Gatta z nowym konceptem salonu w centrum handlowym Atrium Promenada
Gatta otworzyła salon w nowej części centrum handlowego Promenada w Warszawie. Położona na poziomie +1 przestrzeń to najnowszy koncept marki zaprojektowany w oparciu o światowe trendy. Szeroki asortyment produktów oraz ich dostępność tworzą przyjazne miejsce dla Klientek. Sama ekspozycja - manekiny to majstersztyk na najwyższym, globalnym poziomie.
Nowe miejsce stworzone przez Gatta utrzymane jest w jasnej, minimalistycznej, ale bardzo kobiecej stylistyce dzięki czemu w wyjątkowy sposób wyeksponowana jest nowa kolekcja firmy. Ta przestrzeń została dopasowana do oczekiwań i potrzeb wszystkich kobiet. Znajdziemy w niej rajstopy i pończochy, bieliznę na co dzień oraz intymną, odzież seamlessową, a także sportową.
– Uruchomiliśmy salon w nowej części Atrium Promenada, aby być wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasze klientki. Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą sieć sprzedażową w Warszawie, prezentując nową ofertę dopasowaną do oczekiwań kobiet, tłumaczy Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta. Dodaje, chcemy być ekspertem i innowatorem we wszystkich kategoriach „blisko ciała”, dlatego nieustannie się zmieniamy, tworząc wyjątkową, a także utrzymaną w światowych trendach kobiecą przestrzeń również w naszych salonach.
Salon Gatta w nowym wydaniu to efekt zmian związanych z nową strategię biznesową i marketingową firmy. Jej ważnym elementem jest nowe logo, które zawisło nad salonem marki w Atrium Promenada. Proces rebrandingu firmy zaplanowany jest na najbliższe dwa lata.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.