AYRAN – orzeźwiająca nowość w ofercie Mlekpolu
Ayran, legendarny produkt wywodzący się z Turcji, zyskuje coraz większą popularność w wielu krajach, także w Polsce. Ten orzeźwiający, kwaśno-słony napój jogurtowy, który doskonale gasi pragnienie, od teraz dostępny jest także pod marką Mlekpol. Ayran od Mlekpolu odznacza się prostym składem oraz wysoką zawartością składników odżywczych, a jego poręczne opakowanie z zakrętką w całości nadaje się do recyklingu.
Klasyczny ayran to tylko trzy składniki: jogurt, woda i sól. Dzięki sprawdzonej technologii produktowa nowość Mlekpolu ma konsystencję idealną do picia.
Ayran od SM Mlekpol powstaje z wysokiej jakości polskiego mleka i nie zawiera żadnych zbędnych dodatków czy konserwantów. Można go traktować jako samodzielną, niskokaloryczną „przekąskę” – w domu, w pracy czy w podróży – lub jako dodatek do wielu dań: kebabu, potraw z grilla, placków ziemniaczanych, pierogów, sałatek bądź pieczywa. Świetnie gasi pragnienie w upalne dni, tym bardziej jeśli spożywa się go z lodem albo listkami mięty.
– Ayran to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy wciąż poszukują nowych smaków i chętnie czerpią z kulinarnej tradycji różnych krajów czy narodów. Wprowadzenie go na rynek wpisuje się także w strategię promocji fermentowanych napojów mlecznych – Mlekpol szerzy świadomość na temat korzyści płynących z sięgania po tego typu produkty i wskazuje, jak w prosty sposób można je włączyć do codziennej diety – tłumaczy Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Ayran od Mlekpolu dostępny jest w wygodnym, poręcznym opakowaniu 330 ml z kategorii „on the go”, które z łatwością można zabrać ze sobą wszędzie. Dodatkowo chroni ono produkt przed działaniem promieni słonecznych. Szata graficzna nawiązuje do orientalnych kafli, a kolorystyka umieszczonego na opakowaniu ornamentu podkreśla naturalność produktu i jego orzeźwiające właściwości.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.