GLS rozpoczyna międzynarodową kampanię marki
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
GLS rozpoczyna międzynarodową kampanię marki:
- Kampania pokazuje wyjątkowy charakter GLS: jej spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.
- Przygotowana we współpracy z dentsuACHTUNG! kampania nawiązuje do zeszłorocznego odświeżenia marki GLS.
Amsterdam, 30 maja 2022 r. – GLS rozpoczyna dzisiaj międzynarodową kampanię poświęconą swojej marce. Po zeszłorocznym wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej, teraz GLS realizuje kolejne działanie związane z budowaniem swojej marki. W ramach kampanii przygotowanej we współpracy z agencją kreatywną dentsuACHTUNG!, GLS pokazuje jedną ze swoich najważniejszych cech: spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.
Kampania powstała w oparciu o przekonanie firmy, że zarówno dla nadawców, jak i odbiorców „to nie jest zwykła paczka”. Akcja zbudowana została wokół kluczowych momentów interakcji z klientami – odbioru lub dostawy paczki. Ilustruje to, że każda przesyłka to o wiele więcej niż tylko jej zawartość. To w istocie nadzieje, marzenia i ambicje nadawców i odbiorców. Krótkie filmy wideo koncentrują się wokół scen specjalnej dostawy, pokazując znaczenie usług GLS w codziennym życiu ludzi.
Prowadzona w Europie i Ameryce Północnej kampania aktywnie komunikuje niedawno odświeżoną markę GLS. – W ubiegłym roku poczyniliśmy kilka ważnych kroków, aby jeszcze bardziej wzmocnić i wyróżnić naszą markę, intensyfikując przekaz, tak aby stać się ulubionym partnerem dla odbiorców usług kurierskich. Międzynarodowa kampania jest kolejnym ważnym krokiem, dzięki któremu przekaz GLS będzie obecny na naszych rynkach – mówi Marleen Rooders, senior manager group strategy, marketing & communications w GLS.
Przekaz GLS został przełożony na kampanię przez agencję dentsuACHTUNG! – Aby pokazać, że GLS jest marka zorientowaną na ludzi, postanowiliśmy wykorzystać inną perspektywę związaną z dostarczaniem przesyłek, tj. osobą odbierającą paczkę. Dla niej to nie jest tylko paczka, ponieważ to, co zawiera, wnosi pewną wartość do jej życia. We wszystkich sytuacjach, które pokazujemy w kampanii, proste zdarzenie, jakim jest dostarczenie przesyłki, znaczy bardzo wiele dla konkretnej osoby. Hasło marki „Parcels to People” podsumowuje to w trzech słowach – komentuje Diederik Mulder, art director w dentsuACHTUNG!.
– Ta kampania to rozwinięcie naszego indywidualnego podejścia do dostarczania przesyłek wynikającego ze zrozumienia marzeń, ambicji i emocji odbiorców i nadawców. Realizacja tak dużego projektu jest kolejnym krokiem w kierunku umocnienia naszej marki na rynku. Oprócz emisji spotów, duży nacisk kładziemy również na inne materiały promocyjne. Będzie je można zobaczyć w wielu przestrzeniach zarówno tych cyfrowych, jak i fizycznych. Wierzymy, że kampania spodoba się jej odbiorcom nie mniej niż nam! Jesteśmy tym bardzo podekscytowani – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.
Kampania obejmie różnorodne media takie jak wideo, radio, reklamę cyfrową, materiały drukowane, reklamę zewnętrzną oraz kanały społecznościowe . Będzie realizowana w Europie i Ameryce Północnej – na pierwszych rynkach działania będą widoczne już 30 maja.
DANE KAMPANII:
Klient: GLS
Agencja: dentsuACHTUNG!
Dyrektorzy kreatywni: Samyr Souen i Bern Hunter
Specjaliści kreatywni: Diederik Mulder i Daniel Bunde-Pedersen
Dyrektor ds. strategii: Gerben van der Zwaard
Dyrektorzy ds. klientów: Ralph Balk, Manon Patty
Produkcja agencyjna: Joze Rikken, Marc Elbers
Realizacja: Halal
Reżyser i fotograf: Noel Loozen
Offline: 21jumpcut/ Arthur Ivens
Muzyka: Sjam Sjamsoedin
Dźwięk: Sharkee HaaiFaai
Postprodukcja: Laurens Orij/ Krabsalad
Reżyser zdjęć: Tim Kerbosch
Poniżej linki do materiałów kreatywnych:
https://youtu.be/z1PkSP62hJ8
https://youtu.be/EAhjoZ_kqPA
https://youtu.be/ZVpbLwrcMlE
Więcej informacji
Małgorzata Markowska, GLS Poland
E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com
Telefon: +48 695 354 791
Adriana Kondratowicz, PR Expert
E-mail: akondratowicz@prexpert.com.pl
Telefon: + 48 502 332 358
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom w ponad 40 krajach wysokiej jakości usługi. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.
O dentsuACHTUNG!
Agencja dentsuACHTUNG! działa na styku brandingu i tworzenia doświadczenia, łącząc cztery dyscypliny, którymi są: pozycjonowanie i tożsamość marki, produkty i doświadczenia, social media & treści oraz kampanie i aktywizacja odbiorców. W myśl hasła „odważnie, do przodu” jako zasady przewodniej firmy, są partnerem dla marek, które chcą iść naprzód, odchodząc od status quo. Kreatywność i skuteczność agencji zostały wyróżnione licznymi nagrodami, m.in. Dutch Creativity Awards, ADCN, Esprix, Effie, D&AD, Eurobest, Cannes Lions i Webby. dentsuACHTUNG! jest częścią grupy dentsu.
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
Prawo
Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą
Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Polski został przyjęty w grudniu przez rząd i trafił już do Sejmu. Nowe przepisy zakładają pełną elektronizację wnioskowania i wydawania zezwoleń na pracę i rezygnację z testu rynku pracy. Niekoniecznie jednak oznacza to większą otwartość na pracowników z zagranicy. – To nie zmiana jakościowa, ale co najwyżej próba sanacji przeciążonego systemu – ocenia dr Michał Szypniewski z kancelarii BKB Baran Książek Bigaj.
IT i technologie
Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii
– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.