Komunikaty PR

American Lens wzmacnia zespół marketingu

2023-04-24  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania 04 ( 0.04 MB )

W American Lens Skrzypek będzie odpowiedzialna za stworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej oraz Public Relations dla firmy, rozwój portfolio produktów, wprowadzenie kreatywnych rozwiązań biznesowych dla branży optycznej, a także za relacje z partnerami biznesowymi oraz dynamiczny rozwój marketingu dla niezależnych optyków w Polsce.

Przez ostatnie 9 lat pełniła stanowisko Country Marketing Director na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (CEE) w Grupie Essilor. Była odpowiedzialna za zarządzanie całym procesem marketingowym – rozwojem, wdrożeniem i nadzorem kompleksowych strategii B2B i B2C, w tym wprowadzanie na obsługiwane rynki nowych produktów z portfolio Grupy. Zarządzała komunikacją przy połączeniu Grupy Essilor, Luxottica i Grand Vision. American Lens jest nie tylko kolejnym rozdziałem w jej karierze w marketingu branży optycznej, ale i spełnieniem marzenia o miejscu, w którym będzie mogła wdrażać niestandardowe rozwiązania dla niezależnych optyków w Polsce.

Z Justyną pracuję od 9 lat i bardzo się cieszę, że dołączyła do grona moich najbliższych współpracowników w naszej firmie. Jest prawdziwą kobietą-rakietą, z niepokorną duszą i milionem pomysłów na minutę. Bez jej pasji, wiedzy i determinacji marketing niezależnego rynku optycznego nie byłby tak kompleksowy i niepowtarzalny, jak jest obecnie – mówi Adam Mamok, Prezes Zarządu American Lens.

Justyna Skrzypek z marketingiem związana od ponad 25 lat. W tym czasie piastowała wysokie stanowiska zarządcze zarówno po stronie agencji (Client Service Director McCann Communication, Deputy Managing Director w agencji Polymus), jak i firm (Marketing & PR Manager na Polskę i kraje bałtyckie w PUMA Poland oraz Country Marketing Director na Polskę i kraje bałtyckie w GRUPIE ESSILOR). Ma obszerne doświadczenie i wiedzę marketingową z branży reklamowej – pracowała dla polskich i międzynarodowych klientów w wielu segmentach rynku, z sektorem beauty & fashion włącznie. Jest ekspertką w budowaniu zintegrowanych strategii marketingowych. Jako pierwsza kobieta w branży optycznej wprowadziła na rynek innowacyjne programy komunikacyjne 360 stopni – kampanię szkieł progresywnych Varilux z Danutą Stenką czy platformę edukacyjną „Czas na wzrok”, która otrzymała nagrodę Srebrnego Spinacza 2019 w kategorii uroda, higiena i wellness. Zainicjowała również projekty „Polska w okularach” oraz „Mój Bezpieczny Salon Optyczny”, które wsparły Polaków i polskie salony optyczne w trudnych czasach pandemii. Jest także inicjatorką ogólnopolskiej akcji „Zobacz Lepszą Przyszłość”, stworzonej z myślą o dzieciach i młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych. Ponadto, jako propagatorka aktywizacji kobiet w biznesie, była autorką zmieniającego oblicze branży optycznej projektu „Optyka jest kobietą”. W 2018 roku została wyróżniona nagrodą Dyrektora Marketingu w kategorii zdrowie/pharma, a rok później – tytułem Polish Businesswoman Award za najbardziej innowacyjne i zrównoważone rozwiązania w biznesie. Jej sylwetka opisana jest w książce „50 Wpływowych Kobiet Biznesu”. Ukończyła wydział Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.  Prywatnie mama dwóch córek, pasjonatka szukania niestandardowych rozwiązań oraz sentymentalna podróżniczka. Autorka wielu publikacji marketingowych i lifestyle’owych. Prowadzi bloga wspierającego rozwój kobiet justynaskrzypek.pl oraz kanał telewizji internetowej z autorskim programem „Będzie dobrze”.

 

xxx

AMERICAN LENS to polska firma optyczna, należąca do Grupy ALVEGO, której integralną częścią jest firma Vadim Eyewear, oferująca luksusowe kolekcje światowej sławy projektantów, takich jak: Karl Lagerfeld, Etnia Barcelona, Calvin Klein, Liu Jo czy Salvatore Ferragamo. Misją firmy jest zaspokajanie potrzeb klientów w zakresie idealnego widzenia, poprzez wysokiej jakości soczewki okularowe i kontaktowe, produkowane w oparciu o najnowsze technologie stworzone we współpracy z włoskim laboratorium LTL. Podstawą biznesu jest elastyczna, partnerska i nastawiona na obustronne sukcesy relacja z niezależnymi optykami. Przewagą konkurencyjną AMERICAN LENS jest szybka decyzyjność na poziomie lokalnym, kreatywność i szyte na miarę rozwiązania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.