Dział Handlowy Agrii Polska z nowym Dyrektorem
Od 26 marca bieżącego roku Piotr Rybkowski objął stanowisko Dyrektora Handlowego w firmie Agrii Polska Sp. z o.o., awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze. Przejęcie przez niego nowej funkcji, zbiega się w czasie z otwarciem nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Aleksandrowie Kujawskim.
Piotr Rybkowski związany jest z firmą Agrii od 2003 roku. Absolwent kierunku ochrona środowiska i rekultywacja terenów zdegradowanych na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, rozpoczął karierę jako doradca terenowy, wykazując się szeregiem umiejętności handlowych i operacyjnych.
Zdobyte doświadczenie, wrodzone umiejętności menadżerskie oraz zaangażowanie zaowocowały efektywną, 20-letnią współpracą w ramach organizacji. Stałe poszerzanie kompetencji w obszarze agronomii i zarządzania zespołem, przyczyniły się kolejno do objęcia przez niego stanowiska Menadżera Sprzedaży i Dyrektora Regionalnego oddziału Południe. Wybitne umiejętności sprzedażowe, otwartość na zmiany i konstruktywne podejście do problemów ostatecznie zdecydowały o powierzeniu mu roli Dyrektora Handlowego marki Agrii.
Przejęcia stanowiska przez Piotra Rybkowskiego to wynik intensywnego rozwoju spółki na rynku krajowym. W maju zaplanowano oficjalne otwarcie nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Aleksandrowie Kujawskim. Agrii Polska należy do grona liderów w branży produkcji i dystrybucji nowoczesnych nawozów, materiału siewnego, płodów rolnych, pasz oraz środków ochrony roślin. Uruchomienie produkcji w nowej fabryce to olbrzymi krok w stronę rozwoju marki własnej nawozów dolistnych foliQ, ale również wyjście naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom polskich Rolników dotyczących stabilnych, jakościowych i pewnych środków dla roślin.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.