Komunikaty PR

Fiserv Polska wyposażył kurierów DHL w aplikację płatniczą PolCard ® Go

2023-08-22  |  13:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania docx ( 0.15 MB )

4900 kurierów DHL Parcel otrzymało aplikacje płatnicze PolCard Go from Fiserv. Ta zmiana przyczyniła się do zwiększenia wygody i bezpieczeństwa klientów i kurierów. Mogą oni teraz przyjmować płatności na jednym urządzeniu, które służy im do obsługi dostarczanych przesyłek. Jest to największe wdrożenie terminala aplikacyjnego w Europie zrealizowane przez tego agenta rozliczeniowego. To nie jedyna współpraca między firmami. Obecnie DHL Parcel Polska rozwija sieć własnych automatów paczkowych DHL POP Box, dla których rozwiązania płatnicze dostarczył Fiserv Polska S.A., działający pod marką PolCard from Fiserv.

Warszawa, 22 sierpnia 2023 r. Smartfon lub tablet w roli terminala płatniczego szczególnie ułatwia codzienną pracę biznesów, które są w ciągłym ruchu, takich jak właśnie firmy kurierskie, ponieważ pozwala na przyjęcie płatności cyfrowej w dowolnym miejscu i czasie.

-  Wprowadzenie nowego rozwiązania znacznie ułatwiło pracę naszym kurierom. Ważny jest również aspekt środowiskowy. Nie generujemy papierowych wydruków, a potwierdzenie transakcji jest udostępniane płacącemu elektronicznie, wraz z opcją śledzenia przesyłki. Ponadto, rozwiązanie to nie wymaga posiadania osobnego urządzenia w postaci terminala ani dodatkowych akcesoriów, takich jak kable czy ładowarki. Dzięki temu poprawiamy komfort pracy naszych kurierów, a także ograniczamy produkcję tzw. elektroodpadów. Nie ma również potrzeby cyklicznej wymiany urządzenia, aplikacja jest aktualizowana oraz wzbogacana o nowe funkcjonalności na bieżąco mówi Justyna Dąbrowska, manager ds. komunikacji PR i rzecznik prasowy DHL Parcel Polska.

Aplikacja płatnicza PolCard Go przeznaczona jest między innymi dla przedsiębiorców, którzy nie chcą nosić ze sobą dodatkowych urządzeń płatniczych. Można ją zainstalować w smartfonie lub na tablecie z modułem NFC i systemem Android w wersji 8.1 lub wyższej. Z jej pomocą wygodnie i jeszcze bezpieczniej przyjmowane są płatności zbliżeniowe kartą, telefonem lub zegarkiem.

Jak używać aplikacji? PolCard Go umożliwia sprzedawcy akceptowanie płatności na dowolną kwotę. W przypadku transakcji wykonywanych kartami o wartości powyżej 100 zł, które wymagają uwierzytelniania kodem PIN, konsumenci będą mogli go podać bezpośrednio na ekranie urządzenia, którym posłuży się sprzedawca. Jeżeli zdecydują się zapłacić kartą zapisaną na smartfonie lub smartwatchu będą mogli uwierzytelnić płatność na swoim urządzeniu, korzystając z biometrii – skanując twarz lub odcisk palca, bez konieczności wpisywania PIN’u na urządzeniu sprzedawcy, za wyjątkiem transakcji wymuszonych regulacjami. Wprowadzenie rozwiązania PolCard Go daje firmie przewagę jakościową, dzięki innowacyjnym technologiom. Pozwala przedsiębiorcom wyróżnić się na rynku i pozyskać nowych klientów. Dzięki aplikacji PolCard Go odbiorcy przesyłek nie muszą mieć przy sobie gotówki, a kurierzy czują się bezpieczniej, ponieważ nie muszą wozić przy sobie dużych sum pieniędzy i martwić się o wydawanie reszty. Terminal płatniczy w telefonie pomaga dostosować działalność biznesową do preferencji obecnych konsumentów.

