Klienci Toyota Bank założą Indeksowane Konto Oszczędnościowe całkowicie online

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank wykonał kolejny ważny krok w związku z digitalizacją swoich usług. Do grona produktów o które można wnioskować w 100% online, dołącza Indeksowane Konto Oszczędnościowe. Oprocentowanie tego rachunku ustalane jest w oparciu o stawkę WIBOR 3M. To unikalna na rynku propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie wysokie i gwarantowane odsetki, mając jednocześnie elastyczny dostęp do pieniędzy. Od 1 lipca 2022 r. oprocentowanie IKO do kwoty 100 tys. zł będzie wynosiło 7,05% w skali roku.
Toyota Bank wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, digitalizuje kolejne procesy składania wniosków produktowych. Klienci mogą już założyć wysokooprocentowane Indeksowane Konto Oszczędnościowe, nie ruszając się sprzed ekranu komputera. Jest to kolejny produkt Toyota Bank, o który można wnioskować w 100% online. Od kilku dni, w ten sam sposób klienci mogą założyć Moto Konto – rachunek dla zmotoryzowanych.
Proces wnioskowania online w Toyota Bank jest prosty, intuicyjny i trwa dosłownie chwilę. Dane klienta są uwierzytelniane poprzez weryfikację biometryczną. Samo podpisywanie umowy produktowej odbywa się przy pomocy kodu SMS na bezpiecznej platformie Autenti. Tuż po założeniu rachunku, lokaty, czy też innego produktu on-line, wszelkie podpisane cyfrowo dokumenty, będzie można w prosty sposób pobrać na swoje urządzenie.
- Indeksowane Konto Oszczędnościowe to doskonała oferta dla wszystkich, którzy chcą zarabiać na odsetkach, a jednocześnie mieć możliwość elastycznego i stałego dostępu do swoich pieniędzy. Zastosowany w produkcie mechanizm powiązania oprocentowania ze stawką WIBOR 3M daje naszym Klientom odsetki, których wysokość będzie atrakcyjna i będzie odpowiadała trendom na rynku - mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank. - To bardzo dobry i praktycznie bezobsługowy mechanizm zabezpieczenia pieniędzy przed inflacją, co jest szczególnie istotne w dzisiejszych czasach. Teraz każdy Klient może zawnioskować o nasze konto w błyskawiczny sposób, z dowolnego miejsca – dodaje.
Indeksowane Konto Oszczędnościowe jest w pełni funkcjonalnym rachunkiem bankowym, który został wielokrotnie nagrodzony w branżowych rankingach produktowych. W jego ramach można korzystać także z innych usług Toyota Bank i np. otwierać lokaty terminowe oprocentowane nawet do 7%. Jeśli klient w danym miesiącu nie będzie wykonywał przelewów, konto będzie całkowicie bezpłatne. Co więcej, Bank nie traktuje dyspozycji założenia lokaty jako przelewu środków z rachunku.
Ponadto, zgodnie z konstrukcją produktu opartą o stawkę WIBOR 3M, Toyota Bank wraz z początkiem lipca aktualizuje oprocentowanie Indeksowanego Konta Oszczędnościowego. Tym samym IKO umocni się na pozycji jednego z najwyżej oprocentowanych kont oszczędnościowych na rynku, dla kwot do 100 000 zł oferując oprocentowanie w wysokości 7,05% w skali roku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.