Dlaczego warto rozpocząć przygodę z franczyzą Multi Ice Group?
Multi Ice Group to największa grupa gastronomiczna rozwijająca obecnie cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Współpracę z Multi Ice Group może rozpocząć każdy, kto szuka pomysłu na prosty i szybki biznes. Partnerzy sieci nie muszą samodzielnie wybierać miejsca, remontować i urządzać lokalu czy kupować wyposażenia. Otrzymują to wszystko w pakiecie, a nad całością inwestycji czuwa indywidualny opiekun, który służy pomocą i wsparciem.
– Każdy franczyzobiorca otrzymuje od nas nie tylko pomysł na firmę z całym know how, ale po prostu – gotowy biznes. Mówiąc jeszcze konkretniej – zapewniamy mu wyposażony, nowoczesny lokal w formie estetycznej, designerskiej przyczepy, wszystkie niezbędne urządzenia, oprogramowanie i sprzęty potrzebne do działalności. Co więcej, proponujemy odpowiednie lokalizacje, sprawdzone pod kątem potencjału sprzedażowego, pomagamy uzyskać dofinansowanie, szkolimy i wprowadzamy w tajniki biznesu. Praca naszych partnerów jest ograniczona do minimum. Można powiedzieć, że podpisują umowę, a my zajmujemy się całą resztą – mówi Radosław Charubin, założyciel Multi Ice Group.
Dowodem na to, że warto rozpocząć swoją przygodę z Multi Ice Group są poniższe opinie franczyzobiorców.
Ewelina Sajda, franczyzobiorczyni Bubu Bubble Tea
Szukałam biznesu z lifestylowym produktem, na który byłby popyt na gastronomicznej mapie Białegostoku. Chodziło o coś, czego młodzi ludzie w naszym mieście jeszcze nie próbowali. Bubble tea to napoje, które wywodzą się z Tajwanu. Ich sekretem są wypełnione sokiem kuleczki popping boba, zanurzone w owocowej herbacie. Bubble tea można pić przez cały rok, bez względu na pogodę. I waśnie dlatego wybrałam ofertę Multi Ice Group. Biznes prowadzę od ubiegłego roku – dokładnie od 1 czerwca 2022 – i z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę. Jest z tego dobry pieniądz, super utargi. Widzę, że klienci do nas wracają i to jest największą motywacją do pracy. Po za tym otrzymałam gotowy projekt biznesowy, opiekę na każdym etapie, zatowarowanie, szkolenia, pomoc w wyborze najlepszej lokalizacji. Jednym słowem absolutnie każdy może zostać właścicielem dochodowego i pewnego biznesu.
Ewelina Gromadzka, franczyzobiorczyni Crazy Dog
Szukając pomysłu na gastronomiczny biznes, zależało mi na tym by był to koncept unikalny, taki, którego nie znają mieszkańcy Białegostoku. I choć hot – dogi są niemal na każdej stacji benzynowej, to takie jak oferuje Multi Ice Group są naprawdę wyjątkowe. To całoroczny, nowoczesny i bardzo dochodowy biznes dostosowany do aktualnych potrzeb rynku gastronomicznego. W pakiecie otrzymałam wszystko, co było niezbędne do prowadzenia lokalu, począwszy od szkoleń, pomoc w wyborze lokalizacji i finansowaniu po promocję biznesu. Dodatkowo przez cały czas mamy wsparcie indywidulanego opiekuna, który w razie jakiejkolwiek krytycznej sytuacji służy nam swoim wsparciem.
Patrycja Wojno, franczyzobirczyni „uLodziarzy”
Moja przygoda z franczyzą lodową trwa niecały rok i śmiało mogę powiedzieć, że inwestycja zwróciła się po pierwszym sezonie. Sukces opiera się na sprawdzonym modelu biznesowym, co gwarantuje zyski już po kilku miesiącach działalności. Rozpoczynając działalność gastronomiczną wiele osób, nie znając specyfiki rynku, okolic popełnia wiele błędów – począwszy od lokalizacji, wyboru menu czy nieodpowiedniej promocji. W przypadku wyboru franczyzy „uLodziarzy” nie istnieje najmniejsze ryzyko niepowodzenia.
Przedstawiciele marki prowadzą swoich franczyzobiorców od samego początku. Wskazują najlepszą z możliwych lokalizacji. Oferują pomoc w uzyskaniu finansowania, pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, rozpoznawalność marki, całoroczne menu, gwarantują wysoką rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji.
Piotr Świrydowicz, franczyzobiorca marki LodyBonano.
Marka "LodyBonano" to sprawdzony pomysł na biznes franczyzowy w bardzo nowoczesnej formule i przystępnej cenie. Mówię to z pełnym przekonaniem, ponieważ pierwszą lodziarnię otworzyłem 11 lat temu. Dziś jestem właścicielem trzech lokali działających pod szyldem tradycyjnych, amerykańskich świderków. Jest to doskonały koncept, który pozwala zarobić rozsądne pieniądze. Ponadto wsparcie Multi Ice Group jest naprawdę na wagę złota. Franczyzobiorca nie musi się martwić o maszyny do lodów, zatowarowanie, reklamę czy najważniejszą rzecz, jaką jest wybór lokalizacji. O to wszystko dbają przedstawiciele MIG. Po mojej stronie pozostaje tylko, a raczej aż, zadbanie o klientów, sprawienie by czuli się w mojej lodziarni komfortowo, bo do tego, że lody są naprawdę smaczne nikogo nie muszę przekonywać.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.