GLS rozpoczyna międzynarodową kampanię marki
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz@prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
GLS rozpoczyna międzynarodową kampanię marki:
- Kampania pokazuje wyjątkowy charakter GLS: jej spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.
- Przygotowana we współpracy z dentsuACHTUNG! kampania nawiązuje do zeszłorocznego odświeżenia marki GLS.
Amsterdam, 30 maja 2022 r. – GLS rozpoczyna dzisiaj międzynarodową kampanię poświęconą swojej marce. Po zeszłorocznym wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej, teraz GLS realizuje kolejne działanie związane z budowaniem swojej marki. W ramach kampanii przygotowanej we współpracy z agencją kreatywną dentsuACHTUNG!, GLS pokazuje jedną ze swoich najważniejszych cech: spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.
Kampania powstała w oparciu o przekonanie firmy, że zarówno dla nadawców, jak i odbiorców „to nie jest zwykła paczka”. Akcja zbudowana została wokół kluczowych momentów interakcji z klientami – odbioru lub dostawy paczki. Ilustruje to, że każda przesyłka to o wiele więcej niż tylko jej zawartość. To w istocie nadzieje, marzenia i ambicje nadawców i odbiorców. Krótkie filmy wideo koncentrują się wokół scen specjalnej dostawy, pokazując znaczenie usług GLS w codziennym życiu ludzi.
Prowadzona w Europie i Ameryce Północnej kampania aktywnie komunikuje niedawno odświeżoną markę GLS. – W ubiegłym roku poczyniliśmy kilka ważnych kroków, aby jeszcze bardziej wzmocnić i wyróżnić naszą markę, intensyfikując przekaz, tak aby stać się ulubionym partnerem dla odbiorców usług kurierskich. Międzynarodowa kampania jest kolejnym ważnym krokiem, dzięki któremu przekaz GLS będzie obecny na naszych rynkach – mówi Marleen Rooders, senior manager group strategy, marketing & communications w GLS.
Przekaz GLS został przełożony na kampanię przez agencję dentsuACHTUNG! – Aby pokazać, że GLS jest marka zorientowaną na ludzi, postanowiliśmy wykorzystać inną perspektywę związaną z dostarczaniem przesyłek, tj. osobą odbierającą paczkę. Dla niej to nie jest tylko paczka, ponieważ to, co zawiera, wnosi pewną wartość do jej życia. We wszystkich sytuacjach, które pokazujemy w kampanii, proste zdarzenie, jakim jest dostarczenie przesyłki, znaczy bardzo wiele dla konkretnej osoby. Hasło marki „Parcels to People” podsumowuje to w trzech słowach – komentuje Diederik Mulder, art director w dentsuACHTUNG!.
– Ta kampania to rozwinięcie naszego indywidualnego podejścia do dostarczania przesyłek wynikającego ze zrozumienia marzeń, ambicji i emocji odbiorców i nadawców. Realizacja tak dużego projektu jest kolejnym krokiem w kierunku umocnienia naszej marki na rynku. Oprócz emisji spotów, duży nacisk kładziemy również na inne materiały promocyjne. Będzie je można zobaczyć w wielu przestrzeniach zarówno tych cyfrowych, jak i fizycznych. Wierzymy, że kampania spodoba się jej odbiorcom nie mniej niż nam! Jesteśmy tym bardzo podekscytowani – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.
Kampania obejmie różnorodne media takie jak wideo, radio, reklamę cyfrową, materiały drukowane, reklamę zewnętrzną oraz kanały społecznościowe . Będzie realizowana w Europie i Ameryce Północnej – na pierwszych rynkach działania będą widoczne już 30 maja.
DANE KAMPANII:
Klient: GLS
Agencja: dentsuACHTUNG!
