Eurowag zaktualizował swój portal klienta. Wprowadzono ulepszoną mapę sieci akce
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Eurowag, wiodący europejski dostawca zintegrowanych rozwiązań w zakresie komercyjnego transportu drogowego, wprowadza dużą aktualizację do swojego portalu klienta. Zaprojektowany dla klientów Eurowag portal oferuje szybszy czas reakcji, responsywny design dla łatwego i przyjaznego użytkowania na telefonach komórkowych oraz, co najważniejsze, ulepszoną funkcjonalność map.
Dzięki zaktualizowanym mapom, klienci Eurowag będą mogli znacznie łatwiej orientować się w sieci akceptacji firmy. Dzięki współpracy z partnerską firmą Travis, obejmuje ona nie tylko tysiące stacji paliw w całej Europie, ale także myjnie samochodowe, punkty czyszczenia cystern i parkingi. Mapy będą również oferować bardziej szczegółowe informacje na temat konkretnych stacji paliw, w tym dokładne lokalizacje, aktualne ceny paliwa i AdBlue oraz inne usługi. Zaktualizowano również nawigację, by uwzględnić potrzeby samochodów ciężarowych i wziąć pod uwagę limity wagowe mostów lub ograniczenia wysokości podczas planowania trasy przez tunele.
"Bardzo zależy nam na tym, aby korzystanie z portalu klienta było intuicyjne, sprawne i praktyczne dla naszych klientów. Wszystkie nowe funkcje są więc dostosowane do potrzeb komercyjnego transportu towarowego. Dzięki ulepszonym mapom, użytkownik może mieć pewność, że zaplanowana trasa jest dostosowana do specyfiki jego samochodu ciężarowego i że nie spotkają go po drodze żadne niedogodności. Z doświadczenia wiemy, że ograniczenia wagi i wysokości na trasie lub zbyt mała liczba miejsc parkingowych mogą znacznie utrudnić podróż kierowcom. Ponadto, większość innych systemów nawigacyjnych nie uwzględnia tych parametrów" - wyjaśnia zalety zaktualizowanych map Jiří Orság, Product Owner w Eurowag.
Dodatkowo klienci mogą tworzyć listę swoich ulubionych przystanków na mapach, łatwiej będzie też śledzić użytkowane stacje dzięki powiadomieniom czy planować tankowanie w konkretnym miejscu i w najlepszych cenach. Cały portal klienta jest teraz stabilniejszy, ma intuicyjny interfejs, szybszy czas reakcji i, co najważniejsze, responsywny design, który ułatwia korzystanie z niego nawet na telefonie komórkowym.
Najważniejsze uaktualnienia w portalu klienta:
- Ulepszona mapa sieci akceptacji
- Teraz pokazuje również usługi sieci partnerskiej Travis, takie jak myjnie samochodowe, usługi czyszczenia cystern i parkingi.
- Szczegółowe informacje o stacjach benzynowych, w tym lokalizacja, ceny paliw i inne usługi.
- Planowanie trasy z uwzględnieniem parametrów samochodu ciężarowego.
- Szybszy czas reakcji i lepsza stabilność portalu
- Responsywny design, pozwalający na korzystanie z portalu klienta na telefonie komórkowym
- Możliwość tworzenia listy ulubionych stacji benzynowych i innych przystanków
- Łatwe do skonfigurowania powiadomienia, np. o tankowaniu na określonej stacji paliw
Portal Klienta jest serwisem przeznaczonym dla klientów firmy Eurowag. Nowe funkcje dostępne są po zalogowaniu się za pomocą nazwy użytkownika i hasła.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.