Komunikaty PR

Aplikatory i drukarki etykiet szyte na miarę dla przedsiębiorstw automotive

2023-08-31  |  01:00
Biuro prasowe

Branża automotive wymaga od producentów oraz dostawców ścisłego trzymania się rygorystycznych norm. Wykorzystanie dedykowanych rozwiązań przygotowanych przez specjalistów dysponujących odpowiednią wiedzą i doświadczeniem stanowi sposób na spełnienie ustalonych założeń. Jednym z takich rozwiązań są spersonalizowane systemy automatycznego druku i aplikacji etykiet.

 

Rygorystyczne wymagania branży automotive

 

Produkcja w branży automotive wiąże się z koniecznością spełniania szeregu regulacji, których niedotrzymanie może przynieść poważne konsekwencje finansowe zarówno dla producenta, jak i dostawcy. Jedną z obowiązujących norm jest IATF16949 określająca wymagania systemu zarządzania jakością w firmach związanych z motoryzacją. Certyfikacja ta jest wdrażana we wszystkich przedsiębiorstwach dostarczających komponenty, podzespoły i usługi na linie produkcyjne w branży automotive na różnych szczeblach w łańcuchu dostaw. Wiele z nich dysponuje dedykowanym zespołem specjalizującym się w tworzeniu personalizowanych rozwiązań spełniających wymagania branży motoryzacyjnej.

 

W Etisoft z przedstawicielami branży automotive współpracujemy od wielu lat, a naszymi partnerami zostało ponad 400 fabryk na całym świecie. Mamy świadomość, że tworzenie rozwiązań na ten rynek wymaga znajomości przepisów oraz spełniania rygorystycznych wymagań, dlatego stworzyliśmy dedykowany zespół specjalistów, w skład którego wchodzą eksperci z działu technologicznego, jakości oraz handlowego. Doskonała znajomość obowiązujących norm jakościowych oraz doświadczenie pozwala nam dostarczać zarówno standardowe, jak i niestandardowe rozwiązania spełniające najwyższe oczekiwania naszych klientów. Potwierdza to między innymi uzyskany przez Etisoft pozytywny wynik recertyfikacji normy zarządzania jakością IATF 16949 – mówi Michał Wąs, odpowiedzialny za systemy automatycznego druku i aplikacji etykiet print&apply w Etisoft.

 

Dedykowane rozwiązania do aplikacji etykiet w branży automotive

 

Rozwiązaniem skutecznym i efektywnym, a jednocześnie spełniającym normy stawiane branży automotive są drukarki etykiet wyposażone w weryfikator kodów. Urządzenia te automatycznie kontrolują poprawność drukowania kodów na etykietach. Weryfikator kodów kreskowych i kodów 2D jest zintegrowany z drukarką termotransferową, dzięki czemu weryfikuje i zatwierdza poprawność kodów w już trakcie wydruku etykiet. Dane wydrukowane na etykiecie są sprawdzane pod kątem zgodności z danymi wysłanymi z systemu nadrzędnego, a obraz kodu kreskowego lub kodu 2D jest weryfikowany pod kątem zgodności z normami ISO. Zastosowanie drukarek etykiet z weryfikatorami pozwala zmniejszyć ilość reklamacji, zwrotów i niepotrzebnych przestojów, a także ograniczyć koszty związane z błędnie wydrukowanymi kodami na produktach.

 

Do aplikacji wymagających szczególnej precyzji i bezbłędnego wydruku kodów niejednokrotnie wykorzystuje się również rozwiązania niestandardowe. Wiąże się to z koniecznością przygotowania dedykowanego projektu, a następnie produkcji prototypu i wykonania dużej liczby testów, które potwierdzą poprawność działania dla wielu wariantów i scenariuszy.

 

Dla jednego z naszych klientów działającego w branży automotive przygotowaliśmy rozwiązanie przeznaczone do automatycznego etykietowania elementów cylindrycznych. Specjalna głowica etykietująca jest w stanie przykleić i dokleić wydrukowaną w tym samym cyklu etykietę samoprzylepną wokół nieporuszającego się obiektu o kształcie cylindrycznym. Głowica bez przezbrojeń mechanicznych potrafi obsłużyć produkty w zakresie średnic 20-40 mm, a dzięki przeprojektowaniu przez naszych specjalistów podany zakres może zostać zwiększony lub przesunięty. Rozwiązanie to jest wykorzystywane między innymi do produkcji cylindrycznych elementów zawieszenia samochodowego czy też elementów składowych układu kierowniczego – wyjaśnia ekspert.

 

Proces realizacji niestandardowego projektu jest dłuższy, jednak umożliwia producentowi wykorzystanie spersonalizowanych komponentów czy interfejsów komunikacyjnych współdziałających zgodnie z przyjętymi założeniami. Profesjonalni dostawcy są w stanie przygotować skuteczne rozwiązania spełniające wymagania zarówno klientów, jak i instytucji odpowiedzialnych za regulacje prawne. Wybór sprawdzonego dostawcy tworzącego dedykowane systemy do druku i aplikacji etykiet daje producentom pewność, że etykiety na pojazdach opuszczających linię produkcyjną zostały umieszczone w sposób zgodny z obowiązującymi normami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.