Komunikaty PR

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

2024-12-20  |  13:20
Biuro prasowe

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina – kobiety, która pomimo licznych przeciwności losu zdołała zachować niezwykłą pogodę ducha i energię. Uroczyste przekazanie kluczy było okazją do podsumowania wspólnego wysiłku i zaangażowania firm w III. edycji akcji „Dom z Serca”.

 

Akcja „Dom z Serca” to inicjatywa Grupy Budimex, która od lat ma na celu pomoc potrzebującym rodzinom w stworzeniu bezpiecznego miejsca do życia. Pani Teresa, która straciła swój dom w wyniku pożaru, a także zmagała się z osobistymi stratami, jak utrata męża i syna, jest kolejną osobą, której życie zmieniło się dzięki tej akcji. Jej siła, pogoda ducha oraz determinacja poruszyły serca wielu osób, które włączyły się w realizację tego projektu.

 

Nowoczesny dom modułowy w Wołominie

Dom dla Pani Teresy został zrealizowany w technologii modułowej, która umożliwia szybkie budowanie przy zachowaniu najwyższych standardów jakości. Poszczególne elementy domu zostały przygotowane w fabryce jednego ze sponsorów, firmy Mostostal Kraków, a na miejscu jedynie złożone, co znacznie skróciło czas budowy. Dom, zaprojektowano tak, aby był przytulny i dostosowany do potrzeb przyszłej mieszkanki.

 

- Projekt „Dom z Serca” to inicjatywa, w ramach której udzielamy pomocy osobom
w trudnej sytuacji życiowej. Robimy to z dumą już od 3 lat. Jako firma aktywna na rynku budowlanym, podchodząca do swojej działalności w sposób odpowiedzialny, chcemy dobrze wykorzystywać nasze kompetencje i doświadczenie. Zaangażowanie na rzecz lokalnych społeczności, w których działamy oraz wsparcie osób w potrzebie, jest dla nas zarówno odruchem serca, jak i zobowiązaniem. Mamy zasoby i możliwości do tego, żeby móc zmieniać rzeczywistość i robimy to przy wsparciu naszych zespołów. Dawanie naszym pracownikom przestrzeni do czynienia dobra, sprawczości, użycia ich wiedzy i zdolności w szczytnym celu, to dodatkowa i bardzo ważna wartość, którą kierujemy się w naszych projektach społecznych. Mam nadzieję, że nowy dom stanie się dla Pani Teresy miejscem, w którym odzyska spokój, a także poczucie stabilizacji
powiedział Artur Popko, Prezes Budimex SA.

 

„Dom z Serca” to coś więcej niż projekt – to wyraz naszych wartości i dowód, że pomagając innym, możemy realnie zmieniać ich życie na lepsze. W Grupie Budimex troska o ludzi jest podstawą naszych działań, a ta inicjatywa pokazuje, jak wiele można osiągnąć dzięki wspólnemu zaangażowaniu. Cieszę się, że dzięki pracy naszych zespołów i wsparciu partnerów, Pani Teresa otrzymała przestrzeń, w której może zacząć nowy, spokojny etap życia dodała Anna Karyś-Sosińska, Członek Zarządu Budimex SA.

 

Wielu partnerów, jeden cel

III edycja „Domu z Serca” nie byłaby możliwa bez zaangażowania partnerów akcji, którzy połączyli siły, by pomóc Pani Teresie. W realizacji projektu uczestniczyli: Mostostal Kraków SA, FB Serwis SA, Polski Fundusz Rozwoju SA, Grodno SA, ‎Kombud SA, Soletanche Polska sp. z o.o.‎, DUET s.j., BIAP sp. o.o.‎, HABA-BETON ‎Johann Bartlechner sp. z o.o.‎, Wiśniowski sp. z o.o. SKA, Projektowanie ‎Architektoniczne ‎Łukasz Bartłomowicz, Piotr Kubicki, FL SOLUTIONS sp. z o.o.‎, ‎MAAT4‎ sp. z o.o.‎, BUDOKRUSZ SA, PROTECH sp. k.‎, BEL-POL sp. z o.o., Porta KMI Poland SA, IZOSYSTEM S.Waszak sp.k.‎, ‎Selt sp. z o.o.‎, Sigma Lighting, ArcelorMittal Poland S.A.‎

 

- Nowoczesne technologie pozwoliły nam w krótkim czasie stworzyć ekologiczny dom modułowy, który zapewnia bezpieczeństwo i komfort. To projekt, który pokazuje, że innowacje mogą  nie tylko przyspieszyć budowę, ale też wspierać tych, którzy najbardziej tego potrzebują – mówił Jacek Lech, Prezes Zarządu Mostostal Kraków S.A.‎

 

- Akcja była wspierana przez wolontariuszy z GK PFR w ramach programu „Wolontariusze na Start” Fundacji PFR oraz zbiórkę charytatywną. "Jestem wdzięczny, że akcja pomocy pani Teresie spotkała się z tak dużym odzewem pracowników Grupy PFR oraz wrażliwych społecznie firm z Budimeksem na czele." – dodał  Marek Buczak, Dyrektor Polskiego Funduszu Rozwoju Międzynarodowego w PFR.

 

Święta w nowym domu – finał pełen wzruszeń

Dzięki zakończeniu budowy przed Świętami Bożego Narodzenia, Pani Teresa będzie mogła spędzić ten wyjątkowy czas w nowym, bezpiecznym domu. To już trzecia odsłona akcji „Dom z Serca”. W poprzednich edycjach Grupa Budimex pomogła 16-osobowej rodzinie Pani Magdy z Radomska oraz 8-osobowej rodzinie Pani Iwony i Pana Krzysztofa z województwa pomorskiego, kończąc dla nich budowy domów do stanu „pod klucz”. Każda z tych inicjatyw to przykład, jak wspólna praca i zaangażowanie mogą zmieniać życie na lepsze.

 

Więcej informacji o akcji „Dom z Serca” można znaleźć na stronie: https://domzserca.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.