Komunikaty PR

VeloBank przedłuża promocję „Witaj w VeloBanku”. Na nowych klientów czeka nowocz

2023-04-04  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania ( 0.07 MB )

VeloBank przedłużył popularną promocję dla nowych klientów – „Witaj w VeloBanku”. Z oferty można skorzystać do 31 sierpnia br. Na chętnych czeka nowoczesne VeloKonto wraz z rachunkiem oszczędnościowym VeloSkarbonka i możliwością zyskania do 600 zł cashbacku za codzienne zakupy.

Promocja „Witaj w VeloBanku” towarzyszyła listopadowej premierze nowego flagowego rachunku osobistego - VeloKonta. Nowi klienci mogli dzięki niej poznać nie tylko zalety konta i bankowości elektronicznej VeloBanku, ale i zyskać bonus w postaci 600 zł zwrotu za zakupy realizowane kartą płatniczą do VeloKonta lub BLIKIEM. Akcja promocyjna spotkała się z dużym zainteresowaniem i uznaniem klientów, a bank zdecydował się na jej przedłużenie do końca tegorocznych wakacji.

W promocji „Witaj w VeloBanku” dołączający do nas klienci mogą realnie zyskać na korzystaniu z konta dzięki atrakcyjnemu cashbackowi. Jednocześnie nie muszą martwić się o opłaty za sam rachunek, bo jest bezwarunkowo darmowy. W VeloBanku koncentrujemy się na potrzebach klienta i ciągle rozwijamy nasze usługi pod tym kątem. Niedawno odświeżyliśmy serwis bankowości internetowej, dzięki czemu korzystanie z niego jest jeszcze przyjemniejsze i prostsze. To kolejny powód, aby skorzystać z aktualnej promocji i dołączyć do „Świata bardziej Velo”, w którym dobre wybory po prostu się opłacają – mówi Adam Frankowski, Dyrektor Zarządzający Obszarem Produktów Bankowych w VeloBanku.

VeloKonto to propozycja dla każdego, kto chce cieszyć się dostępem do swoich środków finansowych bez zbędnych opłat. Prowadzenie VeloKonta jest całkowicie darmowe, a dodatkowo wystarczy dokonać 5 transakcji bezgotówkowych w miesiącu, aby obsługa karty do konta również była bezpłatna, podobnie jak wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Konto zakłada się też niezwykle łatwo. VeloBank zadbał, aby klienci mogli wygodnie otworzyć rachunek zarówno w tradycyjnych, jak i zdalnych kanałach kontaktu. Jednym z oferowanych udogodnień jest możliwość założenia konta przez aplikację mObywatel oraz przy pomocy selfie.

Dodatkowym bonusem posiadania rachunku osobistego w VeloBanku może być VeloSkarbonka. To konto oszczędnościowe umożliwiające odkładanie niewielkich sum poprzez zaokrąglanie płatności dokonywanych kartą. Oszczędzone w ten sposób środki objęte są atrakcyjnym oprocentowaniem w wysokości 8% w skali roku, do kwoty 3 tys. złotych.

W promocji „Witaj w VeloBanku” – edycja 1/2023 nowi klienci mogą również skorzystać z oferty cashbacku
w wysokości 10% transakcji bezgotówkowych kartą, telefonem lub BLIKIEM, maksymalnie 100 zł w ciągu każdych kolejnych 30 dni od daty otwarcia VeloKonta. Łącznie daje to okazję do uzyskania nawet 600 zł zwrotu za codzienne zakupy podczas 180 dni okresu trwania promocji. Do tego cashback trafia do VeloSkarbonki, gdzie może dalej rosnąć dzięki jej oprocentowaniu. Warunkiem przystąpienia do oferty jest nieposiadanie konta osobistego w VeloBanku od 31.10.2022 roku oraz udzielenie zgód marketingowych. Z promocji mogą również skorzystać osoby, które zdecydują się na otwarcie VeloKonta w ramach programu „Doceniam Velo – polecam Velo”.

VeloKonto

  • 0 zł za prowadzenie konta,
  • 0 zł za wydanie karty do konta,
  • 0 zł za wpłaty i wypłaty z bankomatów BLIKIEM,
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów Planet Cash w Polsce i w całej Unii Europejskiej,
  • 0 zł za przelewy krajowe w bankowości internetowej i mobilnej,
  • 0 zł za przelewy wewnętrzne z VeloSkarbonki w bankowości internetowej i mobilnej.

Dla klientów aktywnych, którzy realizują 5 transakcji bezgotówkowych kartą, telefonem lub BLIKIEM:

  • 0 zł za obsługę karty do konta,
  • 0 zł za wypłaty kartą w Polsce z bankomatów innych niż Planet Cash.

VeloSkarbonka – konto oszczędnościowe w pakiecie z VeloKontem

  • Oprocentowanie 8% do 3 tys. zł w skali roku,
  • bezpłatne przelewy elektroniczne na konta własne klienta.

Promocja „Witaj w VeloBanku”

  • Nagrodą jest zwrot kwoty równej 10% wartości transakcji bezgotówkowych na VeloKoncie, które klient zrobi kartą do konta lub BLIKIEM (z wyłączeniem przelewu na telefon BLIK) w okresie trwania promocji,
  • nawet 600 zł zwrotu w ciągu 180 dni od daty otwarcia VeloKonta (maks. 100 zł w ciągu każdych 30 dni),
  • nagroda wypłacana jest na konto oszczędnościowe VeloSkarbonka,
  • oferta dla nowych klientów, którzy nie  posiadali konta osobistego w VeloBanku od 31.10.2022 roku i udzielili zgód marketingowych (w przypadku kont wspólnych zgody udziela każdy z posiadaczy).

 

Link do oferty VeloKonta: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/velokonto.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań Biuro prasowe
2024-07-04 | 17:30

73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań

Działania eko stają się coraz ważniejsze dla Polaków, a firmy stoją w coraz większym stopniu przed wyzwaniem związanym z raportowaniem niefinansowym (ESG),
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.