Komunikaty PR

Firma z Doliny Krzemowej wchodzi do Polski

2020-01-17  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

JetBridge z Kalifornii uruchamia swój pierwszy oddział w Polsce. Znane amerykańskie przedsiębiorstwo z sektora IT wybrało Wrocław, gdzie stworzy nowe miejsca pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego. Założycielem jest John Sung Kim, który tworzył i sprzedawał firmy warte dziś miliardy dolarów.

Firma JetBridge wywodzi się z San Francisco. Tworzy oprogramowanie na potrzeby milionów użytkowników. Tworzy ją elitarna grupa specjalistów w dziedzinie zaawansowanych technologii. W obecnym modelu funkcjonuje rok i współpracuje z klientami z branży fintech, healthcare i SaaS.

Firma JetBridge otworzyła oddział na Ukrainie, a teraz także w Polsce. Jej CEO, John Sung Kim, współpracował w przeszłości z osobami z Wrocławia, więc tu łatwiej było mu założyć biznes (biuro znajduje się w CitySpace przy ul. Curie-Słodowskiej). Wrocławski rynek jest mu znany i wie, czego się po nim spodziewać. – Stworzyłem JetBridge, aby tchnąć nową jakość w outsourcing usług software’owych, bazując na połączeniu naszego doświadczenia w budowaniu wielkich firm z Doliny Krzemowej z chęcią nauczania polskich profesjonalistów metody współpracy z gigantami z USA – mówi John Sung Kim.

John Sung Kim to postać, której w świecie biznesu przedstawiać nie trzeba. Może pochwalić się wieloma osiągnięciami i cieszy się znakomitą reputacją. Jest założycielem firmy Five9, notowanej na amerykańskiej giełdzie NASDAQ, a także DoctorBase (obecnie część spółki, która dostarcza oprogramowanie do placówek medycznych). Wejście na giełdę Five9 zostało okrzyknięte wielkim sukcesem. Dziś spółka ta warta jest ponad 4 mld dolarów. John Sung Kim współpracuje z redakcją internetowego wydania magazynu Forbes i prowadzi blog „How We StartUp”. Doradzał takim firmom jak: LGC Wireless, Qualys i RingCentral.

Nauka współpracy z gigantami

W JetBridge John Sung Kim zarządza międzynarodowym zespołem wybitnych programistów, którzy są jednocześnie mentorami dla utalentowanych pracowników sektora IT w centralnej Europie. Edukacja to jedna z głównych wartości JetBridge. Firma pomaga pracownikom w rozwoju zawodowym. Szczególny nacisk kładą na naukę umiejętności miękkich, które przydają się w prowadzeniu relacji biznesowych z Amerykanami. – Wydawać by się mogło, że uczymy podstaw: jak rozmawiać, jak zachowywać się na spotkaniach, jak pisać mejle, jak odpowiadać na pytania – wymienia Adam Szeptycki, CTO JetBridge, który pracuje w biurze w CitySpace. – Amerykanie komunikują się inaczej niż Europejczycy, dlatego trzeba wiedzieć, jak dostosować się do ich kultury, wymagań i standardów – wyjaśnia. JetBridge pomaga w zdobyciu umiejętności niezbędnych, które pomagają odnieść sukces.

Pracownicy JetBridge są zapraszani do San Francisco, aby mogli zobaczyć kulturę pracy w Dolinie Krzemowej na własne oczy. – Mało kto pomaga w zapoznaniu i zaprzyjaźnieniu się z inwestorami oraz deweloperami takich firm jak Facebook czy Twitch – zaznacza Adam Szeptycki, absolwent Politechniki Wrocławskiej. Dodaje, że pracownicy JetBridge mogą stać się współudziałowcami firmy na przejrzystych warunkach. Celem firmy nie jest wzbogacenie jednej osoby, lecz sukces jej pracowników na szczeblach organizacji oraz na kolejnych etapach ich kariery.

Zwiększanie zatrudnienia

Wchodząc na rynek polski, JetBridge zajął biuro w CitySpace Nobilis Business House przy placu Grunwaldzkim we Wrocławiu. Czynnikiem kluczowym przy wyborze była lokalizacja. Położenie nieopodal Politechniki Wrocławskiej ułatwia współpracę i komunikację z młodymi osobami oraz pozytywnie wpływa na zatrudnienie nowych pracowników. JetBridge planuje w najbliższym czasie powiększyć nowo uruchomiony oddział o 10 osób. Szuka deweloperów na stanowiska juniorskie i seniorskie. – To wielka szansa dla ambitnych wrocławian. Obecność takich firm to korzyść dla całego miasta – przekonuje Magdalena Śnieżek, regional manager CitySpace Wrocław. ­– Cieszymy się, że mamy takiego partnera. Elastyczna powierzchnia biurowa to znakomite miejsce dla start-upu, który zwiększa zatrudnienie. Możliwe, że firma będzie potrzebowała dodatkowej przestrzeni np. open space. U nas ma wiele możliwości – dodaje.

Przedstawiciele JetBridge podkreślają, że chcą, aby firma działa w kulturze start-upowej jak najdłużej. Ułatwi im to kultura organizacyjna CitySpace. ­– Biura serwisowane to znakomite miejsce dla takich firm, które mogą skoncentrować się na prowadzeniu biznesu, podczas gdy my załatwiamy formalności i zapewniamy komfortowe warunki pracy. Dołączają do nas także firmy innego rodzaju, głównie z branży IT i logistycznej, które rosną w siłę we Wrocławiu, rozwijając tu zaawansowane technologie – mówi Magdalena Śnieżek z CitySpace.

CitySpace to biura typu open space i gabinety z kontrolą dostępu. Można je wynająć w dowolnej konfiguracji. Najemcy korzystają m.in. z pomieszczeń wspólnych, sal konferencyjnych, recepcji, serwerowni i wsparcia IT. CitySpace to operator elastycznych powierzchni biurowych z największą siecią lokalizacji w Polsce: we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Katowicach i Gdańsku. We Wrocławiu CitySpace ma biura w dwóch budynkach: Aquarius Business House przy ul. Swobodnej i Nobilis Business House przy pl. Grunwaldzkim.

 

https://cityspace.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
IT i technologie Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych
2024-12-20 | 13:00

Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych

30 proc. Polaków doświadczyło kradzieży lub próby wyłudzenia danych osobowych. W tej grupie do blisko połowy przypadków wykradzenia wrażliwych informacji przez
IT i technologie 40 lat wydajności: prezentacja technologii Patriot na targach CES 2025
2024-12-20 | 12:00

40 lat wydajności: prezentacja technologii Patriot na targach CES 2025

Patriot Memory świętuje 40 lat działalności, pozostając liderem technologii pamięci komputerowej dzięki nieustannej innowacyjności i niezachwianemu zaangażowaniu w dostarczanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.