Komunikaty PR

FORUM i GALA WOMAN POWER - moc kobiety 2023, już 28 kwietnia Hilton, Warszawa

2023-04-25  |  11:00
Biuro prasowe

FORUM I GALI WOMAN POWER 2023 -pod patronatem medialnym magazynu VIVA i magazynu Zwierciadła. Galę Woman poprowadzi Zygmunt Chajzer i dr Milena Gołda organizatorka i pomysłodawczyni wydarzenia. Przyjście na Galę potwierdziły Doda, Joanna Krupa, Ewa Chodakowska, Lidia Popiel, Patricia Kazadi, Aida. To cykliczne wydarzenie o charakterze rozwojowo- biznesowym skierowane do kobiet, gdzie skupiamy się tu na tworzeniu kręgów kobiecej mocy i kobiecego wsparcia w życiu i biznesie. Organizowane jako event 1-dniowy, podczas którego zaplanowane są panele dyskusyjne, wywiady indywidualne, konwersacje z uczestnikami wydarzenia, rozmowy z liderkami gotowymi podzielić się wiedzą i doświadczeniem wystawców, budowanie społeczności osób, które pomogą w rozwoju biznesu, występy rozrywkowe, koncerty, licytacje charytatywne na
wieczornej uroczystej Gali jako zwieńczenia wydarzenia. Po raz drugi przyznamy na Gali nagrodę Top Woman in Power 2023, Top Woman’s Brand, Top Polish Brand i Ambasadora Kobiet, prestiżowe wyróżnienia za osiągnięcia i potwierdzenie sukcesu w biznesie, która oferuje możliwości marketingowe i PR, a także zwiększy wiarygodność nagrodzonych oraz ich pozycję w oczach współpracowników i klientów.
Spotkania i dyskusje prowadzone będą podczas Forum i Gali w zaplanowanych panelach dyskusyjnych: CIAŁO, UMYSŁ, DUSZA oraz Kobiety-Wizjonerki i Kobiety w biznesie, a ich ambasadorkami oraz gośćmi specjalnymi będą znamienite osobistości świata mediów i biznesu.
Na części charytatywnej Gali będziemy wspierać fundacje promująca badania na wykrycie raka szyjki macicy i raka jajnika - Kwiat Kobiecości oraz młodych mistrzów w pływaniu Krzysia i Zbysia Walerych. To spotkanie dla kobiet z całej Polski, ale lecą także do nas goście z Miami, Nowego Jorku, Londynu czy Belgii.
Dzięki temu wydarzeniu nie tylko nawiążesz ciekawe kontakty, ale także możesz zbudować swoją markę osobistą i firmową. Oto link do wydarzenia
http://forumbiznesu.waw.pl/forum-i-gala-woman-power-28-kwietnia-2023r/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.