Komunikaty PR

EZVIZ nawiązuje partnerstwo z Grupą Empik

2024-03-29  |  14:00
Biuro prasowe

EZVIZ, lider w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla bezpieczeństwa domu, ogłasza rozpoczęcie współpracy z Empikiem, jednym z największych polskich sprzedawców detalicznych. W ramach współpracy produkty EZVIZ, takie jak kamery do monitoringu, inteligentne domofony czy roboty odkurzająco-mopujące, są już dostępne w wyjątkowych cenach na stronie empik.com. Oferta promocyjna obowiązuje do końca marca.

Rozpoczęcie współpracy między EZVIZ a Grupą Empik to świetna wiadomość dla tych, którzy priorytetowo traktują dbanie o bezpieczeństwo swoich czterech kątów i chcą być na bieżąco z nowinkami technologicznymi. Teraz klientów Empiku dzieli zaledwie jedno kliknięcie od zakupu nie tylko nowej książki, gry czy biletu na koncert, ale również wysokiej jakości urządzeń inteligentnego domu, które dzięki dopracowanym funkcjom zapewnią im więcej czasu na ulubione rozrywki.

W świecie, w którym bezpieczeństwo jest priorytetem, technologia staje się coraz bardziej integralną częścią życia –  mówi Ewa Tokarska, managerka ds. marketingu EZVIZ w Polsce. – Współpraca z Empikiem to strategiczny krok, który pozwoli nam poinformować o naszych produktach szersze grono konsumentów i zadbać o ich bezpieczeństwo i komfort.

Oferta produktowa od EZVIZ na empik.com obejmuje szeroki wybór urządzeń smart home, które z pewnością przydadzą się w każdym domu, takich jak zewnętrzne i wewnętrzne kamery do monitoringu, odkurzacze oraz inteligentne domofony. Do 31 marca można je dostać są w wyjątkowych, promocyjnych cenach:

  • roboty sprzątające RC3 za 399 zł oraz RC3 Plus za 999 zł;
  • roboty sprzątające 2-w-1 RE5 849 zł za RE5 Plus za 1199 zł;
  • robot sprzątający ze stacją dokującą RS2 za 2499 zł;
  • pionowy odkurzacz RH2 za 1599 zł;
  • kamery wewnętrzne H6c za 99 zł oraz H6c 2K+ za 139 zł;
  • wideodomofon HP4 za 399 zł.

Więcej informacji o aktualnych promocjach EZVIZ znajduje się na: https://www.page.ezviz.com/poland-cleaning-product-promotion-2024  i https://www.page.ezviz.com/poland-march-promotion-2024. Bądź smart i nie przegap smart promocji na technologie smart home od EZVIZ!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.