Firma Anny Streżyńskiej ponownie na Beesfundzie
Po sukcesie pierwszej kampanii crowdfundingowej, firma MC2 Innovations SA po raz drugi zdecydowała się wziąć udział w zbiórce środków na platformie Beesfund. Celem bieżących działań jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój platformy Carrotspot.
W grudniu 2018 została przeprowadzona pierwsza emisja akcji, w trakcie której udało się zebrać kwotę znacznie przewyższającą pierwotne założenia. Pozyskany kapitał (blisko 1,2 mln zł) został przeznaczony na budowę i wprowadzenie na rynek innowacyjnej platformy motywacyjnej. Środki zebrane w ramach emisji pozwoliły nie tylko na zbudowanie pierwotnie zaplanowanego modułu Rewards & Recognition, ale również na wprowadzenie szeregu funkcjonalności typowego systemu kafeteryjnego, tworząc narzędzie o szerokim spektrum zastosowania. W 2019 r. komercyjna wersja platformy była już oferowana uznanym markom z różnych branż, podpisano kilkanaście umów z firmami różnej wielkości.
Celem bieżącej akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój platformy Carrotspot. Spółka MC2 Innovations pozyskała w związku z tym 6,5 mln zł dofinansowania z NCBiR na realizację projektu rozszerzającego zakres funkcjonalny platformy o kolejne moduły. W celu sfinansowania wkładu własnego spółki i z uwagi na potrzebę sprawnej realizacji projektu, zarząd zdecydował się na pozyskanie kapitału od inwestorów w modelu crowdfundingowym.
Co to jest i jak działa Carrotspot?
Carrotspot to odpowiedź na problemy związane z motywacją i lojalnością pracowników - sposób na stworzenie miejsca pracy zorientowanego na człowieka. Podstawą takiej kultury organizacyjnej jest szacunek do pracownika jako osoby, realizującej cele organizacji i podzielającej jej wartości, ale także mającej własne aspiracje i cele. W takiej organizacji jest miejsce na stworzenie angażujących warunków pracy i na docenianie przez niematerialne i materialne korzyści, w szczególności w duchu dzielenia się wypracowanym wspólnym sukcesem. Mechanizmy stosowane obecnie są krótkoterminowo skuteczne i obarczone znacznymi kosztami, a pracodawcy potrzebują rozwiązań umożliwiających natychmiastową gratyfikację, trwałą motywację i ścieżkę rozwoju dopasowaną do indywidualnych preferencji pracownika. Carrotspot, bazując na sprawdzonej technologii blockchain, BI i AI pozwala na prowadzenie różnorodnych programów motywacyjnych, budowę społeczności firmowej oraz ograniczenie biurokracji w firmach. Dzięki temu praca staje się przyjemniejsza i wydajniejsza, a pracodawca może lepiej zrozumieć potrzeby pracowników.
Platforma Carrotspot, pomimo krótkiego okresu sprzedaży, znalazła już grono zadowolonych klientów, które sukcesywnie się poszerza. Zwiększa się również wachlarz świadczonych usług, rozwijając platformę o kolejne funkcjonalności z obszaru People Analytics oraz HR i FinTech. Pierwsza wypłata dywidendy planowana jest w 2021 roku. MC2 Innovations proponuje potencjalnym akcjonariuszom dodatkowe korzyści, wśród których są m.in. udział w szkoleniach biznesowych, konsultacje technologiczne, badania organizacji, dostęp do platformy.
MC2 Innovations jest także właścicielem obiecującego startupu z zakresu energo-techu, który opracowuje w ramach akceleratora Krakowskiego Parku Technologicznego informatyczną platformę obsługi i rozliczeń obrotu zieloną energią.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.