Interaktywna Konferencja Online już w czerwcu!
Już coraz bliżej do jednej z najważniejszych konferencji biznesowych w tym roku! W dniach 13-15 czerwca 2023 r. odbędzie się III Interaktywna Konferencja Online, której tematem przewodnim w tym roku jest Promocja Produktu Online!
Przez te trzy dni uczestnicy konferencji poznają aktualne trendy oraz sposoby na działanie w Social Mediach, które przynosi efekty. Dowiedzą się czym jest Content Marketing oraz jak wykorzystać go w swojej działalności. A na sam koniec otrzymają informacje o tym, gdzie oraz w jaki sposób Sprzedawać swoje produkty.
Kto stoi za organizacją?
Jestem Ola Gościniak i jestem właścicielką marki Jestem Interaktywna, która od lat wspiera kobiety w realizowaniu ich marzeń o własnym biznesie. Na swoich szkoleniach, wykładach i kursach przeszkoliłam już blisko 50 000 kobiet pokazując im m.in. jak stworzyć od zera swoją stronę www czy sklep internetowy. Tworzę zgraną, pomocną i zaangażowaną społeczność w ramach Jesteśmy Interaktywne.
Byłam prelegentką i mówczynią na takich wydarzeniach jak I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań. Oprócz tego jestem laureatką XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu. Od 2022 jestem też wykładowczynią na Collegium Da Vinci, gdzie przekazuję wiedzę o tworzeniu i promocji własnych produktów, networkingu oraz komercjalizacji kanałów własnych w Internecie.
Dla kogo jest III Interaktywna Konferencja Online?
Na konferencji odnajdą się zarówno osoby startujące z biznesem online, jak i te, które już sprzedają w Internecie, ale chciałyby poprawić swoje wyniki. Nie ukrywajmy - w social mediach rzeczy zmieniają się bardzo dynamicznie i chwilami ciężko z nimi nadążyć.
Na konferencji poznasz skuteczne metody sprzedaży, dowiesz się na czym skupić się najpierw przy promocji produktu online, jak przeprowadzić kampanię sprzedażową krok po kroku oraz gdzie i jakie treści publikować.
Oni to zrobią!
W trakcie III Interaktywnej Konferencji Online swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu Promocji Produktu Online podzielą się między innymi:
- Bartek Popiel
- Anna Skura
- Eliza Wydrych
- Maja Strzelecka
- Bartosz Bartczak
- Magdalena Pawłowska
- Agata Koman
i wielu, wielu innych, których znajdziesz na stronie konferencji: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/
Jak wziąć udział w III Interaktywnej Konferencji Online?
Chcesz zostać uczestniczką III Interaktywnej Konferencji Online? Super! W tym celu musisz kupić bilet. Do wyboru masz jeden z trzech pakietów w promocyjnych cenach:
Bilet Regular - dostęp na żywo do konferencji, Workbook konferencyjny, teczka konferencyjna, dostęp do grupy konferencyjnej, powtórki dostępne do 18 czerwca 2023 r. za 199 zł.
Bilet Premium - to samo co w Bilecie Regular, ale z nielimitowanym dostępem do powtórek wystąpień plus m.in. książki: Pomysłowi Kreatywni, Historie Twórców, kołozeszyt Planuj na okrągło za 297 zł.
Bilet VIP - to samo co w Bilecie Premium plus nielimitowany dostęp do nagrań z II Interaktywnej Konferencji Online z 2022 roku z tematem przewodnim Pierwszy Produkt Online za 397 zł.
Sprzedaż biletów trwa od 16 maja do 12 czerwca 2023 r.! Promocyjne ceny obowiązują jedynie do 31 maja 2023 r.! 1 czerwca 2023 r. ceny biletów wzrosną!
Chcesz wznieść swój biznes o poziom wyżej i osiągać jeszcze lepsze efekty?
A może dopiero myślisz o sprzedaży swoich produktów?
Ta konferencja jest dla CIEBIE.
To nie tylko wiedza i doświadczenie, którym podzielą się prelegenci. To także szansa na poznanie nowych osób i zdobycie kontaktów biznesowych, które rozwiną Twój biznes.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.