Komunikaty PR

Fiserv Polska wyposażył kurierów DHL w aplikację płatniczą PolCard ® Go

2023-08-22  |  13:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania docx ( 0.15 MB )

4900 kurierów DHL Parcel otrzymało aplikacje płatnicze PolCard Go from Fiserv. Ta zmiana przyczyniła się do zwiększenia wygody i bezpieczeństwa klientów i kurierów. Mogą oni teraz przyjmować płatności na jednym urządzeniu, które służy im do obsługi dostarczanych przesyłek. Jest to największe wdrożenie terminala aplikacyjnego w Europie zrealizowane przez tego agenta rozliczeniowego. To nie jedyna współpraca między firmami. Obecnie DHL Parcel Polska rozwija sieć własnych automatów paczkowych DHL POP Box, dla których rozwiązania płatnicze dostarczył Fiserv Polska S.A., działający pod marką PolCard from Fiserv.

Warszawa, 22 sierpnia 2023 r. Smartfon lub tablet w roli terminala płatniczego szczególnie ułatwia codzienną pracę biznesów, które są w ciągłym ruchu, takich jak właśnie firmy kurierskie, ponieważ pozwala na przyjęcie płatności cyfrowej w dowolnym miejscu i czasie.

-  Wprowadzenie nowego rozwiązania znacznie ułatwiło pracę naszym kurierom. Ważny jest również aspekt środowiskowy. Nie generujemy papierowych wydruków, a potwierdzenie transakcji jest udostępniane płacącemu elektronicznie, wraz z opcją śledzenia przesyłki. Ponadto, rozwiązanie to nie wymaga posiadania osobnego urządzenia w postaci terminala ani dodatkowych akcesoriów, takich jak kable czy ładowarki. Dzięki temu poprawiamy komfort pracy naszych kurierów, a także ograniczamy produkcję tzw. elektroodpadów. Nie ma również potrzeby cyklicznej wymiany urządzenia, aplikacja jest aktualizowana oraz wzbogacana o nowe funkcjonalności na bieżąco mówi Justyna Dąbrowska, manager ds. komunikacji PR i rzecznik prasowy DHL Parcel Polska.

Aplikacja płatnicza PolCard Go przeznaczona jest między innymi dla przedsiębiorców, którzy nie chcą nosić ze sobą dodatkowych urządzeń płatniczych. Można ją zainstalować w smartfonie lub na tablecie z modułem NFC i systemem Android w wersji 8.1 lub wyższej. Z jej pomocą wygodnie i jeszcze bezpieczniej przyjmowane są płatności zbliżeniowe kartą, telefonem lub zegarkiem.

Jak używać aplikacji? PolCard Go umożliwia sprzedawcy akceptowanie płatności na dowolną kwotę. W przypadku transakcji wykonywanych kartami o wartości powyżej 100 zł, które wymagają uwierzytelniania kodem PIN, konsumenci będą mogli go podać bezpośrednio na ekranie urządzenia, którym posłuży się sprzedawca. Jeżeli zdecydują się zapłacić kartą zapisaną na smartfonie lub smartwatchu będą mogli uwierzytelnić płatność na swoim urządzeniu, korzystając z biometrii – skanując twarz lub odcisk palca, bez konieczności wpisywania PIN’u na urządzeniu sprzedawcy, za wyjątkiem transakcji wymuszonych regulacjami. Wprowadzenie rozwiązania PolCard Go daje firmie przewagę jakościową, dzięki innowacyjnym technologiom. Pozwala przedsiębiorcom wyróżnić się na rynku i pozyskać nowych klientów. Dzięki aplikacji PolCard Go odbiorcy przesyłek nie muszą mieć przy sobie gotówki, a kurierzy czują się bezpieczniej, ponieważ nie muszą wozić przy sobie dużych sum pieniędzy i martwić się o wydawanie reszty. Terminal płatniczy w telefonie pomaga dostosować działalność biznesową do preferencji obecnych konsumentów.

