Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina – kobiety, która pomimo licznych przeciwności losu zdołała zachować niezwykłą pogodę ducha i energię. Uroczyste przekazanie kluczy było okazją do podsumowania wspólnego wysiłku i zaangażowania firm w III. edycji akcji „Dom z Serca”.
Akcja „Dom z Serca” to inicjatywa Grupy Budimex, która od lat ma na celu pomoc potrzebującym rodzinom w stworzeniu bezpiecznego miejsca do życia. Pani Teresa, która straciła swój dom w wyniku pożaru, a także zmagała się z osobistymi stratami, jak utrata męża i syna, jest kolejną osobą, której życie zmieniło się dzięki tej akcji. Jej siła, pogoda ducha oraz determinacja poruszyły serca wielu osób, które włączyły się w realizację tego projektu.
Nowoczesny dom modułowy w Wołominie
Dom dla Pani Teresy został zrealizowany w technologii modułowej, która umożliwia szybkie budowanie przy zachowaniu najwyższych standardów jakości. Poszczególne elementy domu zostały przygotowane w fabryce jednego ze sponsorów, firmy Mostostal Kraków, a na miejscu jedynie złożone, co znacznie skróciło czas budowy. Dom, zaprojektowano tak, aby był przytulny i dostosowany do potrzeb przyszłej mieszkanki.
- Projekt „Dom z Serca” to inicjatywa, w ramach której udzielamy pomocy osobom
w trudnej sytuacji życiowej. Robimy to z dumą już od 3 lat. Jako firma aktywna na rynku budowlanym, podchodząca do swojej działalności w sposób odpowiedzialny, chcemy dobrze wykorzystywać nasze kompetencje i doświadczenie. Zaangażowanie na rzecz lokalnych społeczności, w których działamy oraz wsparcie osób w potrzebie, jest dla nas zarówno odruchem serca, jak i zobowiązaniem. Mamy zasoby i możliwości do tego, żeby móc zmieniać rzeczywistość i robimy to przy wsparciu naszych zespołów. Dawanie naszym pracownikom przestrzeni do czynienia dobra, sprawczości, użycia ich wiedzy i zdolności w szczytnym celu, to dodatkowa i bardzo ważna wartość, którą kierujemy się w naszych projektach społecznych. Mam nadzieję, że nowy dom stanie się dla Pani Teresy miejscem, w którym odzyska spokój, a także poczucie stabilizacji – powiedział Artur Popko, Prezes Budimex SA.
– „Dom z Serca” to coś więcej niż projekt – to wyraz naszych wartości i dowód, że pomagając innym, możemy realnie zmieniać ich życie na lepsze. W Grupie Budimex troska o ludzi jest podstawą naszych działań, a ta inicjatywa pokazuje, jak wiele można osiągnąć dzięki wspólnemu zaangażowaniu. Cieszę się, że dzięki pracy naszych zespołów i wsparciu partnerów, Pani Teresa otrzymała przestrzeń, w której może zacząć nowy, spokojny etap życia – dodała Anna Karyś-Sosińska, Członek Zarządu Budimex SA.
Wielu partnerów, jeden cel
III edycja „Domu z Serca” nie byłaby możliwa bez zaangażowania partnerów akcji, którzy połączyli siły, by pomóc Pani Teresie. W realizacji projektu uczestniczyli: Mostostal Kraków SA, FB Serwis SA, Polski Fundusz Rozwoju SA, Grodno SA, Kombud SA, Soletanche Polska sp. z o.o., DUET s.j., BIAP sp. o.o., HABA-BETON Johann Bartlechner sp. z o.o., Wiśniowski sp. z o.o. SKA, Projektowanie Architektoniczne Łukasz Bartłomowicz, Piotr Kubicki, FL SOLUTIONS sp. z o.o., MAAT4 sp. z o.o., BUDOKRUSZ SA, PROTECH sp. k., BEL-POL sp. z o.o., Porta KMI Poland SA, IZOSYSTEM S.Waszak sp.k., Selt sp. z o.o., Sigma Lighting, ArcelorMittal Poland S.A.
- Nowoczesne technologie pozwoliły nam w krótkim czasie stworzyć ekologiczny dom modułowy, który zapewnia bezpieczeństwo i komfort. To projekt, który pokazuje, że innowacje mogą nie tylko przyspieszyć budowę, ale też wspierać tych, którzy najbardziej tego potrzebują – mówił Jacek Lech, Prezes Zarządu Mostostal Kraków S.A.
- Akcja była wspierana przez wolontariuszy z GK PFR w ramach programu „Wolontariusze na Start” Fundacji PFR oraz zbiórkę charytatywną. "Jestem wdzięczny, że akcja pomocy pani Teresie spotkała się z tak dużym odzewem pracowników Grupy PFR oraz wrażliwych społecznie firm z Budimeksem na czele." – dodał Marek Buczak, Dyrektor Polskiego Funduszu Rozwoju Międzynarodowego w PFR.
Święta w nowym domu – finał pełen wzruszeń
Dzięki zakończeniu budowy przed Świętami Bożego Narodzenia, Pani Teresa będzie mogła spędzić ten wyjątkowy czas w nowym, bezpiecznym domu. To już trzecia odsłona akcji „Dom z Serca”. W poprzednich edycjach Grupa Budimex pomogła 16-osobowej rodzinie Pani Magdy z Radomska oraz 8-osobowej rodzinie Pani Iwony i Pana Krzysztofa z województwa pomorskiego, kończąc dla nich budowy domów do stanu „pod klucz”. Każda z tych inicjatyw to przykład, jak wspólna praca i zaangażowanie mogą zmieniać życie na lepsze.
Więcej informacji o akcji „Dom z Serca” można znaleźć na stronie: https://domzserca.pl/.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.