Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay
AKM multiAN PR
Godebskiego 20
05-820 Piastów
artur.niewrzedowski|multian.pl| |artur.niewrzedowski|multian.pl
509433874
www.multian.pl
Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay, nowy zakres usług w pełni dedykowanych działalności e-commerce B2B.
• Allianz Trade pay to rozwiązanie płatnicze z szeregiem usług dedykowanych działalności e-commerce B2B, w tym ochronę ubezpieczeniową kredytu kupieckiego, moduł przeciwdziałania oszustwom, rozwiązanie do cyfrowego onboardingu (rejestracji/obsługi) kupujących oraz rozwiązanie natychmiastowego finansowania za pośrednictwem jednego z naszych partnerów finansowych.
• Allianz Trade pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność ekosystemu e-commerce dzięki kompleksowym i łatwym w konfiguracji produktom.
Wspieranie szybko rozwijającego się handlu elektronicznego B2B jest integralną częścią strategii Allianz Trade od kilku lat. Po opracowaniu unikalnego i pionierskiego ubezpieczenia kredytu e-commerce i nawiązaniu wielu partnerstw z graczami e-commerce i wiodącymi instytucjami finansowymi, wiodący na świecie ubezpieczyciel kredytu kupieckiego idzie o krok dalej. Allianz Trade ogłasza dziś uruchomienie Allianz Trade pay, rozwiązania płatniczego z szeregiem usług dedykowanych działalności e-commerce B2B, które obejmuje nie tylko rozwiązania natychmiastowego finansowania za pośrednictwem naszych partnerów, ale także cyfrowe rozwiązanie do rejestracji/obsługi kupujących, system zarządzania i ograniczania ryzyka oszustw online oraz ubezpieczenie kredytu kupieckiego dostępne „przy kasie” (podczas finalizowania transakcji).
Allianz Trade Pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność
Dzięki ubezpieczeniu kredytu w handlu elektronicznym Allianz Trade oferuje w czasie rzeczywistym ochronę przed ryzykiem braku płatności dla rynków B2B, dostawców płatności odroczonych BNPL i e-handlowców. Allianz Trade przygotowuje się teraz do dalszych działań, aby skuteczniej wspierać ekosystem B2B i dostosować swoją ofertę do wzrostu przepływów handlowych w handlu elektronicznym.
W związku z tym Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay, szeroki zestaw rozwiązań dedykowanych wszystkim graczom e-commerce, od ubezpieczenia kredytu po natychmiastowe finansowanie i procesy KYB (know your business – ustalanie i potwierdzanie informacji o klientach). Konkretnie, Allianz Trade pay skupia w jedno już istniejące narzędzia wraz z zupełnie nowymi usługami.
Wśród już istniejących rozwiązań, Allianz Trade pay oferuje:
• Ubezpieczenie kredytu w handlu elektronicznym: to rozwiązanie umożliwia kredytowanie klientów online w czasie rzeczywistym, pozwalając e-handlowcom B2B na udzielanie klientom terminów płatności przy jednoczesnej ochronie przed ryzykiem braku płatności.
• Rozwiązania natychmiastowego finansowania dla operacji krajowych: Partnerzy płatności odroczonych B2B (BNPL) Allianz Trade zapewniają pełny łańcuch wartości BNPL aż do natychmiastowej płatności zasilanej przez połączenie API Allianz Trade. Gdy kupujący dokonuje zakupu online, e-sprzedawca otrzymuje natychmiastową płatność za zakup, podczas gdy dostawca płatności odroczonej BNPL będzie dochodził płatności od kupującego. W przypadku niezdolności kupującego do zapłaty, Allianz Trade zapewnia ochronę ubezpieczeniową partnerowi dostarczającemu rozwiązania płatności odroczonych BNPL.
• Rozwiązanie natychmiastowego finansowania dla operacji międzynarodowych: W wielu krajach i wielowalutowe – rozwiązanie natychmiastowego finansowania Allianz Trade dla firm międzynarodowych działa w podobny sposób jak opcja krajowa, ale obejmuje również partnera finansowego, który płaci e-sprzedawcy za transakcje online w czasie rzeczywistym.
Ponadto Allianz Trade Pay wprowadza na rynek kilka innowacyjnych rozwiązań:
• Rozwiązanie onboardingowe (rejestracji/obsługi) kupujących: usługa ta jest modułem "wyszukiwania firmy" przy finalizowaniu zakupu. Wspiera e-sprzedawców w procesie KYB , sprawdzając tożsamość kupującego za pomocą technologii otwartej bankowości oraz dużej i szczegółowej bazy danych Allianz Trade, która zawiera informacje finansowe, handlowe i strategiczne na temat ponad 83 milionów firm na całym świecie.
• Ubezpieczenie obejmujące ryzyko oszustwa: ta usługa zapewnia sprzedawcom internetowym większe bezpieczeństwo, chroniąc ich działalność przed stratami finansowymi spowodowanymi kradzieżą tożsamości przez nieuczciwe strony podszywające się pod legalne firmy.
• Prosta wtyczka dla firm korzystających z CMS: wszystkie opisane powyżej rozwiązania są łatwe w konfiguracji. Aby z nich skorzystać, firmy korzystające z CMS będą musiały po prostu dodać wtyczkę do kodu źródłowego swojej platformy e-commerce B2B, umożliwiając działanie rozwiązań.
"Dzięki Allianz Trade pay obejmujemy teraz cały łańcuch wartości e-commerce B2B, od KYB po płatności, i odpowiadamy na potrzeby całego ekosystemu, od e-sprzedawców po graczy BNPL, banki i marketplace'y. Jesteś tradycyjnym sprzedawcą detalicznym, który chce bezpiecznie rozwijać swoją działalność? Jesteś rynkiem, który chce wzmocnić swój proces KYB? Jesteś graczem płatniczym, który chce dodać nową opcję odroczonej płatności? Mamy rozwiązanie. Siła Allianz Trade pay tkwi w dostarczaniu komplementarnych usług, z płynną integracją ze ścieżką płatności. Allianz Trade pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność na rynku e-commerce B2B", mówi François Burtin, Global Head of e-commerce w Allianz Trade.
"Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do Allianz Trade Pay i przekonani, że pomoże on rynkowi e-commerce B2B rozwijać się jeszcze szybciej. Wzorce handlowe ulegają transformacji, a jako światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń kredytu kupieckiego musimy przewodzić zmianom w naszej branży. Potencjał Allianz Trade pay jest nieskończony, a naszym celem jest pójście jeszcze dalej. Będziemy nadal rozwijać bardziej innowacyjne usługi i funkcje, takie jak na przykład podgląd bezpośredni jak i zbiorczy, dedykowane i dynamiczne pulpity nawigacyjne oraz zautomatyzowane alerty. Handel elektroniczny B2B stale rośnie, a my tam będziemy, aby ułatwić tę ważną transformację sposobu, w jaki firmy zajmują się handlem", kończy Anil Berry, członek zarządu odpowiedzialny za ubezpieczenia komercyjne, dystrybucję, handel elektroniczny i marketing.

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.