VeloBank przedłuża promocję „Witaj w VeloBanku”. Na nowych klientów czeka nowocz
VeloBank przedłużył popularną promocję dla nowych klientów – „Witaj w VeloBanku”. Z oferty można skorzystać do 31 sierpnia br. Na chętnych czeka nowoczesne VeloKonto wraz z rachunkiem oszczędnościowym VeloSkarbonka i możliwością zyskania do 600 zł cashbacku za codzienne zakupy.
Promocja „Witaj w VeloBanku” towarzyszyła listopadowej premierze nowego flagowego rachunku osobistego - VeloKonta. Nowi klienci mogli dzięki niej poznać nie tylko zalety konta i bankowości elektronicznej VeloBanku, ale i zyskać bonus w postaci 600 zł zwrotu za zakupy realizowane kartą płatniczą do VeloKonta lub BLIKIEM. Akcja promocyjna spotkała się z dużym zainteresowaniem i uznaniem klientów, a bank zdecydował się na jej przedłużenie do końca tegorocznych wakacji.
– W promocji „Witaj w VeloBanku” dołączający do nas klienci mogą realnie zyskać na korzystaniu z konta dzięki atrakcyjnemu cashbackowi. Jednocześnie nie muszą martwić się o opłaty za sam rachunek, bo jest bezwarunkowo darmowy. W VeloBanku koncentrujemy się na potrzebach klienta i ciągle rozwijamy nasze usługi pod tym kątem. Niedawno odświeżyliśmy serwis bankowości internetowej, dzięki czemu korzystanie z niego jest jeszcze przyjemniejsze i prostsze. To kolejny powód, aby skorzystać z aktualnej promocji i dołączyć do „Świata bardziej Velo”, w którym dobre wybory po prostu się opłacają – mówi Adam Frankowski, Dyrektor Zarządzający Obszarem Produktów Bankowych w VeloBanku.
VeloKonto to propozycja dla każdego, kto chce cieszyć się dostępem do swoich środków finansowych bez zbędnych opłat. Prowadzenie VeloKonta jest całkowicie darmowe, a dodatkowo wystarczy dokonać 5 transakcji bezgotówkowych w miesiącu, aby obsługa karty do konta również była bezpłatna, podobnie jak wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Konto zakłada się też niezwykle łatwo. VeloBank zadbał, aby klienci mogli wygodnie otworzyć rachunek zarówno w tradycyjnych, jak i zdalnych kanałach kontaktu. Jednym z oferowanych udogodnień jest możliwość założenia konta przez aplikację mObywatel oraz przy pomocy selfie.
Dodatkowym bonusem posiadania rachunku osobistego w VeloBanku może być VeloSkarbonka. To konto oszczędnościowe umożliwiające odkładanie niewielkich sum poprzez zaokrąglanie płatności dokonywanych kartą. Oszczędzone w ten sposób środki objęte są atrakcyjnym oprocentowaniem w wysokości 8% w skali roku, do kwoty 3 tys. złotych.
W promocji „Witaj w VeloBanku” – edycja 1/2023 nowi klienci mogą również skorzystać z oferty cashbacku
w wysokości 10% transakcji bezgotówkowych kartą, telefonem lub BLIKIEM, maksymalnie 100 zł w ciągu każdych kolejnych 30 dni od daty otwarcia VeloKonta. Łącznie daje to okazję do uzyskania nawet 600 zł zwrotu za codzienne zakupy podczas 180 dni okresu trwania promocji. Do tego cashback trafia do VeloSkarbonki, gdzie może dalej rosnąć dzięki jej oprocentowaniu. Warunkiem przystąpienia do oferty jest nieposiadanie konta osobistego w VeloBanku od 31.10.2022 roku oraz udzielenie zgód marketingowych. Z promocji mogą również skorzystać osoby, które zdecydują się na otwarcie VeloKonta w ramach programu „Doceniam Velo – polecam Velo”.
VeloKonto
- 0 zł za prowadzenie konta,
- 0 zł za wydanie karty do konta,
- 0 zł za wpłaty i wypłaty z bankomatów BLIKIEM,
- 0 zł za wypłaty z bankomatów Planet Cash w Polsce i w całej Unii Europejskiej,
- 0 zł za przelewy krajowe w bankowości internetowej i mobilnej,
- 0 zł za przelewy wewnętrzne z VeloSkarbonki w bankowości internetowej i mobilnej.
Dla klientów aktywnych, którzy realizują 5 transakcji bezgotówkowych kartą, telefonem lub BLIKIEM:
- 0 zł za obsługę karty do konta,
- 0 zł za wypłaty kartą w Polsce z bankomatów innych niż Planet Cash.
VeloSkarbonka – konto oszczędnościowe w pakiecie z VeloKontem
- Oprocentowanie 8% do 3 tys. zł w skali roku,
- bezpłatne przelewy elektroniczne na konta własne klienta.
Promocja „Witaj w VeloBanku”
- Nagrodą jest zwrot kwoty równej 10% wartości transakcji bezgotówkowych na VeloKoncie, które klient zrobi kartą do konta lub BLIKIEM (z wyłączeniem przelewu na telefon BLIK) w okresie trwania promocji,
- nawet 600 zł zwrotu w ciągu 180 dni od daty otwarcia VeloKonta (maks. 100 zł w ciągu każdych 30 dni),
- nagroda wypłacana jest na konto oszczędnościowe VeloSkarbonka,
- oferta dla nowych klientów, którzy nie posiadali konta osobistego w VeloBanku od 31.10.2022 roku i udzielili zgód marketingowych (w przypadku kont wspólnych zgody udziela każdy z posiadaczy).
Link do oferty VeloKonta: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/velokonto.html

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.