Dlaczego warto rozpocząć przygodę z franczyzą Multi Ice Group?
Multi Ice Group to największa grupa gastronomiczna rozwijająca obecnie cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Współpracę z Multi Ice Group może rozpocząć każdy, kto szuka pomysłu na prosty i szybki biznes. Partnerzy sieci nie muszą samodzielnie wybierać miejsca, remontować i urządzać lokalu czy kupować wyposażenia. Otrzymują to wszystko w pakiecie, a nad całością inwestycji czuwa indywidualny opiekun, który służy pomocą i wsparciem.
– Każdy franczyzobiorca otrzymuje od nas nie tylko pomysł na firmę z całym know how, ale po prostu – gotowy biznes. Mówiąc jeszcze konkretniej – zapewniamy mu wyposażony, nowoczesny lokal w formie estetycznej, designerskiej przyczepy, wszystkie niezbędne urządzenia, oprogramowanie i sprzęty potrzebne do działalności. Co więcej, proponujemy odpowiednie lokalizacje, sprawdzone pod kątem potencjału sprzedażowego, pomagamy uzyskać dofinansowanie, szkolimy i wprowadzamy w tajniki biznesu. Praca naszych partnerów jest ograniczona do minimum. Można powiedzieć, że podpisują umowę, a my zajmujemy się całą resztą – mówi Radosław Charubin, założyciel Multi Ice Group.
Dowodem na to, że warto rozpocząć swoją przygodę z Multi Ice Group są poniższe opinie franczyzobiorców.
Ewelina Sajda, franczyzobiorczyni Bubu Bubble Tea
Szukałam biznesu z lifestylowym produktem, na który byłby popyt na gastronomicznej mapie Białegostoku. Chodziło o coś, czego młodzi ludzie w naszym mieście jeszcze nie próbowali. Bubble tea to napoje, które wywodzą się z Tajwanu. Ich sekretem są wypełnione sokiem kuleczki popping boba, zanurzone w owocowej herbacie. Bubble tea można pić przez cały rok, bez względu na pogodę. I waśnie dlatego wybrałam ofertę Multi Ice Group. Biznes prowadzę od ubiegłego roku – dokładnie od 1 czerwca 2022 – i z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę. Jest z tego dobry pieniądz, super utargi. Widzę, że klienci do nas wracają i to jest największą motywacją do pracy. Po za tym otrzymałam gotowy projekt biznesowy, opiekę na każdym etapie, zatowarowanie, szkolenia, pomoc w wyborze najlepszej lokalizacji. Jednym słowem absolutnie każdy może zostać właścicielem dochodowego i pewnego biznesu.
Ewelina Gromadzka, franczyzobiorczyni Crazy Dog
Szukając pomysłu na gastronomiczny biznes, zależało mi na tym by był to koncept unikalny, taki, którego nie znają mieszkańcy Białegostoku. I choć hot – dogi są niemal na każdej stacji benzynowej, to takie jak oferuje Multi Ice Group są naprawdę wyjątkowe. To całoroczny, nowoczesny i bardzo dochodowy biznes dostosowany do aktualnych potrzeb rynku gastronomicznego. W pakiecie otrzymałam wszystko, co było niezbędne do prowadzenia lokalu, począwszy od szkoleń, pomoc w wyborze lokalizacji i finansowaniu po promocję biznesu. Dodatkowo przez cały czas mamy wsparcie indywidulanego opiekuna, który w razie jakiejkolwiek krytycznej sytuacji służy nam swoim wsparciem.
Patrycja Wojno, franczyzobirczyni „uLodziarzy”
Moja przygoda z franczyzą lodową trwa niecały rok i śmiało mogę powiedzieć, że inwestycja zwróciła się po pierwszym sezonie. Sukces opiera się na sprawdzonym modelu biznesowym, co gwarantuje zyski już po kilku miesiącach działalności. Rozpoczynając działalność gastronomiczną wiele osób, nie znając specyfiki rynku, okolic popełnia wiele błędów – począwszy od lokalizacji, wyboru menu czy nieodpowiedniej promocji. W przypadku wyboru franczyzy „uLodziarzy” nie istnieje najmniejsze ryzyko niepowodzenia.
Przedstawiciele marki prowadzą swoich franczyzobiorców od samego początku. Wskazują najlepszą z możliwych lokalizacji. Oferują pomoc w uzyskaniu finansowania, pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, rozpoznawalność marki, całoroczne menu, gwarantują wysoką rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji.
Piotr Świrydowicz, franczyzobiorca marki LodyBonano.
Marka "LodyBonano" to sprawdzony pomysł na biznes franczyzowy w bardzo nowoczesnej formule i przystępnej cenie. Mówię to z pełnym przekonaniem, ponieważ pierwszą lodziarnię otworzyłem 11 lat temu. Dziś jestem właścicielem trzech lokali działających pod szyldem tradycyjnych, amerykańskich świderków. Jest to doskonały koncept, który pozwala zarobić rozsądne pieniądze. Ponadto wsparcie Multi Ice Group jest naprawdę na wagę złota. Franczyzobiorca nie musi się martwić o maszyny do lodów, zatowarowanie, reklamę czy najważniejszą rzecz, jaką jest wybór lokalizacji. O to wszystko dbają przedstawiciele MIG. Po mojej stronie pozostaje tylko, a raczej aż, zadbanie o klientów, sprawienie by czuli się w mojej lodziarni komfortowo, bo do tego, że lody są naprawdę smaczne nikogo nie muszę przekonywać.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.