Komunikaty PR

Dlaczego warto prowadzić sprzedaż omnichannelową?

2023-04-03  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

Dlaczego warto prowadzić sprzedaż omnichannelową?

Rozwój technologii sprzyja klientom w znalezieniu produktów na miarę swoich preferencji. To szansa, a zarazem wyzwanie dla marek, które pragną lepiej odpowiadać na ich potrzeby. Maxi Zoo Polska doskonale wie, jak zapewnić swoim odbiorcom kompleksową obsługę przy pomocy dostępnych narzędzi rynkowych.

Mnogość produktów i profesjonalne doradztwo to dokładnie to, czego potrzebują współcześni klienci. W świecie pełnym zasobów i informacji łatwy dostęp do pożądanych treści jest kluczowym aspektem budowania relacji z konsumentami, którzy mogą wchodzić z marką w interakcję w najwygodniejszy dla siebie sposób. Już dwa lata temu badanie przeprowadzone przez Accenture wskazało, że 75% respondentów zadeklarowało chęć dokonania zakupu u tego samego dostawcy, jeśli będzie rozwijał sprzedaż omnichannelową. Nic dziwnego, że obecność w wielu kanałach komunikacji i sprzedaży to drzwi do sukcesu dla każdej firmy zorientowanej na rozwój.

Zawsze w zasięgu ręki

Smartfony to znak rozpoznawczy naszych czasów. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, Maxi Zoo Polska uruchomiło swoją aplikację mobilną, która pozwala na swobodne przeglądanie szerokiej oferty marki. Ponadto użytkownicy mogą aktywować specjalny rabat Friends, który gwarantuje 5% dodatkowej zniżki przy każdorazowej transakcji. Oprócz stałego rabatu, pojawiają się w niej kupony promocyjne na różne oferty produktowe.  Aplikacja to także łatwy dostęp do zasobów będących skarbnicą wiedzy z zakresu opieki nad pupilami. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Maxi Zoo Polska https://www.maxizoo.pl/korzysci/app/. 

Wystarczy jedno kliknięcie

Rozbudowana, a zarazem intuicyjna strona www to klucz do prawidłowego funkcjonowania marki w Internecie. Dzięki przemyślanemu designowi strona sama prowadzi dokładnie tam, gdzie czeka odpowiedź na pytanie. Dobrze opisane zakładki oraz produkty, przejrzyste rozmieszczenie informacji, wyraźne segmenty i przyjazne kolory – to tylko kilka z zalet stron nastawionych na user experience. Pamiętajmy, że strona internetowa stanowi wizytówkę firmy, a jej odpowiednie przygotowanie znacznie zwiększa komfort korzystania. O priorytecie posiadania przejrzystej i intuicyjnej strony internetowej wie Maxi Zoo Polska, która gwarantuje użytkownikom odpowiednio wysokie doświadczenia zakupowe. Fundamentem całej organizacji jest miłość do zwierząt, dlatego na stronie internetowej  oprócz oferty produktowej, regularnie pojawiają się poradniki i ciekawostki związane z żywieniem, pielęgnacją oraz wychowywaniem pupili.

W grupie raźniej

Obecność w mediach społecznościowych to już niepisany standard działań internetowych każdej firmy. Dlaczego? Ponieważ pozwalają one na bezpośredni kontakt z konsumentami. Social media to doskonałe miejsce do poznania potrzeb naszych odbiorców i interakcji z nimi, co pozytywnie wpływa na umocnienie relacji. Mając informacje z „pierwszej ręki”, marki mogą skutecznie dostosowywać swoje oferty i zwiększać grono stałych klientów.

Zawsze blisko Ciebie

Pojęcie wielokanałowości wykracza poza ramy Internetu, to także obecność marki w świecie rzeczywistym – tuż obok swoich odbiorców. Sklepy stacjonarne to najlepiej znany nam wszystkim sposób komunikowania się z marką. Maxi Zoo Polska również w tym zakresie nie zwalnia tempa. Bogaty asortyment, możliwość zrobienia zakupów z pupilem i zawsze otwarci na potrzeby klientów eksperci doskonale dopełniają wielokanałowe działania firmy. Budowanie własnego ekosystemu jest dla nas kluczowe. Posiadamy sklepy stacjonarne, w których rozbudowujemy infrastrukturę IT, aby w niedalekiej przyszłości połączyć nasze kanały sprzedaży. Dzięki temu nasi klienci zyskają możliwość szerszego wyboru miejsca zakupu, formy dostawy czy korzystania z wielu nowych serwisów, nad którymi aktualnie pracujemy. Nasza organizacja patrzy w przyszłość, a dynamika zmian trendów konsumenckich jest naprawdę duża. Stawiamy na relacje i kontakt z naszymi klientami, aby być pierwszym wyborem dla wszystkich, którzy troszczą się o zwierzęta. Choć nasz ekosystem dopiero się rozwija, już teraz dostrzegamy wzrost popularności korzystania z wielu kanałów sprzedaży. Zdajemy sobie sprawę, że to dopiero początek drogi, jednak jesteśmy pewni, że dzięki szybkiemu odpowiadaniu na potrzeby klientów stworzymy system gwarantujący najwyższy komfort zakupowy  -  powiedział Bartłomiej Łętocha, Dyrektor Sprzedaży Maxi Zoo Polska.

Klienci lubią, kiedy firmy podchodzą do nich indywidualnie. Nic dziwnego, że chętniej wracają do organizacji, które dają im możliwość wykonywania zakupów w wygodny dla nich sposób. To podstawa do zbudowania zaufania i długofalowych relacji. Wielokanałowość to także szansa dla samych firm. Będąc w kanałach offline oraz online skutecznie zabiegają o uwagę konsumentów i mają szansę dotarcia do znacznie szerszej grupy.

 

*******

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 91 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce - PAYBACK.  W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2022-2023", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku”, które zostało przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. 

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.