Komunikaty PR

Dlaczego warto rozpocząć przygodę z franczyzą Multi Ice Group?

2023-05-25  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.23 MB )

Multi Ice Group to największa grupa gastronomiczna rozwijająca obecnie cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Współpracę z Multi Ice Group może rozpocząć każdy, kto szuka pomysłu na prosty i szybki biznes. Partnerzy sieci nie muszą samodzielnie wybierać miejsca, remontować i urządzać lokalu czy kupować wyposażenia. Otrzymują to wszystko w pakiecie, a nad całością inwestycji czuwa indywidualny opiekun, który służy pomocą i wsparciem.

Każdy franczyzobiorca otrzymuje od nas nie tylko pomysł na firmę z całym know how, ale po prostu – gotowy biznes. Mówiąc jeszcze konkretniej – zapewniamy mu wyposażony, nowoczesny lokal w formie estetycznej, designerskiej przyczepy, wszystkie niezbędne urządzenia, oprogramowanie i sprzęty potrzebne do działalności. Co więcej, proponujemy odpowiednie lokalizacje, sprawdzone pod kątem potencjału sprzedażowego, pomagamy uzyskać dofinansowanie, szkolimy i wprowadzamy w tajniki biznesu. Praca naszych partnerów jest ograniczona do minimum. Można powiedzieć, że podpisują umowę, a my zajmujemy się całą resztą – mówi Radosław Charubin, założyciel Multi Ice Group.

Dowodem na to, że warto rozpocząć swoją przygodę z Multi Ice Group są poniższe opinie franczyzobiorców.

Ewelina Sajda, franczyzobiorczyni Bubu Bubble Tea

Szukałam biznesu z lifestylowym produktem, na który byłby popyt na gastronomicznej mapie Białegostoku. Chodziło o coś, czego młodzi ludzie w naszym mieście jeszcze nie próbowali. Bubble tea to napoje, które wywodzą się z Tajwanu. Ich sekretem są wypełnione sokiem kuleczki popping boba, zanurzone w owocowej herbacie. Bubble tea można pić przez cały rok, bez względu na pogodę. I waśnie dlatego wybrałam ofertę Multi Ice Group. Biznes prowadzę od ubiegłego roku – dokładnie od 1 czerwca 2022 – i z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę. Jest z tego dobry pieniądz, super utargi. Widzę, że klienci do nas wracają i to jest największą motywacją do pracy. Po za tym otrzymałam gotowy projekt biznesowy, opiekę na każdym etapie, zatowarowanie, szkolenia, pomoc w wyborze najlepszej lokalizacji. Jednym słowem absolutnie każdy może zostać właścicielem dochodowego i pewnego biznesu.

Ewelina Gromadzka, franczyzobiorczyni Crazy Dog

Szukając pomysłu na gastronomiczny biznes, zależało mi na tym by był to koncept unikalny, taki, którego nie znają mieszkańcy Białegostoku. I choć hot – dogi są niemal na każdej stacji benzynowej, to takie jak oferuje Multi Ice Group są naprawdę wyjątkowe. To całoroczny, nowoczesny i bardzo dochodowy biznes dostosowany do aktualnych potrzeb rynku gastronomicznego. W pakiecie otrzymałam wszystko, co było niezbędne do prowadzenia lokalu, począwszy od szkoleń, pomoc w wyborze lokalizacji i finansowaniu po promocję biznesu. Dodatkowo przez cały czas mamy wsparcie indywidulanego opiekuna, który w razie jakiejkolwiek krytycznej sytuacji służy nam swoim wsparciem.

Patrycja Wojno, franczyzobirczyni „uLodziarzy”

Moja przygoda z franczyzą lodową trwa niecały rok i śmiało mogę powiedzieć, że inwestycja zwróciła się po pierwszym sezonie. Sukces opiera się na sprawdzonym modelu biznesowym, co gwarantuje zyski już po kilku miesiącach działalności. Rozpoczynając działalność gastronomiczną wiele osób, nie znając specyfiki rynku, okolic popełnia wiele błędów – począwszy od lokalizacji, wyboru menu czy nieodpowiedniej promocji. W przypadku wyboru franczyzy „uLodziarzy” nie istnieje najmniejsze ryzyko niepowodzenia.

Przedstawiciele marki prowadzą swoich franczyzobiorców od samego początku. Wskazują najlepszą z możliwych lokalizacji. Oferują pomoc w uzyskaniu finansowania, pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, rozpoznawalność marki, całoroczne menu, gwarantują wysoką rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji.

Piotr Świrydowicz, franczyzobiorca marki LodyBonano.

Marka "LodyBonano" to sprawdzony pomysł na biznes franczyzowy w bardzo nowoczesnej formule i przystępnej cenie. Mówię to z pełnym przekonaniem, ponieważ pierwszą lodziarnię otworzyłem 11 lat temu. Dziś jestem właścicielem trzech lokali działających pod szyldem tradycyjnych, amerykańskich świderków. Jest to doskonały koncept, który pozwala zarobić rozsądne pieniądze. Ponadto wsparcie Multi Ice Group jest naprawdę na wagę złota. Franczyzobiorca nie musi się martwić o maszyny do lodów, zatowarowanie, reklamę czy najważniejszą rzecz, jaką jest wybór lokalizacji. O to wszystko dbają przedstawiciele MIG. Po mojej stronie pozostaje tylko, a raczej aż, zadbanie o klientów, sprawienie by czuli się w mojej lodziarni komfortowo, bo do tego, że lody są naprawdę smaczne nikogo nie muszę przekonywać.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.