Komunikaty PR

Hikmet Ersek, były prezes Western Union, dołącza do rady doradczej waterdrop®

2023-03-15  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Krzeska
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
biuro|rocketscience.com.pl| |biuro|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Warszawa, 15.03.2023

 

Hikmet Ersek, były prezes Western Union, dołącza do rady doradczej waterdrop® – spółki, w którą zainwestował Novak Djoković

Hikmet Ersek obejmuje funkcję specjalnego doradcy dyrektora generalnego i członka rady doradczej firmy waterdrop®, która zajmuje się produkcją rozpuszczalnych w wodzie kapsułek oraz ograniczaniem plastiku w branży napojów. Jego dołączenie do marki ma wesprzeć planowany szybki rozwój działu produktu i ekspansję marki na całym świecie. Firma chce zdobyć pozycję lidera w branży napojów, dzięki swoim innowacyjnym rozpuszczalnym Mikrodrinkom, promowaniu odpowiedniego nawadniania się przy jednoczesnym zachowaniem dbałości o środowisko.

Hikmet Ersek jest menadżerem z ponad 35-letnim doświadczeniem zdobywanym w globalnych koncernach w branży finansowej i technologicznej. Pod jego kierownictwem Western Union rozszerzył swój globalny zasięg na niemal wszystkie kraje i zakątki świata. Zmienił także model biznesowy Western Union, kierując firmę w stronę cyfryzacji i budując pozycję marki, jako lidera w swojej branży. Ersek pełni funkcję specjalnego doradcy Western Union, a także od lat zaangażowany jest w doradztwo publiczne oraz indywidualne.

Jestem podekscytowany dołączeniem do zespołu firmy waterdrop® w roli specjalnego doradcy i członka rady doradczej – komentuje Hikmet Ersek. – Jestem pod wrażeniem innowacyjnych produktów firmy oraz ich zaangażowania w tworzenie bardziej zrównoważonego środowiska. Cieszę się, że będę mógł doradzać zespołowi waterdrop®, aby przyspieszyć międzynarodową ekspansję firmy i ugruntować pozycję marki w roli lidera, docenianego przez użytkowników na całym świecie.

Globalny rozwój

Szybko rozwijająca się marka waterdrop® działa już w Europie, Singapurze, a od niedawna z sukcesem rozwija się także na rynku amerykańskim. W najbliższych miesiącach firma rozpocznie działalność w kilku kolejnych regionach świata. Waterdrop® chce przyspieszyć swoją ekspansję, żeby ugruntować pozycję globalnego lidera w dziedzinie promowania odpowiedniego nawadniania organizmu.

Jestem zaszczycony, że otrzymaliśmy wsparcie od takiego lidera biznesu, jakim jest Hikmet Ersek – powiedział Martin Murray, CEO & założyciel waterdrop®. – Dzielimy wspólne austriackie korzenie, ale łączy nas także wspólny cel, jakim jest tworzenie bardziej zrównoważonego środowiska i to w skali globalnej. Doświadczenie i wiedza Hikmeta będą nieocenione na nieustannie zmieniającym się rynku napojów, na którym działamy. Cieszymy się z podjęcia współpracy z nim i mamy nadzieję, że pozwoli nam ona zrealizować ambitne cele, które przed sobą stawiamy. Chcemy, by marka waterdrop® była globalnym liderem w kreowaniu trendów w kwestii prawidłowego nawadniania się, a nasze przesłanie "Pij więcej wody", stało się powszechne na całym świecie.

Novak Djoković ambasadorem marki

W połowie stycznia 2023 roku Novak Djokowić dołączył do waterdrop® w roli inwestora i długoterminowego globalnego ambasadora. Marka dba o to, aby światowej klasy turnieje tenisowe dla mężczyzn ATP Tour – Australian Open, French Open, Wimbledon oraz US Open – stały się przestrzenią wolną od plastikowych butelek. Stąd pojawiły się na nich specjalne ławki służące do nawadniania, spełniające funkcję dystrybutora wody pitnej dla zawodników w trakcie trwania meczu. Waterdrop® od 2022 roku jest również oficjalnym partnerem legendarnych zawodów narciarskich Hahnenkamm – jednych z najbardziej wymagających i spektakularnych wyścigów w narciarstwie alpejskim na świecie. Marka podejmuje także ambitne działania na samym rynku napojów, w dziedzinie ochrony środowiska oraz edukacji na temat zdrowych nawyków.


Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii . Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą.

https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.