Druga edycja Domówki z Ale Agentką za nami!
Wyjątkowe i nietuzinkowe wydarzenie w stylu typowej domówki, zostało zorganizowane kilka dni temu. To połączenie Dnia Otwartego i networkingu, inspirowane polskimi spotkaniami towarzyskimi na domówkach i prywatkach.
Druga edycja Wiele atrakcji dla gości
Podczas imprezy uczestniczki mogły również poznać walory nieruchomości oraz dowiedzieć się o sposobie nabycia domów z tej inwestycji w ramach najmu z dojściem do własności. Forma ta oferuje m.in. skorzystanie z półrocznych wakacji czynszowych na wykończenie wnętrza, czyli możliwość zamieszkania w swoim nowym domu już po wpłaceniu zadatku.
Prelekcje
Nie zabrakło wystąpień ekspertów. Prelekcja projektantki i dyrektor kreatywnej marki Miuform – Agnieszki Możdżer, pozwoliła nam spojrzeć inaczej na wnętrza, ich dusze i dekoracje.
Fantastyczne warsztaty improwizacyjne prowadzone przez trenerkę Improwizacji oraz improwizatorkę sceniczną, która występuje z grupą Impro Leniwe Raz - Agnieszkę Rogaczewską-Foryś, spotkały się z ogromnym zaangażowaniem i zachwytem uczestników.
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=GPL3IecUMgg
2 edycja
„Domówka z Ale Agentką dostarczyła mi mnóstwo frajdy. Przede wszystkim dlatego, że mogłam poprowadzić warsztaty impro, a uczestnicy chętnie się angażowali. Przyjazna atmosfera pozwoliła pokonać nieśmiałość i wyzwolić spontaniczne reakcje, wzmocnić uważność, puścić kontrolę. Po takim wyluzowaniu wejście w tan przy boskich dźwiękach muzyki dj'a Kuby było nieuniknione. Do tego pycha jedzenie i wspaniałe nowe znajomości. I to wszystko w niedużej przestrzeni salonu!!!” powiedziała trenerka improwizacji Agnieszka Rogaczewska-Foryś.
Dorota opowiedziała uczestnikom o możliwościach zakupu takiego mieszkania, a Agnieszka o tym, jak je urządzić. Uczestnicy mogli, też wypróbować wspaniałe pufy z firmy Miuform. Nikt z przybyłych gości nie wyszedł z pustymi rękoma dzięki fantom wygranym w loterii.
“Wspaniały sposób na łączenie pracy z przyjemnością!" – opowiadała uczestniczka Sofia Betsun.”Pierwszy raz bawiłam się na Domówce Ale Agentki, która naprawdę mi się spodobała. Ludzie, atmosfera, miejsce, uśmiechy — wszystko było naturalne, zorganizowane z duszą i miłością.”
Zabawa podczas Domówki
Gry improwizacyjne prowadzone przez Agnieszkę Rogaczewską-Foryś spełniły funkcję ice-break'era. Czyli, kiedy nieznajomi ludzie zaczynają czuć się ze sobą komfortowo i nawiązują przyjacielskie relacje.
“Bardzo się cieszyłam czasem spędzonym razem. Trochę jedzenia, trochę gier, trochę wartościowych informacji od Agnieszki Możdżer z Miuform i trochę tańców i sobota była udana! Obowiązkowo wrócę!” – powiedziała uczestniczka imprezy Sofia Betsun.
Partnerzy
Partnerem pierwszej domówki była poznańska firma Props. Tym razem Ale Agentka do współpracy przy Domówce zaprosiła poznańską firmę meblową Miuform. Miuform oferuje dostępne cenowo, funkcjonalne sofy i narożniki z funkcją spania. Znajdziecie tu każdy kolor poza szarością i beżem.
Materiały filmowe od: BTZN Films
DJ Jakub Izydorczyk
Foto Malwina Łubieńska
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.