Komunikaty PR

Gatta z nowym konceptem salonu w centrum handlowym Atrium Promenada

2023-04-06  |  11:00
Biuro prasowe

Gatta otworzyła salon w nowej części centrum handlowego Promenada w Warszawie. Położona na poziomie +1 przestrzeń to najnowszy koncept marki zaprojektowany w oparciu o światowe trendy. Szeroki asortyment produktów oraz ich dostępność tworzą przyjazne miejsce dla Klientek. Sama ekspozycja - manekiny to majstersztyk na najwyższym, globalnym poziomie.

 

Nowe miejsce stworzone przez Gatta utrzymane jest w jasnej, minimalistycznej, ale bardzo kobiecej stylistyce dzięki czemu w wyjątkowy sposób wyeksponowana jest nowa kolekcja firmy. Ta przestrzeń została dopasowana do oczekiwań i potrzeb wszystkich kobiet. Znajdziemy w niej rajstopy i pończochy, bieliznę na co dzień oraz intymną, odzież seamlessową, a także sportową.

 

– Uruchomiliśmy salon w nowej części Atrium Promenada, aby być wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasze klientki. Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą sieć sprzedażową w Warszawie, prezentując nową ofertę dopasowaną do oczekiwań kobiet, tłumaczy Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta. Dodaje, chcemy być ekspertem i innowatorem we wszystkich kategoriach „blisko ciała”, dlatego nieustannie się zmieniamy, tworząc wyjątkową, a także utrzymaną w światowych trendach kobiecą przestrzeń również w naszych salonach.

 

Salon Gatta w nowym wydaniu to efekt zmian związanych z nową strategię biznesową i marketingową firmy. Jej ważnym elementem jest nowe logo, które zawisło nad salonem marki w Atrium Promenada. Proces rebrandingu firmy zaplanowany jest na najbliższe dwa lata.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.