Dział Handlowy Agrii Polska z nowym Dyrektorem
Od 26 marca bieżącego roku Piotr Rybkowski objął stanowisko Dyrektora Handlowego w firmie Agrii Polska Sp. z o.o., awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze. Przejęcie przez niego nowej funkcji, zbiega się w czasie z otwarciem nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Aleksandrowie Kujawskim.
Piotr Rybkowski związany jest z firmą Agrii od 2003 roku. Absolwent kierunku ochrona środowiska i rekultywacja terenów zdegradowanych na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, rozpoczął karierę jako doradca terenowy, wykazując się szeregiem umiejętności handlowych i operacyjnych.
Zdobyte doświadczenie, wrodzone umiejętności menadżerskie oraz zaangażowanie zaowocowały efektywną, 20-letnią współpracą w ramach organizacji. Stałe poszerzanie kompetencji w obszarze agronomii i zarządzania zespołem, przyczyniły się kolejno do objęcia przez niego stanowiska Menadżera Sprzedaży i Dyrektora Regionalnego oddziału Południe. Wybitne umiejętności sprzedażowe, otwartość na zmiany i konstruktywne podejście do problemów ostatecznie zdecydowały o powierzeniu mu roli Dyrektora Handlowego marki Agrii.
Przejęcia stanowiska przez Piotra Rybkowskiego to wynik intensywnego rozwoju spółki na rynku krajowym. W maju zaplanowano oficjalne otwarcie nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Aleksandrowie Kujawskim. Agrii Polska należy do grona liderów w branży produkcji i dystrybucji nowoczesnych nawozów, materiału siewnego, płodów rolnych, pasz oraz środków ochrony roślin. Uruchomienie produkcji w nowej fabryce to olbrzymi krok w stronę rozwoju marki własnej nawozów dolistnych foliQ, ale również wyjście naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom polskich Rolników dotyczących stabilnych, jakościowych i pewnych środków dla roślin.

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.