BrandLab agencją doradztwa komunikacyjnego Unilever Polska
Do grona klientów BrandLab dołącza Unilever – jeden z wiodących na świecie koncernów sektora FMCG. Od stycznia 2020 roku BrandLab odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej Unilever.
Zakres działań BrandLab obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji korporacyjnej, prowadzenie biura prasowego oraz utrzymywanie relacji z mediami i partnerami Unilever. Za działania agencji odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej.
Unilever jest właścicielem łącznie ponad 400 różnych marek na całym świecie, m.in. Dove, Lipton, Hellmann’s czy Magnum. Trzynaście najbardziej zyskownych marek firmy – tzw. bilion-dollar brands (ang. miliardowa marka) – generuje średnią roczną sprzedaż na poziomie ponad miliard dolarów.
BrandLab jest firmą doradztwa komunikacyjnego od ponad 10 lat realizującą działania komunikacyjne dla polskich i międzynarodowych firm i instytucji z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, issue management, komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Partnerzy BrandLab od 20 lat skutecznie realizują kampanie komunikacyjne dla polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji w zróżnicowanych obszarach komunikacji, w tym issue management oraz zarządzania w kryzysie i wdrażania działań osłonowych.
BrandLab jest firmą członkowską Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej oraz United Nations Global Compact.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.