Komunikaty PR

4 otwarcia w jeden dzień – KiK zamyka marzec efektownie

2023-04-07  |  15:00
Biuro prasowe

Kraków, Łubna, Ozorków i Żnin – w tych miejscach zostały otwarte nowe sklepy KiK w czwartek, 30 marca. Oznacza to, że sieć oddała do użytku około 2000 mkw. powierzchni sprzedażowej. Cztery otwarcia jednego dnia są tym bardziej efektowne, że dzięki nim KiK osiągnął wynik 450 sklepów w Polsce. Takie zamknięcie pierwszego kwartału zwiastuje to, co czeka nas w kolejnych miesiącach – dalszą ekspansję.

 

Sieć sklepów KiK to jeden z czołowych przedstawicieli sektora value retailers, nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Marka jest obecna w Polsce już od ponad 10 lat i właśnie osiągnęła kolejny etap planów ekspansywnych – 450 sklepów otwartych na terenie całej Polski.

 

W nowo otwartych sklepach KiK znajdziemy szeroki asortyment produktów dla całej rodziny – damskie, męskie, dziecięce ubrania, zabawki, a także dodatki do domu czy drobne AGD. Zgodnie komunikowanym hasłem „cena mówi sama za siebie”, cała oferta prezentuje atrakcyjną relację jakości do ceny. Sklepy KiK niezmiennie pojawiają się w centrach handlowych i retail parkach, ale także przy uczęszczanych deptakach czy głównych ulicach miast.

 

W planach KiK są kolejne otwarcia. Zgodnie z konsekwentnie realizowaną strategią rozwoju w 2023 roku w Polsce pojawi się około 50 nowych sklepów KiK, a to oznacza, że sieć sklepów podąża w kierunku osiągnięcia 500 sklepów w naszym kraju.

 

Z uwagi na działania ekspansyjne, sieć sklepów KiK wciąż poszukuje nowych lokali. Optymalna powierzchnia powinna wynosić ok. 500 mkw. i znajdować się przede wszystkim w galeriach handlowych i retail parkach. Dodatkowym wymaganiem jest odpowiednia ilość miejsc parkingowych (co najmniej 15), a także możliwość atrakcyjnej zewnętrznej ekspozycji towaru.

 

30 marca otwarty został:

 

Pierwszy sklep KiK w Łubnej, znajdujący się w Parku Handlowym Glinianka.

Pierwszy sklep KiK w Ozorkowie, znajdujący się przy ul. Starzyńskiego 22.

Pierwszy sklep KiK w Żninie, znajdujący się przy ul. Janickiego 18C.

Czwarty sklep KiK w Krakowie, znajdujący się w Vendo Parku przy ul. Glogera 24.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.