- Dzięki wykorzystaniu naszego doświadczenia i współpracy ze strategicznymi partnerami, popularność rozwiązania PolCard Go stale rośnie. Współpraca ta udowadnia, że aplikacja świetnie wpisuje się w potrzeby płatnicze nie tylko małych firm, ale także globalnych marek, takich jak DHL. Jest to jak dotąd nasze największe wdrożenie terminala aplikacyjnego w Europie. Natomiast wszyscy klienci łącznie wykorzystują już dziesiątki tysięcy aplikacji PolCard Go na ich własnych urządzeniach - mówi Krzysztof Polończyk, prezes Fiserv Polska S.A. – Co więcej, to nie jedyna współpraca z firmą DHL. Działamy wspólnie także przy obsłudze płatności w automatach DHL POP Box oraz wkrótce wdrożymy aplikację mobilną do nadawania oraz opłacania odbiorów paczek. Ścisłe partnerstwo oraz doświadczenie pozwalają nam dostarczać usługi najwyższej jakości - dodaje.

- Cyfryzacja znacząco zmienia sposób funkcjonowania firm i dokonywania transakcji przez klientów. Ta usługa umożliwia biznesom, bez względu na ich wielkość, a także kurierom i dostawcom usług, przyjmowanie płatności cyfrowych za pośrednictwem smartfonów lub urządzeń POS. Według danych Narodowego Banku Polskiego na koniec 2022 r. aż 99,5% wszystkich transakcji z wykorzystaniem karty stanowiły transakcje zbliżeniowe [1]. Tak wysoki wskaźnik adopcji świadczy o masowej akceptacji płatności zbliżeniowych przez konsumentów. Chcąc zwiększyć zasięg usługi Tap to Phone i przyspieszyć wdrażanie płatności cyfrowych, Visa aktywnie rozwija inicjatywy dla wytwórców, agentów rozliczeniowych, dostawców i potencjalnych użytkowników, wyposażając ich w narzędzia niezbędne do wprowadzania rozwiązań płatniczych mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa. – Na szczególną uwagę zasługuje włączenie w to przedsięwzięcie kurierów. Technologia Tap to Phone umożliwia im sprawniejszą i bezproblemową obsługę dostaw poprzez łatwą akceptację płatności zbliżeniowych dodaje.

PolCard from Fiserv rozlicza płatności w automatach paczkowych DHL POP

Na terenie całej Polski DHL rozwija obecnie sieć automatów POP Box (Punktów Obsługi Paczek). Płatności w tych urządzeniach obsługiwane są przez markę PolCard from Fiserv. W niedługim czasie wdrożona zostanie również aplikacja mobilna, która jeszcze bardziej usprawni obsługę. Za nadanie paczki bądź jej odbiór „za pobraniem” będzie można zapłacić bezpośrednio kartą, smartfonem bądź przelewem błyskawicznym na terminalu lub poprzez aplikację zainstalowaną w telefonie czy tablecie. Dodatkowym udogodnieniem jest to, że terminale samoobsługowe w automatach będą posiadać funkcję DCC, czyli płatność w walucie karty wydanej przez zagraniczny bank. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Fiserv Polska S.A., działającego pod marką PolCard from Fiserv, jest to najpopularniejsza dodatkowa funkcja terminala dla co trzeciego Polaka.[2]

 

O Fiserv

 

Fiserv, Inc. (NYSE: FI) dąży do przekazywania pieniędzy i informacji w sposób, który porusza świat. Jako światowy lider w dziedzinie płatności i technologii finansowych, firma pomaga klientom w osiąganiu najlepszych w swojej klasie wyników dzięki zaangażowaniu w innowacje i doskonałość w obszarach takich jak obsługa rachunków i rozwiązania bankowości cyfrowej, obsługa kart płatniczych i zarządzanie infrastrukturą sieciową, płatności, handel elektroniczny, akceptacja i przetwarzanie płatności w handlu i usługach oraz Clover® - bazującej na chmurze platformy sprzedażowej oraz do zarządzania biznesem. Fiserv jest członkiem S&P 500® Index i jedną z najbardziej podziwianych firm na świecie według listy World’s Most Admired Companies™ publikowanej przez magazyn Fortune®. Odwiedź stronę fiserv.com i śledź informacje w mediach społecznościowych, aby uzyskać więcej informacji o firmie.

 


 

 

 


[1] https://nbp.pl/wp-content/uploads/2023/05/Informacja-o-kartach-platniczych-Q42022.pdf

[2] Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Fiserv Polska, właściciela marki PolCard from Fiserv – w ankiecie telefonicznej, przeprowadzonej przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) w lipcu 2022 r. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa dorosłych Polaków. Próba n = 1001.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.