Komunikaty PR

Avon z akredytacją Leaping Bunny

2023-07-06  |  11:00

Marka Avon oficjalnie potwierdziła partnerstwo z Cruelty Free International (CFI) ogłaszając uzyskanie akredytacji w prowadzonym przez CFI globalnym programie Leaping Bunny. Dla Avon, który nie testuje na zwierzętach swoich kosmetyków ani ich składników nigdzie na świecie, zatwierdzenie Leaping Bunny jest wyrazem uznania za trwające ponad 30 lat zaangażowanie w działania na rzecz dobrostanu zwierząt i kolejnym, ważnym krokiem w realizacji misji tworzenia świata wolnego od okrucieństwa.

Rozpoznawalny na całym świecie program Leaping Bunny jest uznawany za najwyższy standard dla kosmetyków i artykułów higieny osobistej spełniających restrykcyjne wymogi w zakresie nietestowania na zwierzętach na żadnym etapie produkcji, w całym łańcuchu dostaw.  Dzięki partnerstwu z CFI i przystąpieniu do realizowanego przez organizację programu, Avon - który jako pierwsza globalna firma kosmetyczna zaprzestał testów na zwierzętach - przypieczętował swoje długoletnie zaangażowanie w działania na rzecz ich ochrony.

Rygorystyczne wymogi i szczegółowy audyt

Aby uzyskać zatwierdzenie w programie Leaping Bunny każda aspirująca marka musi spełniać nie tylko podstawowe wymaganie związane z zakazem wykorzystywania żywych stworzeń, ale także inne rygorystyczne standardy. Procedura przyznawania akredytacji wymaga od firmy wprowadzenia wewnętrznych protokołów, które pozwolą na regularne zbieranie dowodów i potwierdzeń od wszystkich współpracujących z nią dostawców, że żaden z użytych w kosmetykach składników nie był testowany na zwierzętach.

Po wnikliwym i szczegółowym audycie całego łańcucha dostaw, wszystkie zapachy Avon, a także kosmetyki linii Avon Anew i Avon Care uzyskały aprobatę Leaping Bunny. Zatwierdzenie w programie obejmuje kontrolę tysięcy składników, z których składają się poszczególne produkty. Tak drobiazgowa procedura wymaga czasu, przez co wszystkie pozostałe kosmetyki z portfolio Avon otrzymają akredytację w przeciągu 12 miesięcy.

Cieszę się, że możemy ogłosić partnerstwo z firmą Avon. Nasza współpraca w celu zakończenia testów kosmetyków na zwierzętach i oficjalnego zatwierdzenia linii zapachowych, a także Avon Care i Avon Anew w ramach programu Leaping Bunny, to istotny element zaangażowania tej globalnej marki na rzez dobrostanu zwierząt. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy i zatwierdzenia całej gamy produktów Avon w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Witamy w rodzinie Leaping Bunny!” – komentuje Michelle Thew, Cruelty Free International CEO.

„Jako marka, której misją jest tworzenie lepszego świata, jesteśmy ogromnie dumni, że możemy pochwalić się partnerstwem z organizacją Cruelty Free International. Przystąpienie do programu Leaping Bunny jest dla nas ukoronowaniem naszego trwającego 30 lat aktywizmu na rzecz ochrony zwierząt.”– mówi Angela Cretu, Avon CEO.

Jakość wolna od okrucieństwa

Avon, by zapewnić bezpieczeństwo swoich produktów, korzysta z uznanych, alternatywnych naukowych metod testowania bez udziału zwierząt. Firma od 30 lat współpracuje z organizacjami tj. Institute for In Vitro Sciences, FRAME oraz Humane Society International, które dążą do eliminacji wykorzystywania żywych stworzeń do badania kosmetyków. Partnerstwo z organizacją Cruelty Free International to wyraz konsekwentnego zaangażowania Avon na rzecz dobrostanu zwierząt i potwierdzenie, że utrzymanie wysokich standardów bezpieczeństwa i jakości produktów może być wolne od okrucieństwa.  

Od 2017 roku, liczba zgłoszonych do programu Leaping Bunny marek wzrosła o 190 procent. To wyraźnie pokazuje, że systematycznie przybywa świadomych konsumentów, którzy wymagają, by kupowane przez nich produkty były wolne od okrucieństwa oraz firm prawdziwie angażujących się w działania na rzecz dobrostanu zwierząt.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.