- Dzięki wykorzystaniu naszego doświadczenia i współpracy ze strategicznymi partnerami, popularność rozwiązania PolCard Go stale rośnie. Współpraca ta udowadnia, że aplikacja świetnie wpisuje się w potrzeby płatnicze nie tylko małych firm, ale także globalnych marek, takich jak DHL. Jest to jak dotąd nasze największe wdrożenie terminala aplikacyjnego w Europie. Natomiast wszyscy klienci łącznie wykorzystują już dziesiątki tysięcy aplikacji PolCard Go na ich własnych urządzeniach - mówi Krzysztof Polończyk, prezes Fiserv Polska S.A. – Co więcej, to nie jedyna współpraca z firmą DHL. Działamy wspólnie także przy obsłudze płatności w automatach DHL POP Box oraz wkrótce wdrożymy aplikację mobilną do nadawania oraz opłacania odbiorów paczek. Ścisłe partnerstwo oraz doświadczenie pozwalają nam dostarczać usługi najwyższej jakości - dodaje.

- Cyfryzacja znacząco zmienia sposób funkcjonowania firm i dokonywania transakcji przez klientów. Ta usługa umożliwia biznesom, bez względu na ich wielkość, a także kurierom i dostawcom usług, przyjmowanie płatności cyfrowych za pośrednictwem smartfonów lub urządzeń POS. Według danych Narodowego Banku Polskiego na koniec 2022 r. aż 99,5% wszystkich transakcji z wykorzystaniem karty stanowiły transakcje zbliżeniowe [1]. Tak wysoki wskaźnik adopcji świadczy o masowej akceptacji płatności zbliżeniowych przez konsumentów. Chcąc zwiększyć zasięg usługi Tap to Phone i przyspieszyć wdrażanie płatności cyfrowych, Visa aktywnie rozwija inicjatywy dla wytwórców, agentów rozliczeniowych, dostawców i potencjalnych użytkowników, wyposażając ich w narzędzia niezbędne do wprowadzania rozwiązań płatniczych mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa. – Na szczególną uwagę zasługuje włączenie w to przedsięwzięcie kurierów. Technologia Tap to Phone umożliwia im sprawniejszą i bezproblemową obsługę dostaw poprzez łatwą akceptację płatności zbliżeniowych dodaje.

PolCard from Fiserv rozlicza płatności w automatach paczkowych DHL POP

Na terenie całej Polski DHL rozwija obecnie sieć automatów POP Box (Punktów Obsługi Paczek). Płatności w tych urządzeniach obsługiwane są przez markę PolCard from Fiserv. W niedługim czasie wdrożona zostanie również aplikacja mobilna, która jeszcze bardziej usprawni obsługę. Za nadanie paczki bądź jej odbiór „za pobraniem” będzie można zapłacić bezpośrednio kartą, smartfonem bądź przelewem błyskawicznym na terminalu lub poprzez aplikację zainstalowaną w telefonie czy tablecie. Dodatkowym udogodnieniem jest to, że terminale samoobsługowe w automatach będą posiadać funkcję DCC, czyli płatność w walucie karty wydanej przez zagraniczny bank. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Fiserv Polska S.A., działającego pod marką PolCard from Fiserv, jest to najpopularniejsza dodatkowa funkcja terminala dla co trzeciego Polaka.[2]

 

O Fiserv

 

Fiserv, Inc. (NYSE: FI) dąży do przekazywania pieniędzy i informacji w sposób, który porusza świat. Jako światowy lider w dziedzinie płatności i technologii finansowych, firma pomaga klientom w osiąganiu najlepszych w swojej klasie wyników dzięki zaangażowaniu w innowacje i doskonałość w obszarach takich jak obsługa rachunków i rozwiązania bankowości cyfrowej, obsługa kart płatniczych i zarządzanie infrastrukturą sieciową, płatności, handel elektroniczny, akceptacja i przetwarzanie płatności w handlu i usługach oraz Clover® - bazującej na chmurze platformy sprzedażowej oraz do zarządzania biznesem. Fiserv jest członkiem S&P 500® Index i jedną z najbardziej podziwianych firm na świecie według listy World’s Most Admired Companies™ publikowanej przez magazyn Fortune®. Odwiedź stronę fiserv.com i śledź informacje w mediach społecznościowych, aby uzyskać więcej informacji o firmie.

 


 

 

 


[1] https://nbp.pl/wp-content/uploads/2023/05/Informacja-o-kartach-platniczych-Q42022.pdf

[2] Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Fiserv Polska, właściciela marki PolCard from Fiserv – w ankiecie telefonicznej, przeprowadzonej przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) w lipcu 2022 r. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa dorosłych Polaków. Próba n = 1001.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.