Komunikaty PR

BAZA na Warsaw Home & Contract pokazała nowe meble dla młodzieży

2022-10-25  |  11:25
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Jesienna edycja Warsaw Home & Contract, która upłynęła pod znakiem eksperckiej wiedzy i znakomitego designu już za nami. W gronie prestiżowych wystawców znalazła się również należąca do firmy Drewnostyl marka Baza – producent wysokiej klasy mebli dla wymagających nastolatków i młodych dorosłych.

Baza tworzy przestrzeń, w której młodzi użytkownicy mogą być sobą i w pełni wyrażać samych siebie, swój styl życia i pasje. Jej meble manifestują indywidualizm, odpowiadając na rzeczywiste i aktualne potrzeby użytkowników. Samodzielne tworzenie i zabawa elementami, kreowanie własnego, intymnego świata i dynamiczna rearanżacja przestrzeni – wszystko to jest możliwe z meblami marki Baza. Do współpracy przy ich projektowaniu marka zaprosiła cenione i doświadczone pracownie – Grynasz Studio i Biuro Kreacja. W wyniku dogłębnego poznania realnych potrzeb i zachowań przyszłych użytkowników, a także aktualnych trendów wzorniczych, powstały meble, które podkreślają i celebrują różnorodność – kolekcje: MATCH oraz POINT, które miały swoją premierę na tegorocznych targach. Nowe projekty Baza dają wybór i jednocześnie sugerują użytkownikowi rozwiązania, pozwalając tworzyć swój własny, osobisty świat.

Jaka jest kolekcja mebli MATCH?

Prace nad MATCH poprzedzone były niezwykle wnikliwymi obserwacjami i analizami badań konkretnej grupy wiekowej. Ze zbioru użytkowników został wyekstrahowany bardzo zdefiniowany przedział wiekowy z cechami psychofizycznymi i specyfiką potrzeb i oczekiwań. Już nie dzieci, jeszcze nie dorośli, pełni bardzo sprzecznych cech i wymagający. – Zaprojektowane przez nas meble są jedną z niewielu na rynku propozycji, powstałych konkretnie dla nastolatków, a raczej młodych dorosłych. MATCH nie jest klasyczną kolekcją. To zbiór brył, które nasz nastoletni klient komponuje w zależności od jego potrzeb i wizji. Meble te mogą przyjmować różne funkcje. Są modułowe, o szerokim scenariuszu użytkowym. Tak jak nasz odbiorca podlega dynamicznym zmianom i przeobrażeniom, tak i otaczające go przedmioty podążają za nim. Dlatego zdecydowaliśmy się, by obok pojemnych i bazowych brył z płyty wprowadzić ażurowe i lekkie rozwiązania z giętej rurki pozwalające na łatwe reorganizacje i przemeblowania – opowiadają autorzy projektu Marta i Dawid Grynasz ze Studio Grynasz.

Jaka jest kolekcja mebli POINT?

Point to modułowy system mebli pozwalający na stworzenie indywidualnej przestrzeni, dostosowanej do potrzeb młodego pokolenia. Na całość koncepcji miał wpływ okres pandemii. Młode osoby spędzały coraz więcej czasu w swoich pokojach. Potrzeba komunikacji przez internet nasiliła się szczególnie wśród nastolatków. Te wszystkie czynniki wpłynęły znacząco na potrzebę stworzenia miejsca idealnego do komunikacji przez internet. Mającego dobrą akustykę, dającego poczucie intymności, pozwalającego na dostosowanie tej przestrzeni do własnych potrzeb, a taka jest kolekcja mebli Point - W całym projekcie skupiliśmy się na kilku strefach, które mają dla nastolatków szczególne znaczenie. Jako jedno z najważniejszych miejsc większość przyszłych użytkowników wskazało łóżko. Zaprojektowane przez nas łóżko posiada nowe funkcje, tak aby można było się w nim wygodnie uczyć i korzystać z komputera. Dzięki mniejszym elementom z zestawu mebli możemy sobie stworzyć idealną przestrzeń do spędzania czasu. Nasz projekt łóżka stał się bazą, miejscem przystosowanym do potrzeb nastolatków. Kolejna strefą na którą zwróciliśmy uwagę to biurko. Staraliśmy się zapewnić maksymalny komfort do korzystania z komputera. Inspiracją dla nas był czas pandemii gdzie zarówno dzieci jak i nastolatki spędzały masę czasu przy komputerze. Nasz projekt biurka ma zapewnić im spokój i ciszę dzięki wykorzystaniu wygłuszających paneli akustycznych. Całość mebla dzięki wielu elementom pozwalającym na personalizację zapewnia idealną przestrzeń do gry, nauki czy spotkań online. Dodatkowym atutem jest możliwość zamknięcia mebla po skończonej nauce. Dzięki mamy łatwość zachowania porządku w pokoju, oraz ta indywidualna przestrzeń nie jest widoczna dla wszystkich – opowiada autorka projektu, Dorota Terlecka, z Biura Kreacja.

Meble Baza wykonane są z wysokiej jakości komponentów. Wspierają prawidłowy rozwój użytkowników, są ergonomiczne, praktyczne, wygodne i łatwe w użytkowaniu. Analizując potrzeby użytkowników, wzięto pod uwagę specyficzne potrzeby zarówno dziewcząt, jak i chłopców, a także osób o niskim lub wysokim wzroście oraz dzieci z zaburzeniami poznawczymi, na przykład dysleksją. Oferta marki Baza znajdują się też moduły, które pozwolą na skomponowanie rozwiązań do pokoju, w którym zamieszkuje kilkoro dzieci. Wszystkim bryłom przyświeca skupienie na wielofunkcyjności i komforcie.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: www.bazabaza.pl oraz na profil marki na Instagramie: https://www.instagram.com/baza_meble/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.