Komunikaty PR

Innowacyjna franczyza z kompleksowym wsparciem – Instytut Podologii Suela

2024-06-11  |  01:00
Biuro prasowe

Chcemy utworzyć największą w kraju sieć gabinetów podologicznych. Wierzymy w sukces, ponieważ mamy sprawdzony plan biznesowy i oferujemy kompleksowe wsparcie dla naszych franczyzobiorców – mówi Monika Szawłowska z Instytutu Podologii Suela. Diagnostyka i leczenie schorzeń stóp to nowość na polskim rynku franczyzy. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na tego typu usługi, otwarcie własnego gabinetu podologicznego pod znaną marką może być atrakcyjną ofertą dla osób, które chcą otworzyć biznes w perspektywicznej branży.

Instytut Podologii Suela działa od ponad 10 lat. Podolodzy pracujący w gabinetach tej sieci podkreślają, że na pierwszym miejscu stawiają holistyczne podejście do leczenia.

– Organizm człowieka stanowi jedną całość i nie możemy prowadzić terapii, skupiając się ściśle na określonych schorzeniach. Wiemy, że zdrowie stóp ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na jakość życia, ale też na kondycję innych części ciała. Nie koncentrujemy się tylko na skutkach, dążymy do usunięcia przyczyn różnych problemów – mówi podolog Kinga Harasimowicz. Dodaje, że specjaliści z Instytutu Podologii Suela priorytetowo traktują oczekiwania osób korzystających z ich usług. Sieć nie tylko prowadzi diagnostykę i zabiegi, ale również produkuje indywidualnie dopasowane wkładki do obuwia, odpowiadając na potrzeby pacjentów. Założyciele Instytutu utworzyli w Białymstoku pierwszy w Polsce gabinet podologiczny przyjazny dzieciom i osobom ze spektrum autyzmu.

Dynamiczny rozwój

Rosnąca świadomość społeczna dotycząca znaczenia zdrowia stóp i coraz większy popyt na usługi podologiczne to dwa kluczowe czynniki, które skłoniły przedsiębiorców z Podlasia do dalszego rozwoju Instytutu w formie sieci franczyzowej. Do tej pory udało im się otworzyć nowe gabinety w Białymstoku i Gdańsku, ale w planach mają już kolejne lokalizacje.

– Zauważamy duży wzrost zainteresowania naszą ofertą franczyzową, dlatego z optymizmem patrzymy w przyszłość. Otwarcie kolejnych gabinetów w innych miastach to tylko kwestia czasu – mówi Monika Szawłowska. Jak dodaje, przedsiębiorców do współpracy przekonuje nie tylko perspektywa szybkiego rozwoju branży podologicznej w Polsce, ale również kompleksowe wsparcie, które daje im Instytut jako franczyzodawca. Oferta Sueli może być atrakcyjną propozycją dla osób poszukujących sprawdzonego pomysłu na biznes.

Oferta franczyzowa

Jednym z najważniejszych elementów współpracy z Instytutem Podologii Suela jest konsekwentne korzystanie z logo marki. – Logo sieci powinno być obecne na wszystkich materiałach marketingowych, tablicach informacyjnych, opakowaniach produktów oraz na stronie internetowej. Dzięki temu budujemy jednolitą identyfikację marki i zwiększamy jej rozpoznawalność. To z kolei przekłada się na większe zaufanie pacjentów – podkreśla Monika Szawłowska.

Ponadto, franczyzobiorcy przechodzą kompleksowe szkolenia przygotowujące ich do prowadzenia własnego gabinetu podologicznego. Kursy prowadzone są przez doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin, takich jak podologia, kosmetologia czy zarządzanie biznesem. Personel zakładanej placówki zdobywa nie tylko wiedzę na temat chorób i schorzeń stóp oraz paznokci, ale także umiejętności z zakresu diagnozy, leczenia i przygotowywania pacjentów do zabiegów podologicznych. Dołączając do sieci, można liczyć również na dostęp do narzędzi i sprzętu specjalistycznego potrzebnego do wyposażenia gabinetu. Instytut Podologii Suela wspiera swoich franczyzobiorców także poprzez kampanie marketingowe, materiały reklamowe oraz w działaniach PR.

– Jesteśmy świetnie przygotowani do dynamicznego rozwoju sieci. Dlatego zachęcamy do kontaktu każdego, kto chce zainwestować w przyszłościowej branży i razem z nami budować niekwestionowaną pozycję lidera podologii w Polsce – wskazuje Monika Szawłowska.

Informacje na temat franczyzy Instytutu Podologii Suela można znaleźć na stronie suela.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie? Biuro prasowe
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.