Komunikaty PR

American Lens wzmacnia zespół marketingu

2023-04-24  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania 04 ( 0.04 MB )

W American Lens Skrzypek będzie odpowiedzialna za stworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej oraz Public Relations dla firmy, rozwój portfolio produktów, wprowadzenie kreatywnych rozwiązań biznesowych dla branży optycznej, a także za relacje z partnerami biznesowymi oraz dynamiczny rozwój marketingu dla niezależnych optyków w Polsce.

Przez ostatnie 9 lat pełniła stanowisko Country Marketing Director na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (CEE) w Grupie Essilor. Była odpowiedzialna za zarządzanie całym procesem marketingowym – rozwojem, wdrożeniem i nadzorem kompleksowych strategii B2B i B2C, w tym wprowadzanie na obsługiwane rynki nowych produktów z portfolio Grupy. Zarządzała komunikacją przy połączeniu Grupy Essilor, Luxottica i Grand Vision. American Lens jest nie tylko kolejnym rozdziałem w jej karierze w marketingu branży optycznej, ale i spełnieniem marzenia o miejscu, w którym będzie mogła wdrażać niestandardowe rozwiązania dla niezależnych optyków w Polsce.

Z Justyną pracuję od 9 lat i bardzo się cieszę, że dołączyła do grona moich najbliższych współpracowników w naszej firmie. Jest prawdziwą kobietą-rakietą, z niepokorną duszą i milionem pomysłów na minutę. Bez jej pasji, wiedzy i determinacji marketing niezależnego rynku optycznego nie byłby tak kompleksowy i niepowtarzalny, jak jest obecnie – mówi Adam Mamok, Prezes Zarządu American Lens.

Justyna Skrzypek z marketingiem związana od ponad 25 lat. W tym czasie piastowała wysokie stanowiska zarządcze zarówno po stronie agencji (Client Service Director McCann Communication, Deputy Managing Director w agencji Polymus), jak i firm (Marketing & PR Manager na Polskę i kraje bałtyckie w PUMA Poland oraz Country Marketing Director na Polskę i kraje bałtyckie w GRUPIE ESSILOR). Ma obszerne doświadczenie i wiedzę marketingową z branży reklamowej – pracowała dla polskich i międzynarodowych klientów w wielu segmentach rynku, z sektorem beauty & fashion włącznie. Jest ekspertką w budowaniu zintegrowanych strategii marketingowych. Jako pierwsza kobieta w branży optycznej wprowadziła na rynek innowacyjne programy komunikacyjne 360 stopni – kampanię szkieł progresywnych Varilux z Danutą Stenką czy platformę edukacyjną „Czas na wzrok”, która otrzymała nagrodę Srebrnego Spinacza 2019 w kategorii uroda, higiena i wellness. Zainicjowała również projekty „Polska w okularach” oraz „Mój Bezpieczny Salon Optyczny”, które wsparły Polaków i polskie salony optyczne w trudnych czasach pandemii. Jest także inicjatorką ogólnopolskiej akcji „Zobacz Lepszą Przyszłość”, stworzonej z myślą o dzieciach i młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych. Ponadto, jako propagatorka aktywizacji kobiet w biznesie, była autorką zmieniającego oblicze branży optycznej projektu „Optyka jest kobietą”. W 2018 roku została wyróżniona nagrodą Dyrektora Marketingu w kategorii zdrowie/pharma, a rok później – tytułem Polish Businesswoman Award za najbardziej innowacyjne i zrównoważone rozwiązania w biznesie. Jej sylwetka opisana jest w książce „50 Wpływowych Kobiet Biznesu”. Ukończyła wydział Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.  Prywatnie mama dwóch córek, pasjonatka szukania niestandardowych rozwiązań oraz sentymentalna podróżniczka. Autorka wielu publikacji marketingowych i lifestyle’owych. Prowadzi bloga wspierającego rozwój kobiet justynaskrzypek.pl oraz kanał telewizji internetowej z autorskim programem „Będzie dobrze”.

 

xxx

AMERICAN LENS to polska firma optyczna, należąca do Grupy ALVEGO, której integralną częścią jest firma Vadim Eyewear, oferująca luksusowe kolekcje światowej sławy projektantów, takich jak: Karl Lagerfeld, Etnia Barcelona, Calvin Klein, Liu Jo czy Salvatore Ferragamo. Misją firmy jest zaspokajanie potrzeb klientów w zakresie idealnego widzenia, poprzez wysokiej jakości soczewki okularowe i kontaktowe, produkowane w oparciu o najnowsze technologie stworzone we współpracy z włoskim laboratorium LTL. Podstawą biznesu jest elastyczna, partnerska i nastawiona na obustronne sukcesy relacja z niezależnymi optykami. Przewagą konkurencyjną AMERICAN LENS jest szybka decyzyjność na poziomie lokalnym, kreatywność i szyte na miarę rozwiązania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.