EYJA – nowa polska marka chce podbić plaże na całym świecie
Katarzyna Stachowska
Poznan
61-608 Poznan
biuro@solopr.pl
794200744
solopr.pl
EYJA – nowa polska marka chce podbić plaże na całym świecie
Magdalena to instruktorka surfingu i jogi z Gold Cost w Australii, Gosia – psycholożka i podróżniczka eksplorująca Islandię i jej gorące źródła. Co je łączy? To siostry bliźniaczki, które bazując na swoich doświadczeniach i pasjach stworzyły w Polsce markę EYJA, specjalizującą się w poncho ręcznikach i akcesoriach plażowych. EYJA.pl właśnie wystartowała w sieci ze swoim sklepem.
Wysokiej jakości, praktyczne i oryginalne produkty EYJA inspirowane są naturą i plażami świata, które odwiedziły kreatorki.
– Nasze produkty łączą w sobie: miłość do oceanu w Australii, wulkanów w Islandii, słońca na Malediwach, gorących źródeł wulkanicznych, Meksyku, Madagaskaru i setek innych miejsc, które nas zainspirowały – mówi Magdalena Moszko, współzałożycielka EYJA.
Poncha są niezwykle miękkie, wykonane z najwyższej jakości materiału, szybko absorbującego wodę i niezwykle delikatnego, uszyte w Polsce z dbałością o każdy szczegół. EYJA proponuje odważne, jaskrawe kolory, które identyfikują się z energią marki. Co podkreślają właścicielki, poncha są przede wszystkim praktyczne.
- Zarówno w mroźnej Islandii, po kąpieli w gorących źródłach, czy na plaży na Helu, Malediwach czy Australii poncho sprawdza się idealnie. Umożliwia szybkie ogrzanie się i bezproblemowe zdjęcie mokrego stroju bez skrępowania i przytrzymywania ręcznika – mówi Małgorzata Moszko z EYJA.
Marka wystartowała właśnie ze swoją pierwszą plażową kolekcją ręczników poncho i toreb plażowych. W planach są kolejne modele i akcesoria plażowe. www.eyja.pl
Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.