Komunikaty PR

GO Digital, czyli smartwatch biznesu nowoczesnej kobiety

2024-06-24  |  01:00
Biuro prasowe

Prowadzenie zdrowego stylu życia jest dziś popularniejsze niż kiedykolwiek. Zbilansowana dieta i regularna aktywność fizyczna to oczywiście podstawa, jednak warto mieć na uwadze, że indywidualne potrzeby każdego organizmu znacznie się od siebie różnią. Współczesna technologia pozwala natomiast na ich zrozumienie, a następnie wdrożenie odpowiednich rozwiązań. Smartwatche, aplikacje mobilne, oraz wszelkie monitory aktywności umożliwiają lepsze poznanie swojego ciała, dzięki czemu dbanie o zdrowie może zostać w znacznym stopniu zoptymalizowane.

Analogicznie do zdrowia fizycznego – prowadzenie firmy wymaga stałej troski i zaangażowania, co staje się znacznie łatwiejsze po uprzednim zrozumieniu jej potrzeb. Choć nie da się dosłownie założyć smartwatcha na biznes, można zrobić to w inny sposób.

GO Digital

GOdigital to inicjatywa, która ma na celu wspieranie kobiet w prowadzeniu nowoczesnego biznesu. Jest to odpowiedź na wyzwania, jakie czekają na nie w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie. Wiele kobiet, choć otwartych na nowe technologie, z różnych powodów nie decyduje się na ich wdrożenie. Jednym z nich jest chociażby brak świadomości, które elementy biznesowego organizmu wymagają poprawy.

Pierwszy krok

Wykonanie pierwszego kroku z reguły bywa najtrudniejszym elementem procesu wdrożeniowego. Choć do niedawna wiązało się to również z koniecznością samodzielnego określenia potrzeb swojej firmy, obecnie rozwój i optymalizacja biznesu przy pomocy cyfrowych narzędzie może być znacznie prostsza.

Każda przedsiębiorcza Polka może stać się częścią ruchu GO Digital już dziś, zakładając smartwatch na swój biznes poprzez wykonanie bezpłatnego testu. Na podstawie jego wyników otrzyma indywidualny raport, a następnie spersonalizowany plan działań wraz z konkretnymi rekomendacjami oraz wsparciem wdrożeniowym.

Dzięki współpracy Fundacji LBC Business Woman Foundation, Strive Mastercard, PFR oraz partnerów technologicznych rusza unikalny program Go Digital adresowany do przedsiębiorczych Polek. Program ma na celu podniesienie kompetencji cyfrowych przedsiębiorczyń. oraz zapewnienie im wiedzy i wsparcia w doborze narzędzi cyfrowych dopasowynch do indywidualnych potrzeb ich biznesów.

GO Digital Day

Choć test można wykonać w każdej chwili, idealna okazja nadejdzie już 27 czerwca, w Międzynarodowym Dniu Mikro-, Małych i Średnich Przedsiębiorstw. To dzień, w którym odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – GO Digital Day. W trakcie jego trwania test wykonają wspólnie przedsiębiorcze kobiety z całej Polski, a jego wyniki zostaną zestawione z globalnymi danymi i trendami. To również możliwość poznania najnowszych rozwiązań  i narzędzi dostępnych na rynku, nawiązania kontaktów, a przede wszystkim rozpoczęcia cyfrowej rewolucji biznesu.

Wydarzenie odbędzie się w formule online, a więcej informacji oraz możliwość rejestracji znajdują się na stronie: https://ladybusiness.pl/godigitalday/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024 Biuro prasowe
2024-11-28 | 13:00

Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024

Maxi Zoo, lider w branży zoologicznej, zostało wyróżnione prestiżowym godłem „Friendly Workplace 2024” za swoje nowoczesne podejście do zarządzania relacjami z
Firma Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
2024-11-28 | 09:30

Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.

26 listopada br. Rada Nadzorcza FBSerwis S.A. podjęła decyzję o poszerzeniu składu Zarządu FBSerwis S.A. – spółki należącej do Grupy Budimex, zajmującej się gospodarką
Firma Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?
2024-11-27 | 12:00

Język finansów – co każdy menedżer rozumieć powinien?

OPEX, CAPEX, ROI, ROE, ROCE, narzut, marża – znajomość finansowej terminologii nie powinna być zarezerwowana w firmie dla dyrektora finansowego czy członków zarządu. Finanse są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.