Komunikaty PR

Business Market Night Edition

2023-03-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Przed nami długo wyczekiwana III edycja ogólnopolskiej konferencji Business Market organizowanej przez Fundację Think! Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w Polsce, które od lat przyciąga uwagę liderów oraz przedsiębiorców chcących poszerzyć swoją wiedzę i poznać nowe trendy rynkowe. W tym roku na konferencji wystąpi wielu znakomitych prelegentów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz udzielą cennych wskazówek, jak rozwijać siebie, swoje pomysły oraz swoją firmę.

Spotkania z wyjątkowymi osobowościami

W nowoczesnej przestrzeni warszawskiej Elektrowni Powiśle o godzinie 16:30 wystartuje wydarzenie pełne inspiracji. To doskonała okazja dla przedsiębiorców, menedżerów, marketerów i innych osób zainteresowanych rozwojem biznesu, aby zdobyć nowe spojrzenie na prowadzenie działalności – wzbogacone o świeże trendy, nowoczesne narzędzia i praktyczne wskazówki ekspertów. W programie tylko aktualne i zaskakujące tematy, m.in. Sztuka walki bez walki – refleksje na temat prowadzenia biznesu w nowych czasach, Największe mity Social Media3 filary szczęścia w biznesie, Pułapki myślenia – czy możemy ufać naszej głowie podejmując decyzje finansowe, Najprostszy sposób na biznes online.

Wśród prelegentów, którzy pojawią się na scenie Business Market, znajdą się m.in.:
Wojciech Ławniczak – Co founder Very Human Services, strateg, projektant, inwestor, Y Dzięgielewski – znany jako Iluzjonista Y i twórca agencji social mediowej Y Advertising, Robert Łężak – mentor, coach, dr Katarzyna Sekścińska – psycholog, ekonomistka z Wydziału Psychologii UW, Michał Kanarkiewicz – szachista i doradca strategiczny, Anna Ledwoń-Blacha – Co-Founder & Creative Director More Bananas, Łukasz Kępiński – CEO Tears of Joy, Aleksandra Sidorowska – Social Media Manager, Zwyciężczyni Make TikToks Contest.

I Ty możesz wystartować ze swoim pomysłem

W ramach konferencji wystąpi także Piotr Kwiatkowski, co-founder Kubota, który poprowadzi panel z uczestnikami i uczestniczkami Programu Rozwoju Przedsiębiorczości na temat ich sukcesów oraz motywacji do podejmowania wyzwań.

Podczas wydarzenia będzie również okazja do rozmów z mentorami i mentorkami współpracującymi  z Fundacją Think! – doświadczonymi przedsiębiorcami, którzy podzielą się dobrymi praktykami biznesowymi i spostrzeżeniami na temat wyzwań stojących przed firmami w dynamicznych i zmiennych czasach. Natomiast w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni wystawienniczej przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie zaprezentują swoje produkty i usługi.

Rozwijamy ludzi i biznesy

Business Market to wydarzenie dla wszystkich osób, które lubią i chcą przekuwać swoje pomysły w działanie, niezależnie, czy prowadzą własny biznes, czy pracują dla kogoś. Hasło tegorocznej edycji: „ROZWIŃ SIEBIE, ROZWIŃ POMYSŁ, ROZWIŃ BIZNES” najlepiej oddaje cel wspólnej inicjatywy Fundacji THINK! i środowiska biznesowego. Naszą misją jest wspieranie rozwoju kompetencji XXI wieku – szczególnie przedsiębiorczych. Tworzymy przestrzeń do wymiany doświadczeń i dobrych praktyk – w ramach Programu Rozwoju Przedsiębiorczości już ponad 1300 osób skorzystało z różnych form wsparcia, powstało też ponad 120 nowych firm. Wynik ten cieszy – właśnie tego nasza gospodarka potrzebuje, aby się rozwijać. Organizowana przez nas konferencja to kolejne takie proprzedsiębiorcze działanie. Jestem przekonana, że i w tym roku Business Market będzie miejscem inspirującego spotkania ludzi chętnych do dzielenia się wiedzą i dobrą energią płynącą z networkingu  – mówi Anna Bichta, prezeska Fundacji.

 

Szczegółowa agenda wydarzenia oraz bilety na konferencję dostępne na stronie: www.businessmarket.com.pl.


Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Think! Partnerem głównym jest Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga.

Partnerzy konferencji

Be About I Hybrid Agency

Dobrze Online

Holiday Inn Resort Warszawa Józefów

Kubota

More Bananas

Akademia Coachingu i Mentoringu Norman Benett

True Leader

Tears of Joy

Very Human Services

WP Law Kancelaria Prawna Woźniccy & Partners sp.j.

Partnerzy akademiccy

Samorząd Studentów Uniwersytetu Warszawskiego

Samorząd Studentów WZ UW

Patronami medialnymi III edycji ogólnopolskiej konferencji Business Market są: Gazeta Finansowa, Home & Market, Sukces Jest Kobietą, Dzień Mężczyzny, Marketing w Praktyce, Brief.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.