Dział Handlowy Agrii Polska z nowym Dyrektorem
Od 26 marca bieżącego roku Piotr Rybkowski objął stanowisko Dyrektora Handlowego w firmie Agrii Polska Sp. z o.o., awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze. Przejęcie przez niego nowej funkcji, zbiega się w czasie z otwarciem nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Aleksandrowie Kujawskim.
Piotr Rybkowski związany jest z firmą Agrii od 2003 roku. Absolwent kierunku ochrona środowiska i rekultywacja terenów zdegradowanych na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, rozpoczął karierę jako doradca terenowy, wykazując się szeregiem umiejętności handlowych i operacyjnych.
Zdobyte doświadczenie, wrodzone umiejętności menadżerskie oraz zaangażowanie zaowocowały efektywną, 20-letnią współpracą w ramach organizacji. Stałe poszerzanie kompetencji w obszarze agronomii i zarządzania zespołem, przyczyniły się kolejno do objęcia przez niego stanowiska Menadżera Sprzedaży i Dyrektora Regionalnego oddziału Południe. Wybitne umiejętności sprzedażowe, otwartość na zmiany i konstruktywne podejście do problemów ostatecznie zdecydowały o powierzeniu mu roli Dyrektora Handlowego marki Agrii.
Przejęcia stanowiska przez Piotra Rybkowskiego to wynik intensywnego rozwoju spółki na rynku krajowym. W maju zaplanowano oficjalne otwarcie nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Aleksandrowie Kujawskim. Agrii Polska należy do grona liderów w branży produkcji i dystrybucji nowoczesnych nawozów, materiału siewnego, płodów rolnych, pasz oraz środków ochrony roślin. Uruchomienie produkcji w nowej fabryce to olbrzymi krok w stronę rozwoju marki własnej nawozów dolistnych foliQ, ale również wyjście naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom polskich Rolników dotyczących stabilnych, jakościowych i pewnych środków dla roślin.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.