Dział Handlowy Agrii Polska z nowym Dyrektorem
Od 26 marca bieżącego roku Piotr Rybkowski objął stanowisko Dyrektora Handlowego w firmie Agrii Polska Sp. z o.o., awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze. Przejęcie przez niego nowej funkcji, zbiega się w czasie z otwarciem nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Aleksandrowie Kujawskim.
Piotr Rybkowski związany jest z firmą Agrii od 2003 roku. Absolwent kierunku ochrona środowiska i rekultywacja terenów zdegradowanych na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, rozpoczął karierę jako doradca terenowy, wykazując się szeregiem umiejętności handlowych i operacyjnych.
Zdobyte doświadczenie, wrodzone umiejętności menadżerskie oraz zaangażowanie zaowocowały efektywną, 20-letnią współpracą w ramach organizacji. Stałe poszerzanie kompetencji w obszarze agronomii i zarządzania zespołem, przyczyniły się kolejno do objęcia przez niego stanowiska Menadżera Sprzedaży i Dyrektora Regionalnego oddziału Południe. Wybitne umiejętności sprzedażowe, otwartość na zmiany i konstruktywne podejście do problemów ostatecznie zdecydowały o powierzeniu mu roli Dyrektora Handlowego marki Agrii.
Przejęcia stanowiska przez Piotra Rybkowskiego to wynik intensywnego rozwoju spółki na rynku krajowym. W maju zaplanowano oficjalne otwarcie nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Aleksandrowie Kujawskim. Agrii Polska należy do grona liderów w branży produkcji i dystrybucji nowoczesnych nawozów, materiału siewnego, płodów rolnych, pasz oraz środków ochrony roślin. Uruchomienie produkcji w nowej fabryce to olbrzymi krok w stronę rozwoju marki własnej nawozów dolistnych foliQ, ale również wyjście naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom polskich Rolników dotyczących stabilnych, jakościowych i pewnych środków dla roślin.
Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024
Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.