Klienci Toyota Bank założą Indeksowane Konto Oszczędnościowe całkowicie online

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank wykonał kolejny ważny krok w związku z digitalizacją swoich usług. Do grona produktów o które można wnioskować w 100% online, dołącza Indeksowane Konto Oszczędnościowe. Oprocentowanie tego rachunku ustalane jest w oparciu o stawkę WIBOR 3M. To unikalna na rynku propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie wysokie i gwarantowane odsetki, mając jednocześnie elastyczny dostęp do pieniędzy. Od 1 lipca 2022 r. oprocentowanie IKO do kwoty 100 tys. zł będzie wynosiło 7,05% w skali roku.
Toyota Bank wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, digitalizuje kolejne procesy składania wniosków produktowych. Klienci mogą już założyć wysokooprocentowane Indeksowane Konto Oszczędnościowe, nie ruszając się sprzed ekranu komputera. Jest to kolejny produkt Toyota Bank, o który można wnioskować w 100% online. Od kilku dni, w ten sam sposób klienci mogą założyć Moto Konto – rachunek dla zmotoryzowanych.
Proces wnioskowania online w Toyota Bank jest prosty, intuicyjny i trwa dosłownie chwilę. Dane klienta są uwierzytelniane poprzez weryfikację biometryczną. Samo podpisywanie umowy produktowej odbywa się przy pomocy kodu SMS na bezpiecznej platformie Autenti. Tuż po założeniu rachunku, lokaty, czy też innego produktu on-line, wszelkie podpisane cyfrowo dokumenty, będzie można w prosty sposób pobrać na swoje urządzenie.
- Indeksowane Konto Oszczędnościowe to doskonała oferta dla wszystkich, którzy chcą zarabiać na odsetkach, a jednocześnie mieć możliwość elastycznego i stałego dostępu do swoich pieniędzy. Zastosowany w produkcie mechanizm powiązania oprocentowania ze stawką WIBOR 3M daje naszym Klientom odsetki, których wysokość będzie atrakcyjna i będzie odpowiadała trendom na rynku - mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank. - To bardzo dobry i praktycznie bezobsługowy mechanizm zabezpieczenia pieniędzy przed inflacją, co jest szczególnie istotne w dzisiejszych czasach. Teraz każdy Klient może zawnioskować o nasze konto w błyskawiczny sposób, z dowolnego miejsca – dodaje.
Indeksowane Konto Oszczędnościowe jest w pełni funkcjonalnym rachunkiem bankowym, który został wielokrotnie nagrodzony w branżowych rankingach produktowych. W jego ramach można korzystać także z innych usług Toyota Bank i np. otwierać lokaty terminowe oprocentowane nawet do 7%. Jeśli klient w danym miesiącu nie będzie wykonywał przelewów, konto będzie całkowicie bezpłatne. Co więcej, Bank nie traktuje dyspozycji założenia lokaty jako przelewu środków z rachunku.
Ponadto, zgodnie z konstrukcją produktu opartą o stawkę WIBOR 3M, Toyota Bank wraz z początkiem lipca aktualizuje oprocentowanie Indeksowanego Konta Oszczędnościowego. Tym samym IKO umocni się na pozycji jednego z najwyżej oprocentowanych kont oszczędnościowych na rynku, dla kwot do 100 000 zł oferując oprocentowanie w wysokości 7,05% w skali roku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.