Komunikaty PR

mPay podsumowuje majówkę

2024-05-23  |  15:00
Biuro prasowe

Majówka już za nami! Dla wielu był to okres wyjazdów, podróży po Polsce, spotkań
z przyjaciółmi lub rodziną. To też, jak zauważyliśmy w ramach naszej aplikacji mPay, czas kiedy aplikacja towarzyszyła Wam dużo częściej niż na co dzień. Kilka naszych funkcjonalności cieszyło się szczególnym zainteresowaniem w czasie długiego weekendu. Dużo częściej korzystaliście z możliwości kupienia biletów kolejowych, biletów komunikacji miejskiej czy biletów dostępu do ZOO, których wzrost zanotowano na poziomie 700% dotychczasowej normy.

 

Podróże pociągami

Jak podróż po Polsce to najlepiej pociągami! Jest to najbardziej ekologiczne rozwiązanie, które cieszy się ogromnym powodzeniem szczególnie wśród młodych. Aktualnie tym środkiem transportu jesteśmy w stanie dostać się do wielu miejsc w Polsce i za granicą, a komfort podróży jest na wyższym poziomie niż kiedykolwiek. Ułatwieniem w podróży jest także aplikacja mPay, w której można kupić bilety na różne połączenia kolejowe i nie tylko.

W okresie majówki sprzedaż biletów kolejowych w aplikacji wzrosła o 160%, a najczęściej wybieranymi kierunkami były Warszawa, Wrocław, Kraków, Gdańsk, Gdynia i Toruń!

 

Autostrady

W aplikacji mPay jedną z najczęściej wykorzystywanych funkcjonalności jest opłata za przejazd autostradą! I także w czasie majówki cieszyła się ona dużym powodzeniem, a wszystko za sprawą dostępności i łatwości mobilnych rozwiązań.

Wystarczy jednorazowo aktywować usługę płatności w aplikacji. Co więcej, podczas podróży nie będziesz potrzebować ani dostępu do Internetu, ani nawet samego telefonu - bramki zostaną otwarte automatycznie po odczytaniu numeru rejestracyjnego. Co ciekawe, w czasie majówki najwięcej opłat odnotowaliśmy na drodze A4, czyli z i do Katowic.

Poruszanie się po nowym mieście

Podróż do nowego miasta to nie tylko podróż pociągiem, ale także poruszanie się komunikacją po mieście! Aplikacja mPay umożliwia zakup biletów komunikacji miejskiej w 130 miastach w Polsce, a wszystko za sprawą jednego kliknięcia w aplikacji, bez szukania drobnych, bez szukania biletomatów, mając wszystko w telefonie. Z tej funkcji można skorzystać m.in. w Trójmieście, Bydgoszczy, Wrocławiu, Sosnowcu, Rzeszowie i wielu innych miastach.

Z aplikacją mPay możesz kupić bilet o dowolnej porze dnia i nocy, od poniedziałku do niedzieli, również w święta. Od niedawna w aplikacji jest też dostępny planer podróży, który podpowie najkrótszą trasę do miejsca docelowego, odpowiednie połączenie, a na koniec przypomni odpowiednio wcześniej o wyjściu na przystanek.

W majówkę ta funkcja cieszyła się ogromnym powodzeniem, na co mogą wskazywać również spadki w korzystaniu opłat za parkometry w największych miastach w Polsce. We Wrocławiu spadki były na poziomie 10%, w Toruniu 50%, Rzeszowie 35%, Krakowie 15%, a w Gdyni 28%. Weekendowe wyjazdy ewidentnie sprzyjają korzystaniu z komunikacji miejskiej.

 

Atrakcje dla najmłodszych

700%! O tyle w czasie majówki wzrosła sprzedaż biletów do ZOO w Warszawie i Wrocławiu! Lifehackiem mPaya jest korzystanie z aplikacji, zamiast stać w kolejkach. W weekendy i święta kolejki do ogrodu zoologicznego potrafią mieć kilka kilometrów i zakupienie biletów niekiedy trwa kilka godzin, a dzięki aplikacji w kilka chwil mamy bilety dla całej rodziny, bez kolejek, bez czekania.

 

Wszystko w jednym miejscu

Jak pokazują statystyki aplikacji, majówka to intensywny czas niezależnie od tego, czy spędzany jest w mieście, czy w podróży. Coraz częściej ludzie decydują się na szukanie szybszych i łatwiejszych alternatyw dla tradycyjnych metod, szczególnie w czasie podróży! Bez względu na miejsce pobytu warto, by towarzyszyła Wam aplikacja, która łączy w sobie kilka przydatnych funkcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r. Biuro prasowe
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.