Dwa Złote Paragony i cztery wyróżnienia Złotego Paragonu dla produktów SM Mlekpo
Mleko Łaciate świeże 2,0% i Ser Gouda w plastrach 150 g zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach w konkursie „Złoty Paragon 2023 – Nagroda Kupców Polskich”. Wyróżnienia przyznano natomiast Maślance Mrągowskiej o smaku truskawkowym, serkowi śmietankowemu Łaciatemu z cebulą i szczypiorkiem, a także masłu ekstra oraz mixowi Łaciatemu. .
W środę 24 maja 2023 roku odbyła się Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu, podczas której poznaliśmy wyniki konkursu „Złoty Paragon 2023 – Nagroda Kupców Polskich”. Laureatów wyłonili czytelnicy ogólnopolskiego miesięcznika „Hurt & Detal”, oddając głosy na produkty spożywcze, które w ich sklepach cieszą się największym powodzeniem i są najchętniej kupowane przez klientów. W tegorocznej edycji plebiscytu, w różnych kategoriach, produkty SM Mlekpol zdobyły w sumie dwa Złote Paragony oraz cztery wyróżnienia:
* Mleko Łaciate świeże 2,0% – I miejsce i statuetka Złotego Paragonu w kategorii „Mleko”,
* Ser Gouda w plastrach 150 g – I miejsce i statuetka Złotego Paragonu w kategorii „Sery żółte twarde”,
* Maślanka Mrągowska truskawkowa 1 l – Wyróżnienie Złotego Paragonu w kategorii „Napoje mleczne”,
* Serek śmietankowy Łaciaty z cebulą i szczypiorkiem 135 g – Wyróżnienie Złotego Paragonu w kategorii „Serki kanapkowe, sałatkowe”,
* Masło Łaciate Ekstra 200 g – Wyróżnienie Złotego Paragonu w kategorii „Masło”,
* Mix Łaciaty 200 g – Wyróżnienie Złotego Paragonu w kategorii: „Margaryny i miksy”.
– Kolejny raz z rzędu Mlekpol został doceniony przez polskich handlowców, za co ogromnie dziękujemy. Naszym celem zawsze było dostarczanie wysokiej jakości produktów nabiałowych, które satysfakcjonują konsumentów pod względem bezpieczeństwa, profilu odżywczego i smaku. Nagrody w plebiscycie Złotych Paragonów stanowią potwierdzenie, że wysiłki Spóldzielni w tym zakresie przynoszą wymierne rezultaty – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
„Złoty Paragon 2023 – Nagroda Kupców Polskich” była 13. edycją konkursu. Finałowa gala, która odbyła się w Teatrze Kamienica w Warszawie, zgromadziła przedstawicieli sektora FMCG, sieci handlowych, firm usługowych oraz shopfitterów z całej Polski.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.