Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay
AKM multiAN PR
Godebskiego 20
05-820 Piastów
artur.niewrzedowski|multian.pl| |artur.niewrzedowski|multian.pl
509433874
www.multian.pl
Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay, nowy zakres usług w pełni dedykowanych działalności e-commerce B2B.
• Allianz Trade pay to rozwiązanie płatnicze z szeregiem usług dedykowanych działalności e-commerce B2B, w tym ochronę ubezpieczeniową kredytu kupieckiego, moduł przeciwdziałania oszustwom, rozwiązanie do cyfrowego onboardingu (rejestracji/obsługi) kupujących oraz rozwiązanie natychmiastowego finansowania za pośrednictwem jednego z naszych partnerów finansowych.
• Allianz Trade pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność ekosystemu e-commerce dzięki kompleksowym i łatwym w konfiguracji produktom.
Wspieranie szybko rozwijającego się handlu elektronicznego B2B jest integralną częścią strategii Allianz Trade od kilku lat. Po opracowaniu unikalnego i pionierskiego ubezpieczenia kredytu e-commerce i nawiązaniu wielu partnerstw z graczami e-commerce i wiodącymi instytucjami finansowymi, wiodący na świecie ubezpieczyciel kredytu kupieckiego idzie o krok dalej. Allianz Trade ogłasza dziś uruchomienie Allianz Trade pay, rozwiązania płatniczego z szeregiem usług dedykowanych działalności e-commerce B2B, które obejmuje nie tylko rozwiązania natychmiastowego finansowania za pośrednictwem naszych partnerów, ale także cyfrowe rozwiązanie do rejestracji/obsługi kupujących, system zarządzania i ograniczania ryzyka oszustw online oraz ubezpieczenie kredytu kupieckiego dostępne „przy kasie” (podczas finalizowania transakcji).
Allianz Trade Pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność
Dzięki ubezpieczeniu kredytu w handlu elektronicznym Allianz Trade oferuje w czasie rzeczywistym ochronę przed ryzykiem braku płatności dla rynków B2B, dostawców płatności odroczonych BNPL i e-handlowców. Allianz Trade przygotowuje się teraz do dalszych działań, aby skuteczniej wspierać ekosystem B2B i dostosować swoją ofertę do wzrostu przepływów handlowych w handlu elektronicznym.
W związku z tym Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay, szeroki zestaw rozwiązań dedykowanych wszystkim graczom e-commerce, od ubezpieczenia kredytu po natychmiastowe finansowanie i procesy KYB (know your business – ustalanie i potwierdzanie informacji o klientach). Konkretnie, Allianz Trade pay skupia w jedno już istniejące narzędzia wraz z zupełnie nowymi usługami.
Wśród już istniejących rozwiązań, Allianz Trade pay oferuje:
• Ubezpieczenie kredytu w handlu elektronicznym: to rozwiązanie umożliwia kredytowanie klientów online w czasie rzeczywistym, pozwalając e-handlowcom B2B na udzielanie klientom terminów płatności przy jednoczesnej ochronie przed ryzykiem braku płatności.
• Rozwiązania natychmiastowego finansowania dla operacji krajowych: Partnerzy płatności odroczonych B2B (BNPL) Allianz Trade zapewniają pełny łańcuch wartości BNPL aż do natychmiastowej płatności zasilanej przez połączenie API Allianz Trade. Gdy kupujący dokonuje zakupu online, e-sprzedawca otrzymuje natychmiastową płatność za zakup, podczas gdy dostawca płatności odroczonej BNPL będzie dochodził płatności od kupującego. W przypadku niezdolności kupującego do zapłaty, Allianz Trade zapewnia ochronę ubezpieczeniową partnerowi dostarczającemu rozwiązania płatności odroczonych BNPL.
• Rozwiązanie natychmiastowego finansowania dla operacji międzynarodowych: W wielu krajach i wielowalutowe – rozwiązanie natychmiastowego finansowania Allianz Trade dla firm międzynarodowych działa w podobny sposób jak opcja krajowa, ale obejmuje również partnera finansowego, który płaci e-sprzedawcy za transakcje online w czasie rzeczywistym.
Ponadto Allianz Trade Pay wprowadza na rynek kilka innowacyjnych rozwiązań:
• Rozwiązanie onboardingowe (rejestracji/obsługi) kupujących: usługa ta jest modułem "wyszukiwania firmy" przy finalizowaniu zakupu. Wspiera e-sprzedawców w procesie KYB , sprawdzając tożsamość kupującego za pomocą technologii otwartej bankowości oraz dużej i szczegółowej bazy danych Allianz Trade, która zawiera informacje finansowe, handlowe i strategiczne na temat ponad 83 milionów firm na całym świecie.
• Ubezpieczenie obejmujące ryzyko oszustwa: ta usługa zapewnia sprzedawcom internetowym większe bezpieczeństwo, chroniąc ich działalność przed stratami finansowymi spowodowanymi kradzieżą tożsamości przez nieuczciwe strony podszywające się pod legalne firmy.
• Prosta wtyczka dla firm korzystających z CMS: wszystkie opisane powyżej rozwiązania są łatwe w konfiguracji. Aby z nich skorzystać, firmy korzystające z CMS będą musiały po prostu dodać wtyczkę do kodu źródłowego swojej platformy e-commerce B2B, umożliwiając działanie rozwiązań.
"Dzięki Allianz Trade pay obejmujemy teraz cały łańcuch wartości e-commerce B2B, od KYB po płatności, i odpowiadamy na potrzeby całego ekosystemu, od e-sprzedawców po graczy BNPL, banki i marketplace'y. Jesteś tradycyjnym sprzedawcą detalicznym, który chce bezpiecznie rozwijać swoją działalność? Jesteś rynkiem, który chce wzmocnić swój proces KYB? Jesteś graczem płatniczym, który chce dodać nową opcję odroczonej płatności? Mamy rozwiązanie. Siła Allianz Trade pay tkwi w dostarczaniu komplementarnych usług, z płynną integracją ze ścieżką płatności. Allianz Trade pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność na rynku e-commerce B2B", mówi François Burtin, Global Head of e-commerce w Allianz Trade.
"Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do Allianz Trade Pay i przekonani, że pomoże on rynkowi e-commerce B2B rozwijać się jeszcze szybciej. Wzorce handlowe ulegają transformacji, a jako światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń kredytu kupieckiego musimy przewodzić zmianom w naszej branży. Potencjał Allianz Trade pay jest nieskończony, a naszym celem jest pójście jeszcze dalej. Będziemy nadal rozwijać bardziej innowacyjne usługi i funkcje, takie jak na przykład podgląd bezpośredni jak i zbiorczy, dedykowane i dynamiczne pulpity nawigacyjne oraz zautomatyzowane alerty. Handel elektroniczny B2B stale rośnie, a my tam będziemy, aby ułatwić tę ważną transformację sposobu, w jaki firmy zajmują się handlem", kończy Anil Berry, członek zarządu odpowiedzialny za ubezpieczenia komercyjne, dystrybucję, handel elektroniczny i marketing.

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.