Komunikaty PR

Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay

2024-03-06  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Artur Niewrzędowski
AKM multiAN PR

Godebskiego 20
05-820 Piastów
artur.niewrzedowski|multian.pl| |artur.niewrzedowski|multian.pl
509433874
www.multian.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.22 MB )

Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay, nowy zakres usług w pełni dedykowanych działalności e-commerce B2B.

• Allianz Trade pay to rozwiązanie płatnicze z szeregiem usług dedykowanych działalności e-commerce B2B, w tym ochronę ubezpieczeniową kredytu kupieckiego, moduł przeciwdziałania oszustwom, rozwiązanie do cyfrowego onboardingu (rejestracji/obsługi) kupujących oraz rozwiązanie natychmiastowego finansowania za pośrednictwem jednego z naszych partnerów finansowych.

• Allianz Trade pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność ekosystemu e-commerce dzięki kompleksowym i łatwym w konfiguracji produktom.

Wspieranie szybko rozwijającego się handlu elektronicznego B2B jest integralną częścią strategii Allianz Trade od kilku lat. Po opracowaniu unikalnego i pionierskiego ubezpieczenia kredytu e-commerce i nawiązaniu wielu partnerstw z graczami e-commerce i wiodącymi instytucjami finansowymi, wiodący na świecie ubezpieczyciel kredytu kupieckiego idzie o krok dalej. Allianz Trade ogłasza dziś uruchomienie Allianz Trade pay, rozwiązania płatniczego z szeregiem usług dedykowanych działalności e-commerce B2B, które obejmuje nie tylko rozwiązania natychmiastowego finansowania za pośrednictwem naszych partnerów, ale także cyfrowe rozwiązanie do rejestracji/obsługi kupujących, system zarządzania i ograniczania ryzyka oszustw online  oraz ubezpieczenie kredytu kupieckiego dostępne „przy kasie” (podczas finalizowania transakcji).

 

Allianz Trade Pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność 

Dzięki ubezpieczeniu kredytu w handlu elektronicznym Allianz Trade oferuje w czasie rzeczywistym ochronę przed ryzykiem braku płatności dla rynków B2B, dostawców płatności odroczonych BNPL  i e-handlowców. Allianz Trade przygotowuje się teraz do dalszych działań, aby skuteczniej wspierać ekosystem B2B i dostosować swoją ofertę do wzrostu przepływów handlowych w handlu elektronicznym. 

 

W związku z tym Allianz Trade uruchamia Allianz Trade pay, szeroki zestaw rozwiązań dedykowanych wszystkim graczom e-commerce, od ubezpieczenia kredytu po natychmiastowe finansowanie i procesy KYB (know your business – ustalanie i potwierdzanie informacji o klientach). Konkretnie, Allianz Trade pay skupia w jedno już istniejące narzędzia wraz z zupełnie nowymi usługami. 

 

Wśród już istniejących rozwiązań, Allianz Trade pay oferuje:

• Ubezpieczenie kredytu w handlu elektronicznym: to rozwiązanie umożliwia kredytowanie klientów online w czasie rzeczywistym, pozwalając e-handlowcom B2B na udzielanie klientom terminów płatności przy jednoczesnej ochronie przed ryzykiem braku płatności.

• Rozwiązania natychmiastowego finansowania dla operacji krajowych: Partnerzy płatności odroczonych B2B (BNPL) Allianz Trade zapewniają pełny łańcuch wartości BNPL aż do natychmiastowej płatności zasilanej przez połączenie API Allianz Trade. Gdy kupujący dokonuje zakupu online, e-sprzedawca otrzymuje natychmiastową płatność za zakup, podczas gdy dostawca płatności odroczonej BNPL będzie dochodził płatności od kupującego. W przypadku niezdolności kupującego do zapłaty, Allianz Trade zapewnia ochronę ubezpieczeniową partnerowi dostarczającemu rozwiązania płatności odroczonych BNPL.

• Rozwiązanie natychmiastowego finansowania dla operacji międzynarodowych: W wielu krajach i wielowalutowe – rozwiązanie natychmiastowego finansowania Allianz Trade dla firm międzynarodowych działa w podobny sposób jak opcja krajowa, ale obejmuje również partnera finansowego, który płaci e-sprzedawcy za transakcje online w czasie rzeczywistym.

