Tpay z obsługą e-płatności dla Pekao Leasing
Pekao Leasing udostępniło swoim klientom moduł płatności online. Nowa funkcjonalność jest obsługiwana przez operatora płatności Tpay.
Wprowadzone przez Pekao Leasing udogodnienie to odpowiedź firmy na potrzeby klientów prowadzących biznes. Moduł oferowany przez Tpay spełnia wszystkie niezbędne wymagania w zakresie płatności za zobowiązania leasingowe.
Za pośrednictwem Portalu Klienta można dokonać płatności w walucie PLN – po przyjęciu środków następuje zaksięgowanie i rozliczenie wpłaty. Usługa jest bezpłatna – Pekao Leasing nie pobiera prowizji. Płatność jest natychmiastowa – po przyjęciu wpłaty następuje automatyczne zaksięgowanie i rozliczenie faktury.
- Otrzymujemy od naszych klientów pozytywny feedback po uruchomieniu płatności online. To dodatkowy motywator do korzystania z Portalu Klienta, gdzie stale poszerzamy zakres funkcjonalności i staramy się budować przywiązanie użytkownika. Niewątpliwie wdrożenie to przyczyniło się do optymalizacji procesu rozliczania wpłat i stanowi dla nas narzędzie wspierające rozwój kultury płatniczej – komentuje Krzysztof Zgorzelski, Prezes Zarządu Pekao Leasing.
- Cieszymy się ze współpracy z Pekao Leasing i możliwości obsługi płatności online dla naszego Partnera. Od początku naszej działalności uważnie obserwujemy rynek i reagujemy na jego potrzeby, koncentrując się na wdrażaniu rozwiązań przyspieszających rozwój e-płatności. Błyskawiczne działanie oraz nieograniczony i zdalny dostęp do usług, przy jednocześnie zapewnionym bezpieczeństwie to wymagania w zakresie płatności za zobowiązania leasingowe, które spełnia moduł Tpay – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.
– Moduł płatności online obsługiwany przez Tpay to kolejny – po wprowadzeniu w aplikacji „Moja Biedronka” płatności BLIKIEM bez użycia kodu i wdrożeniu nowego systemu płatności online dla PZU – owoc współpracy między Bankiem Pekao S.A. a operatorem płatności – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.
Pod koniec 2020 r. Tpay i Bank Pekao rozpoczęli historyczną współpracę. Już w pierwszej połowie 2021 r., klienci obu firm mieli dostęp do rozwiązań odpowiadających na aktualnie największe wyzwania branży e-commerce.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.