Tpay z obsługą e-płatności dla Pekao Leasing
Pekao Leasing udostępniło swoim klientom moduł płatności online. Nowa funkcjonalność jest obsługiwana przez operatora płatności Tpay.
Wprowadzone przez Pekao Leasing udogodnienie to odpowiedź firmy na potrzeby klientów prowadzących biznes. Moduł oferowany przez Tpay spełnia wszystkie niezbędne wymagania w zakresie płatności za zobowiązania leasingowe.
Za pośrednictwem Portalu Klienta można dokonać płatności w walucie PLN – po przyjęciu środków następuje zaksięgowanie i rozliczenie wpłaty. Usługa jest bezpłatna – Pekao Leasing nie pobiera prowizji. Płatność jest natychmiastowa – po przyjęciu wpłaty następuje automatyczne zaksięgowanie i rozliczenie faktury.
- Otrzymujemy od naszych klientów pozytywny feedback po uruchomieniu płatności online. To dodatkowy motywator do korzystania z Portalu Klienta, gdzie stale poszerzamy zakres funkcjonalności i staramy się budować przywiązanie użytkownika. Niewątpliwie wdrożenie to przyczyniło się do optymalizacji procesu rozliczania wpłat i stanowi dla nas narzędzie wspierające rozwój kultury płatniczej – komentuje Krzysztof Zgorzelski, Prezes Zarządu Pekao Leasing.
- Cieszymy się ze współpracy z Pekao Leasing i możliwości obsługi płatności online dla naszego Partnera. Od początku naszej działalności uważnie obserwujemy rynek i reagujemy na jego potrzeby, koncentrując się na wdrażaniu rozwiązań przyspieszających rozwój e-płatności. Błyskawiczne działanie oraz nieograniczony i zdalny dostęp do usług, przy jednocześnie zapewnionym bezpieczeństwie to wymagania w zakresie płatności za zobowiązania leasingowe, które spełnia moduł Tpay – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.
– Moduł płatności online obsługiwany przez Tpay to kolejny – po wprowadzeniu w aplikacji „Moja Biedronka” płatności BLIKIEM bez użycia kodu i wdrożeniu nowego systemu płatności online dla PZU – owoc współpracy między Bankiem Pekao S.A. a operatorem płatności – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.
Pod koniec 2020 r. Tpay i Bank Pekao rozpoczęli historyczną współpracę. Już w pierwszej połowie 2021 r., klienci obu firm mieli dostęp do rozwiązań odpowiadających na aktualnie największe wyzwania branży e-commerce.
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.