Innowacyjna franczyza z kompleksowym wsparciem – Instytut Podologii Suela
– Chcemy utworzyć największą w kraju sieć gabinetów podologicznych. Wierzymy w sukces, ponieważ mamy sprawdzony plan biznesowy i oferujemy kompleksowe wsparcie dla naszych franczyzobiorców – mówi Monika Szawłowska z Instytutu Podologii Suela. Diagnostyka i leczenie schorzeń stóp to nowość na polskim rynku franczyzy. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na tego typu usługi, otwarcie własnego gabinetu podologicznego pod znaną marką może być atrakcyjną ofertą dla osób, które chcą otworzyć biznes w perspektywicznej branży.
Instytut Podologii Suela działa od ponad 10 lat. Podolodzy pracujący w gabinetach tej sieci podkreślają, że na pierwszym miejscu stawiają holistyczne podejście do leczenia.
– Organizm człowieka stanowi jedną całość i nie możemy prowadzić terapii, skupiając się ściśle na określonych schorzeniach. Wiemy, że zdrowie stóp ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na jakość życia, ale też na kondycję innych części ciała. Nie koncentrujemy się tylko na skutkach, dążymy do usunięcia przyczyn różnych problemów – mówi podolog Kinga Harasimowicz. Dodaje, że specjaliści z Instytutu Podologii Suela priorytetowo traktują oczekiwania osób korzystających z ich usług. Sieć nie tylko prowadzi diagnostykę i zabiegi, ale również produkuje indywidualnie dopasowane wkładki do obuwia, odpowiadając na potrzeby pacjentów. Założyciele Instytutu utworzyli w Białymstoku pierwszy w Polsce gabinet podologiczny przyjazny dzieciom i osobom ze spektrum autyzmu.
Dynamiczny rozwój
Rosnąca świadomość społeczna dotycząca znaczenia zdrowia stóp i coraz większy popyt na usługi podologiczne to dwa kluczowe czynniki, które skłoniły przedsiębiorców z Podlasia do dalszego rozwoju Instytutu w formie sieci franczyzowej. Do tej pory udało im się otworzyć nowe gabinety w Białymstoku i Gdańsku, ale w planach mają już kolejne lokalizacje.
– Zauważamy duży wzrost zainteresowania naszą ofertą franczyzową, dlatego z optymizmem patrzymy w przyszłość. Otwarcie kolejnych gabinetów w innych miastach to tylko kwestia czasu – mówi Monika Szawłowska. Jak dodaje, przedsiębiorców do współpracy przekonuje nie tylko perspektywa szybkiego rozwoju branży podologicznej w Polsce, ale również kompleksowe wsparcie, które daje im Instytut jako franczyzodawca. Oferta Sueli może być atrakcyjną propozycją dla osób poszukujących sprawdzonego pomysłu na biznes.
Oferta franczyzowa
Jednym z najważniejszych elementów współpracy z Instytutem Podologii Suela jest konsekwentne korzystanie z logo marki. – Logo sieci powinno być obecne na wszystkich materiałach marketingowych, tablicach informacyjnych, opakowaniach produktów oraz na stronie internetowej. Dzięki temu budujemy jednolitą identyfikację marki i zwiększamy jej rozpoznawalność. To z kolei przekłada się na większe zaufanie pacjentów – podkreśla Monika Szawłowska.
Ponadto, franczyzobiorcy przechodzą kompleksowe szkolenia przygotowujące ich do prowadzenia własnego gabinetu podologicznego. Kursy prowadzone są przez doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin, takich jak podologia, kosmetologia czy zarządzanie biznesem. Personel zakładanej placówki zdobywa nie tylko wiedzę na temat chorób i schorzeń stóp oraz paznokci, ale także umiejętności z zakresu diagnozy, leczenia i przygotowywania pacjentów do zabiegów podologicznych. Dołączając do sieci, można liczyć również na dostęp do narzędzi i sprzętu specjalistycznego potrzebnego do wyposażenia gabinetu. Instytut Podologii Suela wspiera swoich franczyzobiorców także poprzez kampanie marketingowe, materiały reklamowe oraz w działaniach PR.
– Jesteśmy świetnie przygotowani do dynamicznego rozwoju sieci. Dlatego zachęcamy do kontaktu każdego, kto chce zainwestować w przyszłościowej branży i razem z nami budować niekwestionowaną pozycję lidera podologii w Polsce – wskazuje Monika Szawłowska.
Informacje na temat franczyzy Instytutu Podologii Suela można znaleźć na stronie suela.pl.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.