Interaktywna Konferencja Online już w czerwcu!
Już coraz bliżej do jednej z najważniejszych konferencji biznesowych w tym roku! W dniach 13-15 czerwca 2023 r. odbędzie się III Interaktywna Konferencja Online, której tematem przewodnim w tym roku jest Promocja Produktu Online!
Przez te trzy dni uczestnicy konferencji poznają aktualne trendy oraz sposoby na działanie w Social Mediach, które przynosi efekty. Dowiedzą się czym jest Content Marketing oraz jak wykorzystać go w swojej działalności. A na sam koniec otrzymają informacje o tym, gdzie oraz w jaki sposób Sprzedawać swoje produkty.
Kto stoi za organizacją?
Jestem Ola Gościniak i jestem właścicielką marki Jestem Interaktywna, która od lat wspiera kobiety w realizowaniu ich marzeń o własnym biznesie. Na swoich szkoleniach, wykładach i kursach przeszkoliłam już blisko 50 000 kobiet pokazując im m.in. jak stworzyć od zera swoją stronę www czy sklep internetowy. Tworzę zgraną, pomocną i zaangażowaną społeczność w ramach Jesteśmy Interaktywne.
Byłam prelegentką i mówczynią na takich wydarzeniach jak I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań. Oprócz tego jestem laureatką XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu. Od 2022 jestem też wykładowczynią na Collegium Da Vinci, gdzie przekazuję wiedzę o tworzeniu i promocji własnych produktów, networkingu oraz komercjalizacji kanałów własnych w Internecie.
Dla kogo jest III Interaktywna Konferencja Online?
Na konferencji odnajdą się zarówno osoby startujące z biznesem online, jak i te, które już sprzedają w Internecie, ale chciałyby poprawić swoje wyniki. Nie ukrywajmy - w social mediach rzeczy zmieniają się bardzo dynamicznie i chwilami ciężko z nimi nadążyć.
Na konferencji poznasz skuteczne metody sprzedaży, dowiesz się na czym skupić się najpierw przy promocji produktu online, jak przeprowadzić kampanię sprzedażową krok po kroku oraz gdzie i jakie treści publikować.
Oni to zrobią!
W trakcie III Interaktywnej Konferencji Online swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu Promocji Produktu Online podzielą się między innymi:
- Bartek Popiel
- Anna Skura
- Eliza Wydrych
- Maja Strzelecka
- Bartosz Bartczak
- Magdalena Pawłowska
- Agata Koman
i wielu, wielu innych, których znajdziesz na stronie konferencji: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/
Jak wziąć udział w III Interaktywnej Konferencji Online?
Chcesz zostać uczestniczką III Interaktywnej Konferencji Online? Super! W tym celu musisz kupić bilet. Do wyboru masz jeden z trzech pakietów w promocyjnych cenach:
Bilet Regular - dostęp na żywo do konferencji, Workbook konferencyjny, teczka konferencyjna, dostęp do grupy konferencyjnej, powtórki dostępne do 18 czerwca 2023 r. za 199 zł.
Bilet Premium - to samo co w Bilecie Regular, ale z nielimitowanym dostępem do powtórek wystąpień plus m.in. książki: Pomysłowi Kreatywni, Historie Twórców, kołozeszyt Planuj na okrągło za 297 zł.
Bilet VIP - to samo co w Bilecie Premium plus nielimitowany dostęp do nagrań z II Interaktywnej Konferencji Online z 2022 roku z tematem przewodnim Pierwszy Produkt Online za 397 zł.
Sprzedaż biletów trwa od 16 maja do 12 czerwca 2023 r.! Promocyjne ceny obowiązują jedynie do 31 maja 2023 r.! 1 czerwca 2023 r. ceny biletów wzrosną!
Chcesz wznieść swój biznes o poziom wyżej i osiągać jeszcze lepsze efekty?
A może dopiero myślisz o sprzedaży swoich produktów?
Ta konferencja jest dla CIEBIE.
To nie tylko wiedza i doświadczenie, którym podzielą się prelegenci. To także szansa na poznanie nowych osób i zdobycie kontaktów biznesowych, które rozwiną Twój biznes.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.