Ponadto Allianz Trade Pay wprowadza na rynek kilka innowacyjnych rozwiązań: 

• Rozwiązanie onboardingowe (rejestracji/obsługi) kupujących: usługa ta jest modułem "wyszukiwania firmy" przy finalizowaniu zakupu. Wspiera e-sprzedawców w procesie KYB , sprawdzając tożsamość kupującego za pomocą technologii otwartej bankowości oraz dużej i szczegółowej bazy danych Allianz Trade, która zawiera informacje finansowe, handlowe i strategiczne na temat ponad 83 milionów firm na całym świecie.

• Ubezpieczenie obejmujące ryzyko oszustwa: ta usługa zapewnia sprzedawcom internetowym większe bezpieczeństwo, chroniąc ich działalność przed stratami finansowymi spowodowanymi kradzieżą tożsamości przez nieuczciwe strony podszywające się pod legalne firmy. 

• Prosta wtyczka dla firm korzystających z CMS: wszystkie opisane powyżej rozwiązania są łatwe w konfiguracji. Aby z nich skorzystać, firmy korzystające z CMS będą musiały po prostu dodać wtyczkę do kodu źródłowego swojej platformy e-commerce B2B, umożliwiając działanie rozwiązań.

"Dzięki Allianz Trade pay obejmujemy teraz cały łańcuch wartości e-commerce B2B, od KYB po płatności, i odpowiadamy na potrzeby całego ekosystemu, od e-sprzedawców po graczy BNPL, banki i marketplace'y. Jesteś tradycyjnym sprzedawcą detalicznym, który chce bezpiecznie rozwijać swoją działalność? Jesteś rynkiem, który chce wzmocnić swój proces KYB? Jesteś graczem płatniczym, który chce dodać nową opcję odroczonej płatności? Mamy rozwiązanie. Siła Allianz Trade pay tkwi w dostarczaniu komplementarnych usług, z płynną integracją ze ścieżką płatności. Allianz Trade pay zapewnia prostotę, bezpieczeństwo, elastyczność i konkurencyjność na rynku e-commerce B2B", mówi François Burtin, Global Head of e-commerce w Allianz Trade.

 

"Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do Allianz Trade Pay i przekonani, że pomoże on rynkowi e-commerce B2B rozwijać się jeszcze szybciej. Wzorce handlowe ulegają transformacji, a jako światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń kredytu kupieckiego musimy przewodzić zmianom w naszej branży. Potencjał Allianz Trade pay jest nieskończony, a naszym celem jest pójście jeszcze dalej. Będziemy nadal rozwijać bardziej innowacyjne usługi i funkcje, takie jak na przykład podgląd bezpośredni jak i zbiorczy, dedykowane i dynamiczne pulpity nawigacyjne oraz zautomatyzowane alerty. Handel elektroniczny B2B stale rośnie, a my tam będziemy, aby ułatwić tę ważną transformację sposobu, w jaki firmy zajmują się handlem", kończy Anil Berry, członek zarządu odpowiedzialny za ubezpieczenia komercyjne, dystrybucję, handel elektroniczny i marketing.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: AKM multiAN PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Jesteś inwestorem, bo pozwalasz swoim oszczędnościom pracować – kampania edukacyjna PTE PZU Biuro prasowe
2025-08-04 | 14:50

Jesteś inwestorem, bo pozwalasz swoim oszczędnościom pracować – kampania edukacyjna PTE PZU

Każdy, kto korzysta z dobrowolnych form oszczędzania jak IKE czy IKZE, nie tylko zabezpiecza swoją finansową przyszłość na emeryturze, ale jest też realnym inwestorem,
Finanse Dywersyfikacja inwestycji – co to jest?
2025-08-04 | 11:30

Dywersyfikacja inwestycji – co to jest?

Najprościej tłumacząc, dywersyfikacja inwestycji to zróżnicowanie portfela inwestycyjnego. Może to być dywersyfikacja m.in.: według klasy
Finanse Jak zwiększyć szanse na otrzymanie pożyczki bez BIK?
2025-07-31 | 09:40

Jak zwiększyć szanse na otrzymanie pożyczki bez BIK?

Nie każdy wniosek o pożyczkę bez BIK kończy się akceptacją. Choć taka oferta zakłada pominięcie historii kredytowej w Biurze Informacji Kredytowej, nie oznacza to

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Transport

Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.

Polityka

A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.