Komunikaty PR

10 nowych najemców – Galeria Wileńska podsumowuje 2022 rok

2023-01-19  |  15:00

W 2022 roku grono najemców Galerii Wileńskiej powiększyło się o 7 nowych lokali i 3 wyspy handlowe. Zmiany dotyczą zarówno oferty handlowej, usługowej, jak i gastronomicznej. Co więcej, w ubiegłym roku w Galerii Wileńskiej otworzył się pierwszy w Polsce second hand marki Na Okrągło stworzonej przez Fundację Ubrania do Oddania. Klienci z niecierpliwością czekali także na otwarcie Dealz, które nastąpiło we wrześniu. To jednak nie koniec zmian w Galerii Wileńskiej. Od połowy stycznia klienci mogą skorzystać z oferty sklepu Terranova.

Mimo że pandemia zmieniła trendy zakupowe, nikt nie ma wątpliwości jak ważne są centra handlowe i jak istotna jest obecność bogatej oferty w obiekcie. — Rok 2022 udowodnił, że klienci potrzebują doświadczeń – zarówno z produktami, jak i z innymi ludźmi. Dlatego dbamy, aby oferta Galerii Wileńskiej była zróżnicowana i stale ją rozszerzamy — mówi Marta Chojnacka, dyrektor centrum handlowego Galeria Wileńska.Staramy się zagwarantować mieszkańcom dzielnicy także atrakcyjne wydarzenia. Poza nowymi otwarciami, skupialiśmy się na działaniach niestandardowych. Również i w tym roku planujemy takie inicjatywy jak spacery z cyklu Chodź na Pragę czy Praskie Dni Senioradodaje.

W ubiegłym roku klienci centrum szczególnie czekali na otwarcie Dealz – sklepu z szerokim asortymentem artykułów spożywczych, wyposażenia domu czy zabawek dla dzieci. Do kultowych marek Dealz należą zagraniczne przysmaki: Terry's, Reese’s, Hershey's, Haribo, Toffifee, Pringles czy Doritos. To pierwszy sklep tej sieci na Pradze-Północ, który zajmuje powierzchnię ponad 450 mkw. i usytuowany jest w Galerii Wileńskiej na parterze.

Również pod koniec września w centrum handlowym otworzył się nowy lokal gastronomiczny – SprinGo. Restauracja skupia się na zdrowym żywieniu i stara się dostarczyć klientom jak najświeższe produkty. SprinGo serwuje własne sosu, soki i lemoniady nie używając barwników, półproduktów i konserwantów.

W 2022 roku Galeria Wileńska podjęła współpracę z nowymi najemcami: Silcare i Super Prezenty. W drogerii Silcare znaleźć można nie tylko produkty do pielęgnacji ciała, włosów i dłoni, ale również wiele ozdób oraz akcesoriów.  Super Prezenty to natomiast idealne miejsce na kupno kreatywnego prezentu. Szeroki wybór upominków, w postaci np. skoku na bungee lub wyjątkowej kolacji, z pewnością sprosta wymaganiom najbardziej wymagających klientów.

Do centrum handlowego położonego w samym sercu Pragi-Północ w 2022 roku zawitała odzież z drugiego obiegu za sprawą pierwszego w Polsce second handu marki Na Okrągło. Jest to nowy koncept Fundacji Ubrania Do Oddania, która promuje ideę zrównoważonej konsumpcji. W sklepie znajdziemy zatem bogaty asortyment wyselekcjonowanych ubrań, butów, akcesoriów i zabawek z drugiej ręki. Oprócz samych zakupów, możemy także oddać w tym sklepie niepotrzebne nam już ubrania.

Od dawna centra handlowe to nie tylko zakupy, dlatego Galeria Wileńska stale rozszerza swoją ofertę usługową. W centrum tym znajduje się także m.in. TUI Centrum Podróży, gdzie można zarezerwować wymarzoną wycieczkę. W Galerii Wileńskiej można połączyć przyjemne z pożytecznym. Klienci centrum od ubiegłego roku mają możliwość zostawienia samochodu na czas zakupów w Dream Car, ręcznej myjni samochodowej i wrócić do domu błyszczącym pojazdem.

W centrum pojawiły się też trzy nowe stoiska. By zadbać o ochronę i modny wygląd swojego telefonu, warto odwiedzić punkt Fonny Funny, który w swojej ofercie posiada akcesoria GSM oraz nieprzeciętne dodatki „modowe” i ochronne do smartfonów. Punkt Sorvella Perfume zaprasza natomiast klientów do swojego świata wyrafinowanych zapachów. W tym miejscu można zakupić zapachy inspirowane znanymi, ekskluzywnymi markami i niszowymi perfumami. Evapify to natomiast firma oferująca różne marki e-papierosów jednorazowych - o nowoczesnym designie i zaskakujących smakach.

To nie koniec zmian, jakie zaszły w roku ubiegłym. Strefa Rozrywki, która jest świetnym miejscem do spędzenia wolnego czasu, przeniosła się do nowego lokalu na poziomie +2, znajdującego się nieopodal strefy dla dzieci. Całe rodziny lub grupy znajomych mogą skorzystać tam z automatów do gier, m.in. wirtualnych kręgli, Rainbow, koszykówki, cymbergaja czy Shot Western. Zdobyte podczas gry bilety można wymienić na nagrody.

Wraz z początkiem nowego roku w Galerii Wileńskiej otworzył się sklep włoskiej marki odzieżowej Terranova. Sklepy Terranova są zainspirowane modelami inkluzywności, sprawiają, że klient czuje się nie tylko swobodnie, ale jest częścią prawdziwej społeczności. Produkty z linii damskiej, męskiej, są kolorowe, ironiczne, innowacyjne, ale przede wszystkim dostępne. Klienci chętni do odwiedzenia tego sklepu, znajdą go na poziomie +1.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.