem płatniczym, który chce dodać nową opcję odroczonej płatności? Mamy rozwiązanie. Siła Allianz Trade pay tkwi w dostarczaniu komplementarnych usług, z płynną integracją ze ścieżką płatności. Allianz Trade pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność na rynku e-commerce B2B", mówi François Burtin, Global Head of e-commerce w Allianz Trade.

 

"Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do Allianz Trade Pay i przekonani, że pomoże on rynkowi e-commerce B2B rozwijać się jeszcze szybciej. Wzorce handlowe ulegają transformacji, a jako światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń kredytu kupieckiego musimy przewodzić zmianom w naszej branży. Potencjał Allianz Trade pay jest nieskończony, a naszym celem jest pójście jeszcze dalej. Będziemy nadal rozwijać bardziej innowacyjne usługi i funkcje, takie jak na przykład podgląd bezpośredni jak i zbiorczy, dedykowane i dynamiczne pulpity nawigacyjne oraz zautomatyzowane alerty. Handel elektroniczny B2B stale rośnie, a my tam będziemy, aby ułatwić tę ważną transformację sposobu, w jaki firmy zajmują się handlem", kończy Anil Berry, członek zarządu odpowiedzialny za ubezpieczenia komercyjne, dystrybucję, handel elektroniczny i marketing.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: AKM multiAN PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.