Komunikaty PR

Impreza integracyjna – wydatek czy inwestycja z wysokim ROI?

2024-05-31  |  01:00
Biuro prasowe

90% pracodawców podkreśla, że poczucie wspólnoty jest kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa*. Można ją osiągnąć poprzez organizację eventów firmowych. Bez względu na to, czy planujesz jednodniową wycieczkę czy kilkudniowy wyjazd z szkoleniami i zabawami, organizacja imprezy firmowej wymaga znacznego zaangażowania i pracy.  Z pomocą nadchodzą nowoczesne narzędzia online, które ułatwiają ten proces. Sprawdź, czy znasz je wszystkie!

 

Impreza integracyjna – wydatek czy inwestycja z wysokim ROI?

Imprezy firmowe mają na celu zwiększenie ogólnej efektywności i sukcesu zespołów. Służą jako okazja dla pracowników do budowania więzi, zapewniając przerwę od rutynowego środowiska pracy, pozwalając im się zrelaksować, ostatecznie podnosząc morale i motywację. Potwierdzeniem są m.in. badania przeprowadzone przez Just Eat for Business wśród różnorodnych korporacji. Okazuje się, że aż 82% pracowników chce, aby ich firma organizowała więcej imprez integracyjnych w celu zwiększenia satysfakcji z pracy**.

 

W odpowiedzi na te potrzeby, szefowie podejmują się organizacji imprez integracyjnych przynajmniej raz w roku. Jest to jednak wyjątkowo czasochłonny proces. Od wyboru miejsca i daty, po planowanie dodatkowych działań, takich jak szkolenia i gry integracyjne. Organizacja wyjazdu firmowego bez wątpienia stanowi wyzwanie. – Jako organizator imprez firmowych z wieloletnim stażem mamy tego świadomość. Dlatego dla naszych klientów opracowaliśmy narzędzie, które upraszcza cały proces organizowania imprezy firmowej i minimalizuje ich zaangażowanie w cały proces. Z drugiej strony pozwala na idealne dopasowanie imprezy od menu, po atrakcje. – tłumaczy Joanna Hoc-Kopiej, ekspert Dworu Korona Karkonoszy, który oferuje swoim klientom autorskie rozwiązanie – konfigurator imprez.

 

Łatwiej, szybciej, lepiej

Organizacja imprezy firmowej wymaga koordynacji wielu szczegółów. Wymaga skrupulatnego planowania i realizacji. Nowoczesne narzędzia wspierają proces organizowania imprezy firmowej, czyniąc proces planowania i realizacji płynniejszym oraz bardziej wydajnym.

 

Istnieje wiele platform, które usprawniają różne aspekty planowania i zarządzania eventami, ostatecznie przyczyniając się do sukcesu wydarzenia i zadowolenia uczestników. Różnego rodzaju komunikatory ułatwiają współpracę między organizatorami wydarzenia. Z kolei narzędzia do ankiet online, np. Google Forms czy SurveyMonkey, mogą być wykorzystywane do zbierania opinii uczestników po wydarzeniu, umożliwiając organizatorom ocenę sukcesu imprezy i wprowadzenie ulepszeń w przyszłości. Z kolei platformy do budżetowania, takie jak Expensify czy Finansowo.pl, pomagają zarządzać finansami imprezy oraz śledzić całościowe wydatki. – Do tej pory brakowało na rynku narzędzia, które łączyłoby w sobie te wszystkie funkcjonalności. Rozwiązania, które maksymalnie ułatwiało by proces organizowania imprezy, poprzez samodzielny wybór daty, ilości uczestników, szkoleń, menu, aż po specjalne rozrywki i ostateczną wycenę. Takim narzędziem jest właśnie konfigurator imprez, który jest dostępny bezpłatnie na naszej stronie www – podsumowuje ekspertka z Dworu Korona Karkonoszy.

 

Minimum zaangażowania, maksimum efektów

Nawet 300 godzin może zajmować organizacja imprezy firmowej w dużych przedsiębiorstwach*** Wieloaspektowy proces planowania rozpoczyna się już od samego wyboru daty. Niezwykle istotnymi kwestiami do ustalenia – zarówno dla małego jak i większego biznesu – są chociażby menu czy rozrywki na okres trwania całego wyjazdu. Narzędzia takie jak konfigurator imprez, pozwalają wybrać potrawy, dedykowane szkolenia oraz zabawy integracyjne. Wszystko w podziale na kategorie, z opisem szczegółów, aby uniknąć dogadywania każdej, najmniejszej kwestii z firmą eventową czy hotelem. Indywidualne skrojone wydarzenie pod potrzeby firmy, które stworzymy z konfiguratorem imprez, z pewnością okaże się spektakularnym sukcesem!

 

 

*https://www.surfoffice.com/blog/teambuilding-statistics

**https://www.thehrworld.co.uk/workplace-culture/majority-of-uk-office-workers-demand-more-team-building-events-new-survey-reveals/

***https://www.mcveigh.com/how-an-event-planning-company-can-save-you-hours-of-time/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Transport

Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.

Polityka

A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.