Komunikaty PR

VeloBank przedłuża promocję „Witaj w VeloBanku”. Na nowych klientów czeka nowocz

2023-04-04  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania ( 0.07 MB )

VeloBank przedłużył popularną promocję dla nowych klientów – „Witaj w VeloBanku”. Z oferty można skorzystać do 31 sierpnia br. Na chętnych czeka nowoczesne VeloKonto wraz z rachunkiem oszczędnościowym VeloSkarbonka i możliwością zyskania do 600 zł cashbacku za codzienne zakupy.

Promocja „Witaj w VeloBanku” towarzyszyła listopadowej premierze nowego flagowego rachunku osobistego - VeloKonta. Nowi klienci mogli dzięki niej poznać nie tylko zalety konta i bankowości elektronicznej VeloBanku, ale i zyskać bonus w postaci 600 zł zwrotu za zakupy realizowane kartą płatniczą do VeloKonta lub BLIKIEM. Akcja promocyjna spotkała się z dużym zainteresowaniem i uznaniem klientów, a bank zdecydował się na jej przedłużenie do końca tegorocznych wakacji.

W promocji „Witaj w VeloBanku” dołączający do nas klienci mogą realnie zyskać na korzystaniu z konta dzięki atrakcyjnemu cashbackowi. Jednocześnie nie muszą martwić się o opłaty za sam rachunek, bo jest bezwarunkowo darmowy. W VeloBanku koncentrujemy się na potrzebach klienta i ciągle rozwijamy nasze usługi pod tym kątem. Niedawno odświeżyliśmy serwis bankowości internetowej, dzięki czemu korzystanie z niego jest jeszcze przyjemniejsze i prostsze. To kolejny powód, aby skorzystać z aktualnej promocji i dołączyć do „Świata bardziej Velo”, w którym dobre wybory po prostu się opłacają – mówi Adam Frankowski, Dyrektor Zarządzający Obszarem Produktów Bankowych w VeloBanku.

VeloKonto to propozycja dla każdego, kto chce cieszyć się dostępem do swoich środków finansowych bez zbędnych opłat. Prowadzenie VeloKonta jest całkowicie darmowe, a dodatkowo wystarczy dokonać 5 transakcji bezgotówkowych w miesiącu, aby obsługa karty do konta również była bezpłatna, podobnie jak wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Konto zakłada się też niezwykle łatwo. VeloBank zadbał, aby klienci mogli wygodnie otworzyć rachunek zarówno w tradycyjnych, jak i zdalnych kanałach kontaktu. Jednym z oferowanych udogodnień jest możliwość założenia konta przez aplikację mObywatel oraz przy pomocy selfie.

Dodatkowym bonusem posiadania rachunku osobistego w VeloBanku może być VeloSkarbonka. To konto oszczędnościowe umożliwiające odkładanie niewielkich sum poprzez zaokrąglanie płatności dokonywanych kartą. Oszczędzone w ten sposób środki objęte są atrakcyjnym oprocentowaniem w wysokości 8% w skali roku, do kwoty 3 tys. złotych.

W promocji „Witaj w VeloBanku” – edycja 1/2023 nowi klienci mogą również skorzystać z oferty cashbacku
w wysokości 10% transakcji bezgotówkowych kartą, telefonem lub BLIKIEM, maksymalnie 100 zł w ciągu każdych kolejnych 30 dni od daty otwarcia VeloKonta. Łącznie daje to okazję do uzyskania nawet 600 zł zwrotu za codzienne zakupy podczas 180 dni okresu trwania promocji. Do tego cashback trafia do VeloSkarbonki, gdzie może dalej rosnąć dzięki jej oprocentowaniu. Warunkiem przystąpienia do oferty jest nieposiadanie konta osobistego w VeloBanku od 31.10.2022 roku oraz udzielenie zgód marketingowych. Z promocji mogą również skorzystać osoby, które zdecydują się na otwarcie VeloKonta w ramach programu „Doceniam Velo – polecam Velo”.

VeloKonto

  • 0 zł za prowadzenie konta,
  • 0 zł za wydanie karty do konta,
  • 0 zł za wpłaty i wypłaty z bankomatów BLIKIEM,
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów Planet Cash w Polsce i w całej Unii Europejskiej,
  • 0 zł za przelewy krajowe w bankowości internetowej i mobilnej,
  • 0 zł za przelewy wewnętrzne z VeloSkarbonki w bankowości internetowej i mobilnej.

Dla klientów aktywnych, którzy realizują 5 transakcji bezgotówkowych kartą, telefonem lub BLIKIEM:

  • 0 zł za obsługę karty do konta,
  • 0 zł za wypłaty kartą w Polsce z bankomatów innych niż Planet Cash.

VeloSkarbonka – konto oszczędnościowe w pakiecie z VeloKontem

  • Oprocentowanie 8% do 3 tys. zł w skali roku,
  • bezpłatne przelewy elektroniczne na konta własne klienta.

Promocja „Witaj w VeloBanku”

  • Nagrodą jest zwrot kwoty równej 10% wartości transakcji bezgotówkowych na VeloKoncie, które klient zrobi kartą do konta lub BLIKIEM (z wyłączeniem przelewu na telefon BLIK) w okresie trwania promocji,
  • nawet 600 zł zwrotu w ciągu 180 dni od daty otwarcia VeloKonta (maks. 100 zł w ciągu każdych 30 dni),
  • nagroda wypłacana jest na konto oszczędnościowe VeloSkarbonka,
  • oferta dla nowych klientów, którzy nie  posiadali konta osobistego w VeloBanku od 31.10.2022 roku i udzielili zgód marketingowych (w przypadku kont wspólnych zgody udziela każdy z posiadaczy).

 

Link do oferty VeloKonta: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/velokonto.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.