Komunikaty PR

Inteligentny dom bliżej natury – kampania Anwis & Somfy

2023-04-28  |  01:00
Biuro prasowe

Z raportu Otodom przeprowadzonego przez agencję badawczą Kantar wynika, że aż 8 na 10 osób przy wyborze inwestycji bierze pod uwagę aspekty ekologiczne i technologiczne. W swoich domach chcemy czuć się komfortowo i bezpiecznie. Jednocześnie zależy nam na ochronie środowiska naturalnego. Marka Anwis we współpracy z marką Somfy w swojej kampanii „Twój inteligentny dom bliżej natury” pokazuje, jak umiejętnie połączyć technologię z ekologią!

 

„Mamy tylko jedną Ziemię, a jej przyszłość zależy od każdego, na pozór niewielkiego, ludzkiego działania. Zależy od każdego z nas” – słowa Floriana Plita mają dziś potężną moc. Podkreślają, że każdy ma wpływ na przyszłość naszej planety. Cytat perfekcyjnie wpisuje się we współczesny trend eko w budownictwie. Moda na naturalność i ekologię od lat króluje w branży i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższym czasie miało się coś zmienić. Chętnie wykorzystujemy naturalne materiały i stosujemy rozwiązania, które są całkowicie bezpieczne dla środowiska.

 

Smart home to eco home

 

Wsparciem dla ekologii w budownictwie są innowacyjne technologie. Rozwiązania technologiczne znacznie podnoszą komfort użytkowania przestrzeni mieszkalnej. Wyobraź sobie, że masz w domu wirtualnego asystenta dostępnego przez 24 godziny na dobę. Asystent zaparzy dla Ciebie aromatyczną kawę, zasunie rolety, kiedy będziesz zmęczony intensywnym światłem słonecznym i zmniejszy lub zwiększy temperaturę w wybranym pomieszczeniu, podczas gdy Ty będziesz spokojnie odpoczywa

na kanapie. W inteligentnym domu rolę asystenta pełni aplikacja zainstalowana w telefonie. Dzięki innowacyjnej technologii możesz sterować systemem nawet wtedy, kiedy przebywasz poza domem. Smart home to najwyższy poziom bezpieczeństwa, nieprzeciętny komfort i ekologia – i właśnie to marki Anwis & Somfy podkreślają w swojej kampanii.

 

Anwis i Somfy łączą siły

 

Anwis należy do czołówki europejskich producentów osłon okiennych oraz komponentów używanych do ich produkcji. Dewizą marki jest funkcjonalność i innowacyjność. Żaluzjami i roletami oferowanymi przez firmę można sterować zdalnie za pomocą dedykowanej aplikacji. Marka stawia na trend eko w aranżacji wnętrz, oferując produkty w stonowanych kolorach oraz te wykonane z naturalnych materiałów – np. z drewna czy bambusu.

 

Somfy od lat tworzy zrównoważone systemy automatyki domowej i smart home, które wprowadzają do życia prostotę, bezpieczeństwo i spokój. Ciche napędy elektryczne, przyjazne aplikacje i nowoczesne metody sterowania to tylko jedne z wielu rozwiązań oferowanych przez markę. Firma działa w zgodzie z naturą. Dąży do równowagi ekologicznej na każdym etapie – od wydobycia surowców aż do zakończenia użytkowania produktów.

 

Marki Anwis i Somfy, łącząc swoje siły, chcą promować trend eko we współczesnym budownictwie. Ich inicjatywa zestawia ideę bycia blisko z naturą z nowoczesnymi rozwiązaniami, które można dostosowywać do naszego cyklu dnia i sposobu życia. Kampania pokazuje, jak zaprojektować ekologiczny i jednocześnie innowacyjny dom, wykorzystując produkty obu marek.

 

Inteligentny dom bliżej natury - tak mieszka Anna Dereszowska

 

W kampanii udział wzięła Anna Dereszowska. Aktorka pokazała swoją oazę spokoju, miejsce, do którego ucieka zawsze wtedy, kiedy chce odpocząć – swój inteligentny dom, usytuowany w samym sercu malowniczych Mazur.

 

Inteligentny dom Anny Dereszowskiej to połączenie natury i innowacyjności. We wnętrzach króluje subtelność. Efektowny stół ze starego drewna, kamienny blat w kuchni, delikatne dekoracje z gałązek – to wszystko tworzy niesamowity klimat. Klimat, który pozwala się odprężyć, poprawia samopoczucie i dodaje energii.

 

Produkty marek Anwis i Somfy nadały domowej przestrzeni nowoczesny wymiar. Dzięki dedykowanej aplikacji na telefon aktorka może zdalnie odsłonić rolety w pokoju dziennym, by wpuścić trochę naturalnego światła do środka, czy też zwiększyć temperaturę, by wnętrza powitały ją przyjemnym ciepłem w chłodny jesienny lub zimowy dzień. Lodówka powiadamia ją, kiedy ktoś zostawi otwarte drzwi, a piekarnik daje znać, że czas pieczenia się skończył i trzeba go wyłączyć, żeby nie marnować prądu.

 

Kampania Anwis & Somfy podkreśla, że inteligentny dom to ekologia, ekonomia, funkcjonalność i najwyższy komfort, a przy tym niesamowity design i nieprzeciętna estetyka. To miejsce, w którym z przyjemnością spędza się czas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.