American Lens wzmacnia zespół marketingu
W American Lens Skrzypek będzie odpowiedzialna za stworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej oraz Public Relations dla firmy, rozwój portfolio produktów, wprowadzenie kreatywnych rozwiązań biznesowych dla branży optycznej, a także za relacje z partnerami biznesowymi oraz dynamiczny rozwój marketingu dla niezależnych optyków w Polsce.
Przez ostatnie 9 lat pełniła stanowisko Country Marketing Director na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (CEE) w Grupie Essilor. Była odpowiedzialna za zarządzanie całym procesem marketingowym – rozwojem, wdrożeniem i nadzorem kompleksowych strategii B2B i B2C, w tym wprowadzanie na obsługiwane rynki nowych produktów z portfolio Grupy. Zarządzała komunikacją przy połączeniu Grupy Essilor, Luxottica i Grand Vision. American Lens jest nie tylko kolejnym rozdziałem w jej karierze w marketingu branży optycznej, ale i spełnieniem marzenia o miejscu, w którym będzie mogła wdrażać niestandardowe rozwiązania dla niezależnych optyków w Polsce.
„Z Justyną pracuję od 9 lat i bardzo się cieszę, że dołączyła do grona moich najbliższych współpracowników w naszej firmie. Jest prawdziwą kobietą-rakietą, z niepokorną duszą i milionem pomysłów na minutę. Bez jej pasji, wiedzy i determinacji marketing niezależnego rynku optycznego nie byłby tak kompleksowy i niepowtarzalny, jak jest obecnie – mówi Adam Mamok, Prezes Zarządu American Lens.
Justyna Skrzypek z marketingiem związana od ponad 25 lat. W tym czasie piastowała wysokie stanowiska zarządcze zarówno po stronie agencji (Client Service Director McCann Communication, Deputy Managing Director w agencji Polymus), jak i firm (Marketing & PR Manager na Polskę i kraje bałtyckie w PUMA Poland oraz Country Marketing Director na Polskę i kraje bałtyckie w GRUPIE ESSILOR). Ma obszerne doświadczenie i wiedzę marketingową z branży reklamowej – pracowała dla polskich i międzynarodowych klientów w wielu segmentach rynku, z sektorem beauty & fashion włącznie. Jest ekspertką w budowaniu zintegrowanych strategii marketingowych. Jako pierwsza kobieta w branży optycznej wprowadziła na rynek innowacyjne programy komunikacyjne 360 stopni – kampanię szkieł progresywnych Varilux z Danutą Stenką czy platformę edukacyjną „Czas na wzrok”, która otrzymała nagrodę Srebrnego Spinacza 2019 w kategorii uroda, higiena i wellness. Zainicjowała również projekty „Polska w okularach” oraz „Mój Bezpieczny Salon Optyczny”, które wsparły Polaków i polskie salony optyczne w trudnych czasach pandemii. Jest także inicjatorką ogólnopolskiej akcji „Zobacz Lepszą Przyszłość”, stworzonej z myślą o dzieciach i młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych. Ponadto, jako propagatorka aktywizacji kobiet w biznesie, była autorką zmieniającego oblicze branży optycznej projektu „Optyka jest kobietą”. W 2018 roku została wyróżniona nagrodą Dyrektora Marketingu w kategorii zdrowie/pharma, a rok później – tytułem Polish Businesswoman Award za najbardziej innowacyjne i zrównoważone rozwiązania w biznesie. Jej sylwetka opisana jest w książce „50 Wpływowych Kobiet Biznesu”. Ukończyła wydział Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie mama dwóch córek, pasjonatka szukania niestandardowych rozwiązań oraz sentymentalna podróżniczka. Autorka wielu publikacji marketingowych i lifestyle’owych. Prowadzi bloga wspierającego rozwój kobiet justynaskrzypek.pl oraz kanał telewizji internetowej z autorskim programem „Będzie dobrze”.
xxx
AMERICAN LENS to polska firma optyczna, należąca do Grupy ALVEGO, której integralną częścią jest firma Vadim Eyewear, oferująca luksusowe kolekcje światowej sławy projektantów, takich jak: Karl Lagerfeld, Etnia Barcelona, Calvin Klein, Liu Jo czy Salvatore Ferragamo. Misją firmy jest zaspokajanie potrzeb klientów w zakresie idealnego widzenia, poprzez wysokiej jakości soczewki okularowe i kontaktowe, produkowane w oparciu o najnowsze technologie stworzone we współpracy z włoskim laboratorium LTL. Podstawą biznesu jest elastyczna, partnerska i nastawiona na obustronne sukcesy relacja z niezależnymi optykami. Przewagą konkurencyjną AMERICAN LENS jest szybka decyzyjność na poziomie lokalnym, kreatywność i szyte na miarę rozwiązania.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.