Komunikaty PR

Nest Bank udostępnił kartę wirtualną

2023-04-05  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
M. Olejnicka
Nest Bank

Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl

– Karta wirtualna to kolejny krok w stronę pełnej mobilności. Chcemy, żeby nasze produkty były dostępne w mgnieniu oka, a cała ścieżka powitania klienta – najszybsza na rynku – mówi Janusz Mieloszyk, pierwszy wiceprezes zarządu Nest Banku.

Natychmiastowo i bez opłat

Z karty wirtualnej klienci Nest Banku mogą skorzystać niemal natychmiast. Wystarczy, że zalogują się do aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, wejdą w zakładkę „Karty” i klikną „Aktywuj”. W ten sposób w kilkadziesiąt sekund mogą zacząć korzystać z karty wirtualnej. Po dodaniu karty do portfela mobilnego, zapłacimy nią zbliżeniowo w sklepach stacjonarnych przy użyciu telefonu, opaski lub zegarka i wypłacimy gotówkę z bankomatów z funkcją zbliżeniową. Do zakupów online przydadzą się dane karty, które znajdują się bezpośrednio w aplikacji mobilnej banku lub są dodane do portfela mobilnego.

Za aktywację i korzystanie z karty wirtualnej Nest! nie pobiera opłat. Karta wirtualna Nest Banku powstała we współpracy z Visa, jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych oraz przy wsparciu procesora kart płatniczych – firmy Fiserv Polska.

– Tworząc bankowość Nest!, kierujemy się trzema zasadami – ma być mobilnie, nowocześnie i w dobrej cenie. Pomaga nam w tym technologia, której najlepszym przykładem jest niepozorna i wszechstronna karta wirtualna. Przede wszystkim, jest dostępna natychmiast, nie trzeba na nią czekać ani martwić się, czy przyjdzie na czas. W kilkadziesiąt sekund można ją „wyrobić” i zacząć z niej korzystać, nie generując przy tym plastiku – mówi Janusz Mieloszyk, pierwszy wiceprezes zarządu Nest Banku. – Karta wirtualna to kolejny krok w stronę pełnej mobilności. Chcemy, żeby nasze produkty były dostępne w mgnieniu oka, a cała ścieżka powitania klienta – najszybsza na rynku. Już teraz wystarczy mniej niż 10 minut, żeby założyć i w pełni korzystać z konta w Nest!. Wkrótce pokażemy kolejne nowości – dodaje Janusz Mieloszyk.

– Już co piąty Polak korzysta z możliwości płacenia smartfonem w sklepach stacjonarnych, a blisko ¾ używa tych urządzeń do płacenia w internecie1 . Rośnie grono konsumentów, którzy są skłonni do płacenia kartami wirtualnymi. Dodanie karty płatniczej do smartfona, smartwatcha, a coraz częściej także sklepu internetowego, serwisu streamingowego, czy ulubionej aplikacji nie byłoby możliwe bez tokenizacji. Technologia ta powstała jako kolejna warstwa zabezpieczeń płatności, ale niesie za sobą zupełnie nowe możliwości dla konsumentów i sprzedawców. Dzięki niej sprzedawcy mogą stworzyć proste i bezpieczne rozwiązania płatnicze, które nie tylko mają potencjał, by przełożyć się na 3-procentowy wzrost liczby zatwierdzonych transakcji, lecz także sprawić, że konsumenci będą do nich chętniej wracać – mówi Adrian Kurowski, dyrektor generalny Visa w Polsce.  

Nest Bank już od dłuższego czasu we współpracy z partnerami wprowadza nowoczesne rozwiązania cyfrowe dla swoich klientów. Dzięki nim mogą oni realizować transakcje telefonem, opaską czy zegarkiem. Co więcej, Nest Bank jako pierwszy na świecie, we współpracy z Visa i Fiserv, wprowadził rozwiązanie Visa Mobile.

- Obecnie dla klientów bardzo ważna jest automatyzacja procesów, ich maksymalne upraszczanie i możliwość załatwienia spraw bez wychodzenia z domu, poprzez „jedno kliknięcie”. Ten trend mocno przyspieszyła pandemia i wciąż przybiera on na sile. Wpisuje się w niego również wirtualna karta płatnicza. Konsumenci chętnie jej używają, ponieważ już samo jej założenie nie wymaga szeregu skompilowanych operacji. Jesteśmy przekonani, że ten produkt zadowoli najbardziej wymagających klientów, którzy oczekują usług na najwyższym poziomie – komentuje Krzysztof Polończyk z Fiserv Polska S.A.

Szybko i automatycznie w wybranych portfelach mobilnych

Nest Bank umożliwia również dodawanie zarówno kart wirtualnych, jak i plastikowych do portfeli mobilnych z poziomu aplikacji mobilnej.

Karta umożliwia skorzystanie z chargebacku oraz rozwiązań Visa

Funkcjonalności karty wirtualnej są niemal identyczne jak tej plastikowej, a transakcje nią wykonywane są chronione możliwością skorzystania z procedury chargeback. Procedura ta oznacza, że bank płacącego może próbować odzyskać od sprzedawcy pieniądze za wadliwe albo niedostarczone zakupy opłacone kartą Visa. Kartę wirtualną można także dodać do Visa Mobile, nowego rozwiązania płatniczego, a także innych usług dostępnych dla posiadaczy kart Visa wydanych przez Nest Bank.

1. Badanie Visa CEE Mobile Payments Study 2022 objęło następujące kraje: Polskę, Czechy, Węgry, Rumunię, Bułgarię, Słowację, Słowenię i Chorwację. Przeprowadziła je firma badawcza Kantar, metodą CAWI, w październiku 2022 roku na reprezentatywnej próbie 1000 respondentów (18-65 lat) w każdym z tych krajów.] [3: Dane Visa, Marzec 2023. Wśród grupy 8500 wydawców na 189 rynkach i u 2,4 mln sprzedawców tokeny doprowadziły do zwiększenia liczy zatwierdzanych transakcji o 3% w 1 kwartale 2023 roku . ]

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nest Bank
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe Biuro prasowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.