Dyrektorzy kreatywni: Samyr Souen i Bern Hunter
Specjaliści kreatywni: Diederik Mulder i Daniel Bunde-Pedersen
Dyrektor ds. strategii: Gerben van der Zwaard
Dyrektorzy ds. klientów: Ralph Balk, Manon Patty
Produkcja agencyjna: Joze Rikken, Marc Elbers
Realizacja: Halal
Reżyser i fotograf: Noel Loozen
Offline: 21jumpcut/ Arthur Ivens
Muzyka: Sjam Sjamsoedin
Dźwięk: Sharkee HaaiFaai
Postprodukcja: Laurens Orij/ Krabsalad
Reżyser zdjęć: Tim Kerbosch
Poniżej linki do materiałów kreatywnych:
https://youtu.be/z1PkSP62hJ8
https://youtu.be/EAhjoZ_kqPA
https://youtu.be/ZVpbLwrcMlE
Więcej informacji
Małgorzata Markowska, GLS Poland
E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com
Telefon: +48 695 354 791
Adriana Kondratowicz, PR Expert
E-mail: akondratowicz@prexpert.com.pl
Telefon: + 48 502 332 358
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom w ponad 40 krajach wysokiej jakości usługi. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.
O dentsuACHTUNG!
Agencja dentsuACHTUNG! działa na styku brandingu i tworzenia doświadczenia, łącząc cztery dyscypliny, którymi są: pozycjonowanie i tożsamość marki, produkty i doświadczenia, social media & treści oraz kampanie i aktywizacja odbiorców. W myśl hasła „odważnie, do przodu” jako zasady przewodniej firmy, są partnerem dla marek, które chcą iść naprzód, odchodząc od status quo. Kreatywność i skuteczność agencji zostały wyróżnione licznymi nagrodami, m.in. Dutch Creativity Awards, ADCN, Esprix, Effie, D&AD, Eurobest, Cannes Lions i Webby. dentsuACHTUNG! jest częścią grupy dentsu.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Niektóre państwa członkowskie mają dużą skłonność do nadregulacji prawa unijnego. Bariery wewnątrz Unii mają efekt podobny do wysokich ceł
Rosnąca biurokracja zniechęca europejskie firmy do rozwoju, tym bardziej że borykają się one z surowszymi regulacjami niż ich konkurenci w Chinach i USA. Jedną z poważniejszych barier jest brak spójności przepisów w państwach członkowskich UE, co utrudnia wykorzystanie potencjału jednolitego rynku. Niektóre kraje, w tym Polska, mają tendencję do nadregulacji względem tego, czego wymagają unijne dyrektywy.
Transport
Czeski ubezpieczyciel wchodzi na polski rynek. Oferował będzie na początek ubezpieczenia komunikacyjne

W 2024 roku liczba aktywnych polis OC w Polsce przekroczyła 29,7 mln, a ubezpieczeni zgłosili ponad 1 mln szkód – wynika z danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Dane KNF wskazują, że składka przypisana brutto z ubezpieczeń komunikacyjnych trafiła w ubiegłym roku do 17 zakładów ubezpieczeń. Na tym rynku pojawił się właśnie kolejny gracz – Direct pojišťovna, czeska firma ubezpieczeniowa przejęła całość portfela ubezpieczeń od wefox insurance AG i rozpoczyna działalność w Polsce.
Handel
Inwestorzy już odczuwają skutki wprowadzania ceł przez Donalda Trumpa. Finalnie najwięcej stracą na tej polityce Amerykanie

Ogłoszone przez Donalda Trumpa 2 kwietnia cła na towary z licznych krajów z całego świata zatrzęsły rynkami finansowymi. Indeksy akcyjne ruszyły w dół, zyskiwać za to zaczęły bezpieczniejsze obligacje. Niektóre branże ucierpią bardziej niż inne, np. motoryzacyjna. Skorzystać może za to sektor logistyczny. Paradoksalnie to na obywatelach USA cła mogą się odbić najmocniej, zaś na wzmocnienie swojej pozycji szansę mają Chińczycy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.