Komunikaty PR

Avon z akredytacją Leaping Bunny

2023-07-06  |  11:00

Marka Avon oficjalnie potwierdziła partnerstwo z Cruelty Free International (CFI) ogłaszając uzyskanie akredytacji w prowadzonym przez CFI globalnym programie Leaping Bunny. Dla Avon, który nie testuje na zwierzętach swoich kosmetyków ani ich składników nigdzie na świecie, zatwierdzenie Leaping Bunny jest wyrazem uznania za trwające ponad 30 lat zaangażowanie w działania na rzecz dobrostanu zwierząt i kolejnym, ważnym krokiem w realizacji misji tworzenia świata wolnego od okrucieństwa.

Rozpoznawalny na całym świecie program Leaping Bunny jest uznawany za najwyższy standard dla kosmetyków i artykułów higieny osobistej spełniających restrykcyjne wymogi w zakresie nietestowania na zwierzętach na żadnym etapie produkcji, w całym łańcuchu dostaw.  Dzięki partnerstwu z CFI i przystąpieniu do realizowanego przez organizację programu, Avon - który jako pierwsza globalna firma kosmetyczna zaprzestał testów na zwierzętach - przypieczętował swoje długoletnie zaangażowanie w działania na rzecz ich ochrony.

Rygorystyczne wymogi i szczegółowy audyt

Aby uzyskać zatwierdzenie w programie Leaping Bunny każda aspirująca marka musi spełniać nie tylko podstawowe wymaganie związane z zakazem wykorzystywania żywych stworzeń, ale także inne rygorystyczne standardy. Procedura przyznawania akredytacji wymaga od firmy wprowadzenia wewnętrznych protokołów, które pozwolą na regularne zbieranie dowodów i potwierdzeń od wszystkich współpracujących z nią dostawców, że żaden z użytych w kosmetykach składników nie był testowany na zwierzętach.

Po wnikliwym i szczegółowym audycie całego łańcucha dostaw, wszystkie zapachy Avon, a także kosmetyki linii Avon Anew i Avon Care uzyskały aprobatę Leaping Bunny. Zatwierdzenie w programie obejmuje kontrolę tysięcy składników, z których składają się poszczególne produkty. Tak drobiazgowa procedura wymaga czasu, przez co wszystkie pozostałe kosmetyki z portfolio Avon otrzymają akredytację w przeciągu 12 miesięcy.

Cieszę się, że możemy ogłosić partnerstwo z firmą Avon. Nasza współpraca w celu zakończenia testów kosmetyków na zwierzętach i oficjalnego zatwierdzenia linii zapachowych, a także Avon Care i Avon Anew w ramach programu Leaping Bunny, to istotny element zaangażowania tej globalnej marki na rzez dobrostanu zwierząt. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy i zatwierdzenia całej gamy produktów Avon w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Witamy w rodzinie Leaping Bunny!” – komentuje Michelle Thew, Cruelty Free International CEO.

„Jako marka, której misją jest tworzenie lepszego świata, jesteśmy ogromnie dumni, że możemy pochwalić się partnerstwem z organizacją Cruelty Free International. Przystąpienie do programu Leaping Bunny jest dla nas ukoronowaniem naszego trwającego 30 lat aktywizmu na rzecz ochrony zwierząt.”– mówi Angela Cretu, Avon CEO.

Jakość wolna od okrucieństwa

Avon, by zapewnić bezpieczeństwo swoich produktów, korzysta z uznanych, alternatywnych naukowych metod testowania bez udziału zwierząt. Firma od 30 lat współpracuje z organizacjami tj. Institute for In Vitro Sciences, FRAME oraz Humane Society International, które dążą do eliminacji wykorzystywania żywych stworzeń do badania kosmetyków. Partnerstwo z organizacją Cruelty Free International to wyraz konsekwentnego zaangażowania Avon na rzecz dobrostanu zwierząt i potwierdzenie, że utrzymanie wysokich standardów bezpieczeństwa i jakości produktów może być wolne od okrucieństwa.  

Od 2017 roku, liczba zgłoszonych do programu Leaping Bunny marek wzrosła o 190 procent. To wyraźnie pokazuje, że systematycznie przybywa świadomych konsumentów, którzy wymagają, by kupowane przez nich produkty były wolne od okrucieństwa oraz firm prawdziwie angażujących się w działania na rzecz dobrostanu zwierząt.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.