Komunikaty PR

Inteligentny dom bliżej natury – kampania Anwis & Somfy

2023-04-28  |  01:00
Biuro prasowe

Z raportu Otodom przeprowadzonego przez agencję badawczą Kantar wynika, że aż 8 na 10 osób przy wyborze inwestycji bierze pod uwagę aspekty ekologiczne i technologiczne. W swoich domach chcemy czuć się komfortowo i bezpiecznie. Jednocześnie zależy nam na ochronie środowiska naturalnego. Marka Anwis we współpracy z marką Somfy w swojej kampanii „Twój inteligentny dom bliżej natury” pokazuje, jak umiejętnie połączyć technologię z ekologią!

 

„Mamy tylko jedną Ziemię, a jej przyszłość zależy od każdego, na pozór niewielkiego, ludzkiego działania. Zależy od każdego z nas” – słowa Floriana Plita mają dziś potężną moc. Podkreślają, że każdy ma wpływ na przyszłość naszej planety. Cytat perfekcyjnie wpisuje się we współczesny trend eko w budownictwie. Moda na naturalność i ekologię od lat króluje w branży i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższym czasie miało się coś zmienić. Chętnie wykorzystujemy naturalne materiały i stosujemy rozwiązania, które są całkowicie bezpieczne dla środowiska.

 

Smart home to eco home

 

Wsparciem dla ekologii w budownictwie są innowacyjne technologie. Rozwiązania technologiczne znacznie podnoszą komfort użytkowania przestrzeni mieszkalnej. Wyobraź sobie, że masz w domu wirtualnego asystenta dostępnego przez 24 godziny na dobę. Asystent zaparzy dla Ciebie aromatyczną kawę, zasunie rolety, kiedy będziesz zmęczony intensywnym światłem słonecznym i zmniejszy lub zwiększy temperaturę w wybranym pomieszczeniu, podczas gdy Ty będziesz spokojnie odpoczywa

na kanapie. W inteligentnym domu rolę asystenta pełni aplikacja zainstalowana w telefonie. Dzięki innowacyjnej technologii możesz sterować systemem nawet wtedy, kiedy przebywasz poza domem. Smart home to najwyższy poziom bezpieczeństwa, nieprzeciętny komfort i ekologia – i właśnie to marki Anwis & Somfy podkreślają w swojej kampanii.

 

Anwis i Somfy łączą siły

 

Anwis należy do czołówki europejskich producentów osłon okiennych oraz komponentów używanych do ich produkcji. Dewizą marki jest funkcjonalność i innowacyjność. Żaluzjami i roletami oferowanymi przez firmę można sterować zdalnie za pomocą dedykowanej aplikacji. Marka stawia na trend eko w aranżacji wnętrz, oferując produkty w stonowanych kolorach oraz te wykonane z naturalnych materiałów – np. z drewna czy bambusu.

 

Somfy od lat tworzy zrównoważone systemy automatyki domowej i smart home, które wprowadzają do życia prostotę, bezpieczeństwo i spokój. Ciche napędy elektryczne, przyjazne aplikacje i nowoczesne metody sterowania to tylko jedne z wielu rozwiązań oferowanych przez markę. Firma działa w zgodzie z naturą. Dąży do równowagi ekologicznej na każdym etapie – od wydobycia surowców aż do zakończenia użytkowania produktów.

 

Marki Anwis i Somfy, łącząc swoje siły, chcą promować trend eko we współczesnym budownictwie. Ich inicjatywa zestawia ideę bycia blisko z naturą z nowoczesnymi rozwiązaniami, które można dostosowywać do naszego cyklu dnia i sposobu życia. Kampania pokazuje, jak zaprojektować ekologiczny i jednocześnie innowacyjny dom, wykorzystując produkty obu marek.

 

Inteligentny dom bliżej natury - tak mieszka Anna Dereszowska

 

W kampanii udział wzięła Anna Dereszowska. Aktorka pokazała swoją oazę spokoju, miejsce, do którego ucieka zawsze wtedy, kiedy chce odpocząć – swój inteligentny dom, usytuowany w samym sercu malowniczych Mazur.

 

Inteligentny dom Anny Dereszowskiej to połączenie natury i innowacyjności. We wnętrzach króluje subtelność. Efektowny stół ze starego drewna, kamienny blat w kuchni, delikatne dekoracje z gałązek – to wszystko tworzy niesamowity klimat. Klimat, który pozwala się odprężyć, poprawia samopoczucie i dodaje energii.

 

Produkty marek Anwis i Somfy nadały domowej przestrzeni nowoczesny wymiar. Dzięki dedykowanej aplikacji na telefon aktorka może zdalnie odsłonić rolety w pokoju dziennym, by wpuścić trochę naturalnego światła do środka, czy też zwiększyć temperaturę, by wnętrza powitały ją przyjemnym ciepłem w chłodny jesienny lub zimowy dzień. Lodówka powiadamia ją, kiedy ktoś zostawi otwarte drzwi, a piekarnik daje znać, że czas pieczenia się skończył i trzeba go wyłączyć, żeby nie marnować prądu.

 

Kampania Anwis & Somfy podkreśla, że inteligentny dom to ekologia, ekonomia, funkcjonalność i najwyższy komfort, a przy tym niesamowity design i nieprzeciętna estetyka. To miejsce, w którym z przyjemnością spędza się czas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja Biuro prasowe
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.