EZVIZ nawiązuje partnerstwo z Grupą Empik
EZVIZ, lider w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla bezpieczeństwa domu, ogłasza rozpoczęcie współpracy z Empikiem, jednym z największych polskich sprzedawców detalicznych. W ramach współpracy produkty EZVIZ, takie jak kamery do monitoringu, inteligentne domofony czy roboty odkurzająco-mopujące, są już dostępne w wyjątkowych cenach na stronie empik.com. Oferta promocyjna obowiązuje do końca marca.
Rozpoczęcie współpracy między EZVIZ a Grupą Empik to świetna wiadomość dla tych, którzy priorytetowo traktują dbanie o bezpieczeństwo swoich czterech kątów i chcą być na bieżąco z nowinkami technologicznymi. Teraz klientów Empiku dzieli zaledwie jedno kliknięcie od zakupu nie tylko nowej książki, gry czy biletu na koncert, ale również wysokiej jakości urządzeń inteligentnego domu, które dzięki dopracowanym funkcjom zapewnią im więcej czasu na ulubione rozrywki.
W świecie, w którym bezpieczeństwo jest priorytetem, technologia staje się coraz bardziej integralną częścią życia – mówi Ewa Tokarska, managerka ds. marketingu EZVIZ w Polsce. – Współpraca z Empikiem to strategiczny krok, który pozwoli nam poinformować o naszych produktach szersze grono konsumentów i zadbać o ich bezpieczeństwo i komfort.
Oferta produktowa od EZVIZ na empik.com obejmuje szeroki wybór urządzeń smart home, które z pewnością przydadzą się w każdym domu, takich jak zewnętrzne i wewnętrzne kamery do monitoringu, odkurzacze oraz inteligentne domofony. Do 31 marca można je dostać są w wyjątkowych, promocyjnych cenach:
- roboty sprzątające RC3 za 399 zł oraz RC3 Plus za 999 zł;
- roboty sprzątające 2-w-1 RE5 849 zł za RE5 Plus za 1199 zł;
- robot sprzątający ze stacją dokującą RS2 za 2499 zł;
- pionowy odkurzacz RH2 za 1599 zł;
- kamery wewnętrzne H6c za 99 zł oraz H6c 2K+ za 139 zł;
- wideodomofon HP4 za 399 zł.
Więcej informacji o aktualnych promocjach EZVIZ znajduje się na: https://www.page.ezviz.com/poland-cleaning-product-promotion-2024 i https://www.page.ezviz.com/poland-march-promotion-2024. Bądź smart i nie przegap smart promocji na technologie smart home od EZVIZ!
Kodeks Dobrej Komunikacji FORVIA – narzędzie wspierające dialog i współpracę
Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024
Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.