Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay
AKM multiAN PR
Godebskiego 20
05-820 Piastów
artur.niewrzedowski|multian.pl| |artur.niewrzedowski|multian.pl
509433874
www.multian.pl
Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay, nowy zakres usług w pełni dedykowanych działalności e-commerce B2B.
• Allianz Trade pay to rozwiązanie płatnicze z szeregiem usług dedykowanych działalności e-commerce B2B, w tym ochronę ubezpieczeniową kredytu kupieckiego, moduł przeciwdziałania oszustwom, rozwiązanie do cyfrowego onboardingu (rejestracji/obsługi) kupujących oraz rozwiązanie natychmiastowego finansowania za pośrednictwem jednego z naszych partnerów finansowych.
• Allianz Trade pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność ekosystemu e-commerce dzięki kompleksowym i łatwym w konfiguracji produktom.
Wspieranie szybko rozwijającego się handlu elektronicznego B2B jest integralną częścią strategii Allianz Trade od kilku lat. Po opracowaniu unikalnego i pionierskiego ubezpieczenia kredytu e-commerce i nawiązaniu wielu partnerstw z graczami e-commerce i wiodącymi instytucjami finansowymi, wiodący na świecie ubezpieczyciel kredytu kupieckiego idzie o krok dalej. Allianz Trade ogłasza dziś uruchomienie Allianz Trade pay, rozwiązania płatniczego z szeregiem usług dedykowanych działalności e-commerce B2B, które obejmuje nie tylko rozwiązania natychmiastowego finansowania za pośrednictwem naszych partnerów, ale także cyfrowe rozwiązanie do rejestracji/obsługi kupujących, system zarządzania i ograniczania ryzyka oszustw online oraz ubezpieczenie kredytu kupieckiego dostępne „przy kasie” (podczas finalizowania transakcji).
Allianz Trade Pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność
Dzięki ubezpieczeniu kredytu w handlu elektronicznym Allianz Trade oferuje w czasie rzeczywistym ochronę przed ryzykiem braku płatności dla rynków B2B, dostawców płatności odroczonych BNPL i e-handlowców. Allianz Trade przygotowuje się teraz do dalszych działań, aby skuteczniej wspierać ekosystem B2B i dostosować swoją ofertę do wzrostu przepływów handlowych w handlu elektronicznym.
W związku z tym Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay, szeroki zestaw rozwiązań dedykowanych wszystkim graczom e-commerce, od ubezpieczenia kredytu po natychmiastowe finansowanie i procesy KYB (know your business – ustalanie i potwierdzanie informacji o klientach). Konkretnie, Allianz Trade pay skupia w jedno już istniejące narzędzia wraz z zupełnie nowymi usługami.
Wśród już istniejących rozwiązań, Allianz Trade pay oferuje:
• Ubezpieczenie kredytu w handlu elektronicznym: to rozwiązanie umożliwia kredytowanie klientów online w czasie rzeczywistym, pozwalając e-handlowcom B2B na udzielanie klientom terminów płatności przy jednoczesnej ochronie przed ryzykiem braku płatności.
• Rozwiązania natychmiastowego finansowania dla operacji krajowych: Partnerzy płatności odroczonych B2B (BNPL) Allianz Trade zapewniają pełny łańcuch wartości BNPL aż do natychmiastowej płatności zasilanej przez połączenie API Allianz Trade. Gdy kupujący dokonuje zakupu online, e-sprzedawca otrzymuje natychmiastową płatność za zakup, podczas gdy dostawca płatności odroczonej BNPL będzie dochodził płatności od kupującego. W przypadku niezdolności kupującego do zapłaty, Allianz Trade zapewnia ochronę ubezpieczeniową partnerowi dostarczającemu rozwiązania płatności odroczonych BNPL.
• Rozwiązanie natychmiastowego finansowania dla operacji międzynarodowych: W wielu krajach i wielowalutowe – rozwiązanie natychmiastowego finansowania Allianz Trade dla firm międzynarodowych działa w podobny sposób jak opcja krajowa, ale obejmuje również partnera finansowego, który płaci e-sprzedawcy za transakcje online w czasie rzeczywistym.
Ponadto Allianz Trade Pay wprowadza na rynek kilka innowacyjnych rozwiązań:
• Rozwiązanie onboardingowe (rejestracji/obsługi) kupujących: usługa ta jest modułem "wyszukiwania firmy" przy finalizowaniu zakupu. Wspiera e-sprzedawców w procesie KYB , sprawdzając tożsamość kupującego za pomocą technologii otwartej bankowości oraz dużej i szczegółowej bazy danych Allianz Trade, która zawiera informacje finansowe, handlowe i strategiczne na temat ponad 83 milionów firm na całym świecie.
• Ubezpieczenie obejmujące ryzyko oszustwa: ta usługa zapewnia sprzedawcom internetowym większe bezpieczeństwo, chroniąc ich działalność przed stratami finansowymi spowodowanymi kradzieżą tożsamości przez nieuczciwe strony podszywające się pod legalne firmy.
• Prosta wtyczka dla firm korzystających z CMS: wszystkie opisane powyżej rozwiązania są łatwe w konfiguracji. Aby z nich skorzystać, firmy korzystające z CMS będą musiały po prostu dodać wtyczkę do kodu źródłowego swojej platformy e-commerce B2B, umożliwiając działanie rozwiązań.
"Dzięki Allianz Trade pay obejmujemy teraz cały łańcuch wartości e-commerce B2B, od KYB po płatności, i odpowiadamy na potrzeby całego ekosystemu, od e-sprzedawców po graczy BNPL, banki i marketplace'y. Jesteś tradycyjnym sprzedawcą detalicznym, który chce bezpiecznie rozwijać swoją działalność? Jesteś rynkiem, który chce wzmocnić swój proces KYB? Jesteś graczem płatniczym, który chce dodać nową opcję odroczonej płatności? Mamy rozwiązanie. Siła Allianz Trade pay tkwi w dostarczaniu komplementarnych usług, z płynną integracją ze ścieżką płatności. Allianz Trade pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność na rynku e-commerce B2B", mówi François Burtin, Global Head of e-commerce w Allianz Trade.
"Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do Allianz Trade Pay i przekonani, że pomoże on rynkowi e-commerce B2B rozwijać się jeszcze szybciej. Wzorce handlowe ulegają transformacji, a jako światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń kredytu kupieckiego musimy przewodzić zmianom w naszej branży. Potencjał Allianz Trade pay jest nieskończony, a naszym celem jest pójście jeszcze dalej. Będziemy nadal rozwijać bardziej innowacyjne usługi i funkcje, takie jak na przykład podgląd bezpośredni jak i zbiorczy, dedykowane i dynamiczne pulpity nawigacyjne oraz zautomatyzowane alerty. Handel elektroniczny B2B stale rośnie, a my tam będziemy, aby ułatwić tę ważną transformację sposobu, w jaki firmy zajmują się handlem", kończy Anil Berry, członek zarządu odpowiedzialny za ubezpieczenia komercyjne, dystrybucję, handel elektroniczny i marketing.

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.