Komunikaty PR

Dlaczego warto rozpocząć przygodę z franczyzą Multi Ice Group?

2023-05-25  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.23 MB )

Multi Ice Group to największa grupa gastronomiczna rozwijająca obecnie cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Współpracę z Multi Ice Group może rozpocząć każdy, kto szuka pomysłu na prosty i szybki biznes. Partnerzy sieci nie muszą samodzielnie wybierać miejsca, remontować i urządzać lokalu czy kupować wyposażenia. Otrzymują to wszystko w pakiecie, a nad całością inwestycji czuwa indywidualny opiekun, który służy pomocą i wsparciem.

Każdy franczyzobiorca otrzymuje od nas nie tylko pomysł na firmę z całym know how, ale po prostu – gotowy biznes. Mówiąc jeszcze konkretniej – zapewniamy mu wyposażony, nowoczesny lokal w formie estetycznej, designerskiej przyczepy, wszystkie niezbędne urządzenia, oprogramowanie i sprzęty potrzebne do działalności. Co więcej, proponujemy odpowiednie lokalizacje, sprawdzone pod kątem potencjału sprzedażowego, pomagamy uzyskać dofinansowanie, szkolimy i wprowadzamy w tajniki biznesu. Praca naszych partnerów jest ograniczona do minimum. Można powiedzieć, że podpisują umowę, a my zajmujemy się całą resztą – mówi Radosław Charubin, założyciel Multi Ice Group.

Dowodem na to, że warto rozpocząć swoją przygodę z Multi Ice Group są poniższe opinie franczyzobiorców.

Ewelina Sajda, franczyzobiorczyni Bubu Bubble Tea

Szukałam biznesu z lifestylowym produktem, na który byłby popyt na gastronomicznej mapie Białegostoku. Chodziło o coś, czego młodzi ludzie w naszym mieście jeszcze nie próbowali. Bubble tea to napoje, które wywodzą się z Tajwanu. Ich sekretem są wypełnione sokiem kuleczki popping boba, zanurzone w owocowej herbacie. Bubble tea można pić przez cały rok, bez względu na pogodę. I waśnie dlatego wybrałam ofertę Multi Ice Group. Biznes prowadzę od ubiegłego roku – dokładnie od 1 czerwca 2022 – i z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę. Jest z tego dobry pieniądz, super utargi. Widzę, że klienci do nas wracają i to jest największą motywacją do pracy. Po za tym otrzymałam gotowy projekt biznesowy, opiekę na każdym etapie, zatowarowanie, szkolenia, pomoc w wyborze najlepszej lokalizacji. Jednym słowem absolutnie każdy może zostać właścicielem dochodowego i pewnego biznesu.

Ewelina Gromadzka, franczyzobiorczyni Crazy Dog

Szukając pomysłu na gastronomiczny biznes, zależało mi na tym by był to koncept unikalny, taki, którego nie znają mieszkańcy Białegostoku. I choć hot – dogi są niemal na każdej stacji benzynowej, to takie jak oferuje Multi Ice Group są naprawdę wyjątkowe. To całoroczny, nowoczesny i bardzo dochodowy biznes dostosowany do aktualnych potrzeb rynku gastronomicznego. W pakiecie otrzymałam wszystko, co było niezbędne do prowadzenia lokalu, począwszy od szkoleń, pomoc w wyborze lokalizacji i finansowaniu po promocję biznesu. Dodatkowo przez cały czas mamy wsparcie indywidulanego opiekuna, który w razie jakiejkolwiek krytycznej sytuacji służy nam swoim wsparciem.

Patrycja Wojno, franczyzobirczyni „uLodziarzy”

Moja przygoda z franczyzą lodową trwa niecały rok i śmiało mogę powiedzieć, że inwestycja zwróciła się po pierwszym sezonie. Sukces opiera się na sprawdzonym modelu biznesowym, co gwarantuje zyski już po kilku miesiącach działalności. Rozpoczynając działalność gastronomiczną wiele osób, nie znając specyfiki rynku, okolic popełnia wiele błędów – począwszy od lokalizacji, wyboru menu czy nieodpowiedniej promocji. W przypadku wyboru franczyzy „uLodziarzy” nie istnieje najmniejsze ryzyko niepowodzenia.

Przedstawiciele marki prowadzą swoich franczyzobiorców od samego początku. Wskazują najlepszą z możliwych lokalizacji. Oferują pomoc w uzyskaniu finansowania, pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, rozpoznawalność marki, całoroczne menu, gwarantują wysoką rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji.

Piotr Świrydowicz, franczyzobiorca marki LodyBonano.

Marka "LodyBonano" to sprawdzony pomysł na biznes franczyzowy w bardzo nowoczesnej formule i przystępnej cenie. Mówię to z pełnym przekonaniem, ponieważ pierwszą lodziarnię otworzyłem 11 lat temu. Dziś jestem właścicielem trzech lokali działających pod szyldem tradycyjnych, amerykańskich świderków. Jest to doskonały koncept, który pozwala zarobić rozsądne pieniądze. Ponadto wsparcie Multi Ice Group jest naprawdę na wagę złota. Franczyzobiorca nie musi się martwić o maszyny do lodów, zatowarowanie, reklamę czy najważniejszą rzecz, jaką jest wybór lokalizacji. O to wszystko dbają przedstawiciele MIG. Po mojej stronie pozostaje tylko, a raczej aż, zadbanie o klientów, sprawienie by czuli się w mojej lodziarni komfortowo, bo do tego, że lody są naprawdę smaczne nikogo nie muszę przekonywać.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.