Komunikaty PR

Interaktywna Konferencja Online już w czerwcu!

2023-05-09  |  11:00
Biuro prasowe

Już coraz bliżej do jednej z najważniejszych konferencji biznesowych w tym roku! W dniach 13-15 czerwca 2023 r. odbędzie się III Interaktywna Konferencja Online, której tematem przewodnim w tym roku jest Promocja Produktu Online!

Przez te trzy dni uczestnicy konferencji poznają aktualne trendy oraz sposoby na działanie w Social Mediach, które przynosi efekty. Dowiedzą się czym jest Content Marketing oraz jak wykorzystać go w swojej działalności. A na sam koniec otrzymają informacje o tym, gdzie oraz w jaki sposób Sprzedawać swoje produkty.

 

Kto stoi za organizacją?

Jestem Ola Gościniak i jestem właścicielką marki Jestem Interaktywna, która od lat wspiera kobiety w realizowaniu ich marzeń o własnym biznesie. Na swoich szkoleniach, wykładach i kursach przeszkoliłam już blisko 50 000 kobiet pokazując im m.in. jak stworzyć od zera swoją stronę www czy sklep internetowy. Tworzę zgraną, pomocną i zaangażowaną społeczność w ramach Jesteśmy Interaktywne.

Byłam prelegentką i mówczynią na takich wydarzeniach jak I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań. Oprócz tego jestem laureatką XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu. Od 2022 jestem też wykładowczynią na Collegium Da Vinci, gdzie przekazuję wiedzę o tworzeniu i promocji własnych produktów, networkingu oraz komercjalizacji kanałów własnych w Internecie.

Dla kogo jest III Interaktywna Konferencja Online?

Na konferencji odnajdą się zarówno osoby startujące z biznesem online, jak i te, które już sprzedają w Internecie, ale chciałyby poprawić swoje wyniki. Nie ukrywajmy - w social mediach rzeczy zmieniają się bardzo dynamicznie i chwilami ciężko z nimi nadążyć.

Na konferencji poznasz skuteczne metody sprzedaży, dowiesz się na czym skupić się najpierw przy promocji produktu online, jak przeprowadzić kampanię sprzedażową krok po kroku oraz gdzie i jakie treści publikować.

Oni to zrobią!

W trakcie III Interaktywnej Konferencji Online swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu Promocji Produktu Online podzielą się między innymi:

  •  Bartek Popiel
  • Anna Skura
  • Eliza Wydrych
  • Maja Strzelecka
  • Bartosz Bartczak
  • Magdalena Pawłowska
  • Agata Koman

i wielu, wielu innych, których znajdziesz na stronie konferencji: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/

Jak wziąć udział w III Interaktywnej Konferencji Online?

Chcesz zostać uczestniczką III Interaktywnej Konferencji Online? Super! W tym celu musisz kupić bilet. Do wyboru masz jeden z trzech pakietów w promocyjnych cenach:

Bilet Regular - dostęp na żywo do konferencji, Workbook konferencyjny, teczka konferencyjna, dostęp do grupy konferencyjnej, powtórki dostępne do 18 czerwca 2023 r. za 199 zł.

Bilet Premium - to samo co w Bilecie Regular, ale z nielimitowanym dostępem do powtórek wystąpień plus m.in. książki: Pomysłowi Kreatywni, Historie Twórców, kołozeszyt Planuj na okrągło za 297 zł.

Bilet VIP - to samo co w Bilecie Premium plus nielimitowany dostęp do nagrań z II Interaktywnej Konferencji Online z 2022 roku z tematem przewodnim Pierwszy Produkt Online za 397 zł.

Sprzedaż biletów trwa od 16 maja do 12 czerwca 2023 r.! Promocyjne ceny obowiązują jedynie do 31 maja 2023 r.! 1 czerwca 2023 r. ceny biletów wzrosną!

Chcesz wznieść swój biznes o poziom wyżej i osiągać jeszcze lepsze efekty?

A może dopiero myślisz o sprzedaży swoich produktów?

Ta konferencja jest dla CIEBIE.

To nie tylko wiedza i doświadczenie, którym podzielą się prelegenci. To także szansa na poznanie nowych osób i zdobycie kontaktów biznesowych, które rozwiną Twój biznes.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.