Komunikaty PR

Innowacyjna franczyza z kompleksowym wsparciem – Instytut Podologii Suela

2024-06-11  |  01:00
Biuro prasowe

Chcemy utworzyć największą w kraju sieć gabinetów podologicznych. Wierzymy w sukces, ponieważ mamy sprawdzony plan biznesowy i oferujemy kompleksowe wsparcie dla naszych franczyzobiorców – mówi Monika Szawłowska z Instytutu Podologii Suela. Diagnostyka i leczenie schorzeń stóp to nowość na polskim rynku franczyzy. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na tego typu usługi, otwarcie własnego gabinetu podologicznego pod znaną marką może być atrakcyjną ofertą dla osób, które chcą otworzyć biznes w perspektywicznej branży.

Instytut Podologii Suela działa od ponad 10 lat. Podolodzy pracujący w gabinetach tej sieci podkreślają, że na pierwszym miejscu stawiają holistyczne podejście do leczenia.

– Organizm człowieka stanowi jedną całość i nie możemy prowadzić terapii, skupiając się ściśle na określonych schorzeniach. Wiemy, że zdrowie stóp ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na jakość życia, ale też na kondycję innych części ciała. Nie koncentrujemy się tylko na skutkach, dążymy do usunięcia przyczyn różnych problemów – mówi podolog Kinga Harasimowicz. Dodaje, że specjaliści z Instytutu Podologii Suela priorytetowo traktują oczekiwania osób korzystających z ich usług. Sieć nie tylko prowadzi diagnostykę i zabiegi, ale również produkuje indywidualnie dopasowane wkładki do obuwia, odpowiadając na potrzeby pacjentów. Założyciele Instytutu utworzyli w Białymstoku pierwszy w Polsce gabinet podologiczny przyjazny dzieciom i osobom ze spektrum autyzmu.

Dynamiczny rozwój

Rosnąca świadomość społeczna dotycząca znaczenia zdrowia stóp i coraz większy popyt na usługi podologiczne to dwa kluczowe czynniki, które skłoniły przedsiębiorców z Podlasia do dalszego rozwoju Instytutu w formie sieci franczyzowej. Do tej pory udało im się otworzyć nowe gabinety w Białymstoku i Gdańsku, ale w planach mają już kolejne lokalizacje.

– Zauważamy duży wzrost zainteresowania naszą ofertą franczyzową, dlatego z optymizmem patrzymy w przyszłość. Otwarcie kolejnych gabinetów w innych miastach to tylko kwestia czasu – mówi Monika Szawłowska. Jak dodaje, przedsiębiorców do współpracy przekonuje nie tylko perspektywa szybkiego rozwoju branży podologicznej w Polsce, ale również kompleksowe wsparcie, które daje im Instytut jako franczyzodawca. Oferta Sueli może być atrakcyjną propozycją dla osób poszukujących sprawdzonego pomysłu na biznes.

Oferta franczyzowa

Jednym z najważniejszych elementów współpracy z Instytutem Podologii Suela jest konsekwentne korzystanie z logo marki. – Logo sieci powinno być obecne na wszystkich materiałach marketingowych, tablicach informacyjnych, opakowaniach produktów oraz na stronie internetowej. Dzięki temu budujemy jednolitą identyfikację marki i zwiększamy jej rozpoznawalność. To z kolei przekłada się na większe zaufanie pacjentów – podkreśla Monika Szawłowska.

Ponadto, franczyzobiorcy przechodzą kompleksowe szkolenia przygotowujące ich do prowadzenia własnego gabinetu podologicznego. Kursy prowadzone są przez doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin, takich jak podologia, kosmetologia czy zarządzanie biznesem. Personel zakładanej placówki zdobywa nie tylko wiedzę na temat chorób i schorzeń stóp oraz paznokci, ale także umiejętności z zakresu diagnozy, leczenia i przygotowywania pacjentów do zabiegów podologicznych. Dołączając do sieci, można liczyć również na dostęp do narzędzi i sprzętu specjalistycznego potrzebnego do wyposażenia gabinetu. Instytut Podologii Suela wspiera swoich franczyzobiorców także poprzez kampanie marketingowe, materiały reklamowe oraz w działaniach PR.

– Jesteśmy świetnie przygotowani do dynamicznego rozwoju sieci. Dlatego zachęcamy do kontaktu każdego, kto chce zainwestować w przyszłościowej branży i razem z nami budować niekwestionowaną pozycję lidera podologii w Polsce – wskazuje Monika Szawłowska.

Informacje na temat franczyzy Instytutu Podologii Suela można znaleźć na stronie suela.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.