GO Digital, czyli smartwatch biznesu nowoczesnej kobiety
Prowadzenie zdrowego stylu życia jest dziś popularniejsze niż kiedykolwiek. Zbilansowana dieta i regularna aktywność fizyczna to oczywiście podstawa, jednak warto mieć na uwadze, że indywidualne potrzeby każdego organizmu znacznie się od siebie różnią. Współczesna technologia pozwala natomiast na ich zrozumienie, a następnie wdrożenie odpowiednich rozwiązań. Smartwatche, aplikacje mobilne, oraz wszelkie monitory aktywności umożliwiają lepsze poznanie swojego ciała, dzięki czemu dbanie o zdrowie może zostać w znacznym stopniu zoptymalizowane.
Analogicznie do zdrowia fizycznego – prowadzenie firmy wymaga stałej troski i zaangażowania, co staje się znacznie łatwiejsze po uprzednim zrozumieniu jej potrzeb. Choć nie da się dosłownie założyć smartwatcha na biznes, można zrobić to w inny sposób.
GO Digital
GOdigital to inicjatywa, która ma na celu wspieranie kobiet w prowadzeniu nowoczesnego biznesu. Jest to odpowiedź na wyzwania, jakie czekają na nie w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie. Wiele kobiet, choć otwartych na nowe technologie, z różnych powodów nie decyduje się na ich wdrożenie. Jednym z nich jest chociażby brak świadomości, które elementy biznesowego organizmu wymagają poprawy.
Pierwszy krok
Wykonanie pierwszego kroku z reguły bywa najtrudniejszym elementem procesu wdrożeniowego. Choć do niedawna wiązało się to również z koniecznością samodzielnego określenia potrzeb swojej firmy, obecnie rozwój i optymalizacja biznesu przy pomocy cyfrowych narzędzie może być znacznie prostsza.
Każda przedsiębiorcza Polka może stać się częścią ruchu GO Digital już dziś, zakładając smartwatch na swój biznes poprzez wykonanie bezpłatnego testu. Na podstawie jego wyników otrzyma indywidualny raport, a następnie spersonalizowany plan działań wraz z konkretnymi rekomendacjami oraz wsparciem wdrożeniowym.
Dzięki współpracy Fundacji LBC Business Woman Foundation, Strive Mastercard, PFR oraz partnerów technologicznych rusza unikalny program Go Digital adresowany do przedsiębiorczych Polek. Program ma na celu podniesienie kompetencji cyfrowych przedsiębiorczyń. oraz zapewnienie im wiedzy i wsparcia w doborze narzędzi cyfrowych dopasowynch do indywidualnych potrzeb ich biznesów.
GO Digital Day
Choć test można wykonać w każdej chwili, idealna okazja nadejdzie już 27 czerwca, w Międzynarodowym Dniu Mikro-, Małych i Średnich Przedsiębiorstw. To dzień, w którym odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – GO Digital Day. W trakcie jego trwania test wykonają wspólnie przedsiębiorcze kobiety z całej Polski, a jego wyniki zostaną zestawione z globalnymi danymi i trendami. To również możliwość poznania najnowszych rozwiązań i narzędzi dostępnych na rynku, nawiązania kontaktów, a przede wszystkim rozpoczęcia cyfrowej rewolucji biznesu.
Wydarzenie odbędzie się w formule online, a więcej informacji oraz możliwość rejestracji znajdują się na stronie: https://ladybusiness.pl/godigitalday/

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.