Komunikaty PR

Zaproś wiosnę do wnętrza!

2023-05-02  |  13:50
Biuro prasowe

A co ożywia wnętrza i nadaje im charakter? Dodatki i dekoracje! Te od marki Fyrklövern inspirują do spędzania cudownych chwil zarówno przy udekorowanym stole, jak i po prostu w pięknie zaaranżowanym wnętrzu.

Gdy w kalendarzu, a przede wszystkim za oknem, zaczyna rządzić wiosna, wiele osób odkrywa w sobie na nowo… pasję do aranżacji wnętrz. To właśnie wtedy mamy ochotę na zmiany – powiew świeżości, który wypełni pomieszczenie pozytywną energią. To zatem idealny moment, by przeprowadzić wiosenną metamorfozę. By ją z sukcesem zrealizować, niezbędne będą stylowe dodatki i dekoracje. To one sprawiają, że mieszkanie zyskuje wyjątkowy charakter.

Planując (nie tylko wiosenną) aranżację wnętrza i stołu warto postawić na produkty najwyższej jakości, które łączą w sobie ekskluzywność, trwałość, perfekcję wykonania i wyjątkowe wzornictwo. Właśnie takie są propozycje marki Fyrklövern, która została wyróżniona w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta 2023, otrzymując złote godło w kategorii Nakrycia stołu. Fyrklövern inspiruje do tworzenia zachwycających stylizacji, dzięki którym wnętrze zyska niepowtarzalny styl i wypełni je wiosenna, pełna ciepła atmosfera.

W asortymencie marki Fyrklövern znaleźć można idealne na tę porę roku motywy. Co zwiastuje wiosnę w przyrodzie? Oczywiście motyle – symbol eterycznego, ulotnego piękna i subtelności. To właśnie one zdobią kolekcję porcelany Fyrklövern Bella. Inspiracją przy tworzeniu tego serwisu był stan między jawą a snem, w którym zwiewne motyle, tańczące na białej porcelanie, przywodzą na myśl wieczne lato, niezależnie od pory roku. Bella to ponadczasowa estetyka najwyższej jakości, w nowoczesnym designie niosąca przesłanie wolności, radości i lekkości. Tę kolekcję zaprojektowała Cecilia Åberg. Jej dziełem jest również pastelowa seria Dream Collection, która idealnie komponuje się z porcelaną Bella. Kolekcję Dream Collection tworzą narzuty i poduszki z miłej w dotyku, 100% bawełnianej satyny, praktyczna i niezwykle estetyczna taca, która po rozłożeniu nóżek może służyć także jako stolik, porcelanowe pojemniki z bambusową pokrywką. Kolory akwareli ożywiają namalowane na nich szafirki, pachnący groszek i trzepoczące skrzydłami motyle. To prawdziwy powiew wiosny w każdym domu!

We wiosennej aranżacji nie może oczywiście zabraknąć kwiatów – i to zarówno tych świeżych, jak i w postaci motywów dekoracyjnych. Kwiatowe zdobienia warto wprowadzić do aranżacji stołu. Tu doskonałą propozycją będzie kolekcja Fyrklövern Sentiment, zaprojektowana przez Micaela Bindefelda. Obfitujący w detale wzór został zilustrowany przez Lenę Holtzberg, a inspiracją był ogród Micaela i jego ulubione kwiaty rosnące wokół domu. Unikalny dekor i głęboki odcień kobaltu tworzą kompozycję, która zachwyca wyrazistością i elegancją. Te same motywy zdobią kolekcję Fyrklövern House of Aspvik. Tu rządzi natura! Dwustronny pled, poduszki, kuchenne ściereczki oraz lampa zachwycają kunsztownym wzorem z granatowymi motylami, konwaliami majowymi, orlikami czy niezapominajkami. Niebiesko-biały motyw zawsze wygląda doskonale i nigdy nie wychodzi z mody.

Bardziej subtelne motywy kwiatowe znajdziemy w kolekcji Fyrklövern Clematis, która łączy w sobie nowoczesny, fiński styl z jakością i funkcjonalnością. Elegancka, biała porcelana najwyższej jakości, ponadczasowy design i uroczy, romantyczny, kwiatowy wzór tworzą doskonałą harmonię elegancji i prostoty. I wnoszą magię zaczarowanego ogrodu do każdego wnętrza!

Piękno świeżych kwiatów idealnie wyeksponuje natomiast wazon Fyrklövern Pearls. Inspiracją do jego projektu były wspomnienia z dzieciństwa nad morzem i koraliki z muszelek. Jasny, ciepły, przejrzysty kolor i umieszczone wewnątrz szkła koraliki tworzą piękną kompozycję.

Każdy wiosenny wieczór wypełnią ciepłym blaskiem lampiony Fyrklövern Dream Collection, wykonane z błyszczącej, efektownej stali nierdzewnej. Namalowane na nich motyle i kwiaty, w subtelnych kolorach, pięknie uwidocznią się o zmierzchu w blasku świec. Inną propozycją są latarenki Lighthouses. Charakteryzują się one miękkimi kształtami i zabawnym wzornictwem nawiązującymi do wież i latarni morskich, a wraz z latarenkami z kolekcji Townhouses tworzą unikalną kompozycję przywołującą na myśl wakacje i błogi relaks nad morzem. I to bez ruszania się z domu! Morskie inspiracje widać również w wyjątkowych świecznikach Fyrklövern Scallop, które zostały stworzone na wzór miękko ryflowanych muszli przegrzebków. Połączenia wygiętego kształtu muszli z gładkimi powierzchniami, powoduje piękne odbijanie światła, a ciężar świecznika tworzy wrażenie luksusu. Subtelnie rozświetlą coraz cieplejsze wieczory, sprawiając, że ta wiosna i lato staną się jeszcze piękniejsze!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.