Komunikaty PR

Zaproś wiosnę do wnętrza!

2023-05-02  |  13:50
Biuro prasowe

A co ożywia wnętrza i nadaje im charakter? Dodatki i dekoracje! Te od marki Fyrklövern inspirują do spędzania cudownych chwil zarówno przy udekorowanym stole, jak i po prostu w pięknie zaaranżowanym wnętrzu.

Gdy w kalendarzu, a przede wszystkim za oknem, zaczyna rządzić wiosna, wiele osób odkrywa w sobie na nowo… pasję do aranżacji wnętrz. To właśnie wtedy mamy ochotę na zmiany – powiew świeżości, który wypełni pomieszczenie pozytywną energią. To zatem idealny moment, by przeprowadzić wiosenną metamorfozę. By ją z sukcesem zrealizować, niezbędne będą stylowe dodatki i dekoracje. To one sprawiają, że mieszkanie zyskuje wyjątkowy charakter.

Planując (nie tylko wiosenną) aranżację wnętrza i stołu warto postawić na produkty najwyższej jakości, które łączą w sobie ekskluzywność, trwałość, perfekcję wykonania i wyjątkowe wzornictwo. Właśnie takie są propozycje marki Fyrklövern, która została wyróżniona w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta 2023, otrzymując złote godło w kategorii Nakrycia stołu. Fyrklövern inspiruje do tworzenia zachwycających stylizacji, dzięki którym wnętrze zyska niepowtarzalny styl i wypełni je wiosenna, pełna ciepła atmosfera.

W asortymencie marki Fyrklövern znaleźć można idealne na tę porę roku motywy. Co zwiastuje wiosnę w przyrodzie? Oczywiście motyle – symbol eterycznego, ulotnego piękna i subtelności. To właśnie one zdobią kolekcję porcelany Fyrklövern Bella. Inspiracją przy tworzeniu tego serwisu był stan między jawą a snem, w którym zwiewne motyle, tańczące na białej porcelanie, przywodzą na myśl wieczne lato, niezależnie od pory roku. Bella to ponadczasowa estetyka najwyższej jakości, w nowoczesnym designie niosąca przesłanie wolności, radości i lekkości. Tę kolekcję zaprojektowała Cecilia Åberg. Jej dziełem jest również pastelowa seria Dream Collection, która idealnie komponuje się z porcelaną Bella. Kolekcję Dream Collection tworzą narzuty i poduszki z miłej w dotyku, 100% bawełnianej satyny, praktyczna i niezwykle estetyczna taca, która po rozłożeniu nóżek może służyć także jako stolik, porcelanowe pojemniki z bambusową pokrywką. Kolory akwareli ożywiają namalowane na nich szafirki, pachnący groszek i trzepoczące skrzydłami motyle. To prawdziwy powiew wiosny w każdym domu!

We wiosennej aranżacji nie może oczywiście zabraknąć kwiatów – i to zarówno tych świeżych, jak i w postaci motywów dekoracyjnych. Kwiatowe zdobienia warto wprowadzić do aranżacji stołu. Tu doskonałą propozycją będzie kolekcja Fyrklövern Sentiment, zaprojektowana przez Micaela Bindefelda. Obfitujący w detale wzór został zilustrowany przez Lenę Holtzberg, a inspiracją był ogród Micaela i jego ulubione kwiaty rosnące wokół domu. Unikalny dekor i głęboki odcień kobaltu tworzą kompozycję, która zachwyca wyrazistością i elegancją. Te same motywy zdobią kolekcję Fyrklövern House of Aspvik. Tu rządzi natura! Dwustronny pled, poduszki, kuchenne ściereczki oraz lampa zachwycają kunsztownym wzorem z granatowymi motylami, konwaliami majowymi, orlikami czy niezapominajkami. Niebiesko-biały motyw zawsze wygląda doskonale i nigdy nie wychodzi z mody.

Bardziej subtelne motywy kwiatowe znajdziemy w kolekcji Fyrklövern Clematis, która łączy w sobie nowoczesny, fiński styl z jakością i funkcjonalnością. Elegancka, biała porcelana najwyższej jakości, ponadczasowy design i uroczy, romantyczny, kwiatowy wzór tworzą doskonałą harmonię elegancji i prostoty. I wnoszą magię zaczarowanego ogrodu do każdego wnętrza!

Piękno świeżych kwiatów idealnie wyeksponuje natomiast wazon Fyrklövern Pearls. Inspiracją do jego projektu były wspomnienia z dzieciństwa nad morzem i koraliki z muszelek. Jasny, ciepły, przejrzysty kolor i umieszczone wewnątrz szkła koraliki tworzą piękną kompozycję.

Każdy wiosenny wieczór wypełnią ciepłym blaskiem lampiony Fyrklövern Dream Collection, wykonane z błyszczącej, efektownej stali nierdzewnej. Namalowane na nich motyle i kwiaty, w subtelnych kolorach, pięknie uwidocznią się o zmierzchu w blasku świec. Inną propozycją są latarenki Lighthouses. Charakteryzują się one miękkimi kształtami i zabawnym wzornictwem nawiązującymi do wież i latarni morskich, a wraz z latarenkami z kolekcji Townhouses tworzą unikalną kompozycję przywołującą na myśl wakacje i błogi relaks nad morzem. I to bez ruszania się z domu! Morskie inspiracje widać również w wyjątkowych świecznikach Fyrklövern Scallop, które zostały stworzone na wzór miękko ryflowanych muszli przegrzebków. Połączenia wygiętego kształtu muszli z gładkimi powierzchniami, powoduje piękne odbijanie światła, a ciężar świecznika tworzy wrażenie luksusu. Subtelnie rozświetlą coraz cieplejsze wieczory, sprawiając, że ta wiosna i lato staną się jeszcze piękniejsze!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.