Komunikaty PR

Cztery wyróżnienia magazynu Builder dla Styropmin

2023-03-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Magazyn Builder już po raz 20. nagrodził liderów rynku budowlanego. Firma Styropmin uzyskała tytuł „Budowlanej Firmy Roku 2022”. To nie jedyne wyróżnienie - „Osobowością Branży 2022” zostali uhonorowani Michał Luba – właściciel firmy Styropmin, Krzysztof Słaby– prezes zarządu firmy Styropmin oraz Maria Szymańska – wice prezes zarządu Styropmin.

Budowlana Firma Roku to wyróżnienie przyznawane przez Redakcję i Radę Naukową miesięcznika Builder firmom z branży budowlanej za dynamiczny rozwój i osiągniętą pozycję na rynku budowlanym.  Firma Styropmin, która w tym roku obchodzi 30. lecie działalności, jest jednym z wiodących i największych polskich producentów styropianu. Od początku lat 90. Styropmin wyprodukował ponad 23 mln m3 styropianu, zyskując prawie 6 000 zadowolonych klientów. Dzisiaj to także 4 nowoczesne zakłady produkcyjne, obsługiwane przez ponad 100 pracowników. - Minione 30 lat pozwoliło nam zdobyć ogromne doświadczenie oraz zaufanie tysięcy zadowolonych nabywców.  W dalszym ciągu pracujemy nad tym, aby je utrzymać. Nie osiadamy na laurach. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania co do efektywności ocieplania domów wprowadzamy do naszej oferty kolejne, innowacyjne rozwiązania takie jak linia płyt Duo Line czy system Instal Panel - stworzony przez naszych ekspertów do skutecznej izolacji pod wodne ogrzewanie podłogowe – podkreśla Krzysztof Słaby, prezes zarządu firmy Styropmin.

Na szczególną uwagę zasługują także działania podejmowane przez Styropmin na rzecz ochrony środowiska. – Jest to jeden z najważniejszych elementów strategii naszej firmy. Płyty styropianowe Styropmin mają najlepsze na rynku parametry związane z energooszczędnością ocieplanych budynków. W trosce o środowisko wdrażamy także kolejne proekologiczne rozwiązania – dodaje Maria Szymańska, wice prezes zarządu firmy Styropmin. Dlatego też Styropmin zdecydował się przystąpić do proekologicznego, międzynarodowego programu Operation Clean Sweep® (OCS), potwierdzając w ten sposób zaangażowanie w promowanie ograniczania ilości tworzyw sztucznych i minimalizowania odpadów.

Osobowości Branży

Jest to wyróżnienie specjalne, przyznawane szefom firm z branży budowlanej oraz organizacji i stowarzyszeń branżowych za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw. Michał Luba – właściciel firmy Styropmin, Krzysztof Słaby – prezes zarządu Styropmin oraz Maria Szymańska – wice prezes Styropmin zostali uhonorowani w tym roku za tak skuteczny rozwój marki Styropmin na polskim i europejskim rynku materiałów termoizolacyjnych oraz za zaangażowanie w proces doskonalenia jakości produktów. - Bardzo doceniamy wyróżnienie, jakie zostało nam przyznane przez Redakcję i Radę Naukową magazynu Builder. To dla nas kolejny impuls, aby stale rozwijać i doskonalić ofertę. W naszym imieniu pragnę także podziękować wszystkim pracownikom. To w dużej mierze ich zasługa, że produkty marki Styropmin są tak chętnie wybierane przez inwestorów. Wykwalifikowani ludzie, dla których jakość produktów jest najważniejszym priorytetem – to dla naszej firmy bardzo istotny element strategii biznesowej – podkreśla Michał Luba, właściciel firmy Styropmin.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.