Interaktywna Konferencja Online już w czerwcu!
Już coraz bliżej do jednej z najważniejszych konferencji biznesowych w tym roku! W dniach 13-15 czerwca 2023 r. odbędzie się III Interaktywna Konferencja Online, której tematem przewodnim w tym roku jest Promocja Produktu Online!
Przez te trzy dni uczestnicy konferencji poznają aktualne trendy oraz sposoby na działanie w Social Mediach, które przynosi efekty. Dowiedzą się czym jest Content Marketing oraz jak wykorzystać go w swojej działalności. A na sam koniec otrzymają informacje o tym, gdzie oraz w jaki sposób Sprzedawać swoje produkty.
Kto stoi za organizacją?
Jestem Ola Gościniak i jestem właścicielką marki Jestem Interaktywna, która od lat wspiera kobiety w realizowaniu ich marzeń o własnym biznesie. Na swoich szkoleniach, wykładach i kursach przeszkoliłam już blisko 50 000 kobiet pokazując im m.in. jak stworzyć od zera swoją stronę www czy sklep internetowy. Tworzę zgraną, pomocną i zaangażowaną społeczność w ramach Jesteśmy Interaktywne.
Byłam prelegentką i mówczynią na takich wydarzeniach jak I <3 Marketing czy Blog Conference Poznań. Oprócz tego jestem laureatką XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu. Od 2022 jestem też wykładowczynią na Collegium Da Vinci, gdzie przekazuję wiedzę o tworzeniu i promocji własnych produktów, networkingu oraz komercjalizacji kanałów własnych w Internecie.
Dla kogo jest III Interaktywna Konferencja Online?
Na konferencji odnajdą się zarówno osoby startujące z biznesem online, jak i te, które już sprzedają w Internecie, ale chciałyby poprawić swoje wyniki. Nie ukrywajmy - w social mediach rzeczy zmieniają się bardzo dynamicznie i chwilami ciężko z nimi nadążyć.
Na konferencji poznasz skuteczne metody sprzedaży, dowiesz się na czym skupić się najpierw przy promocji produktu online, jak przeprowadzić kampanię sprzedażową krok po kroku oraz gdzie i jakie treści publikować.
Oni to zrobią!
W trakcie III Interaktywnej Konferencji Online swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu Promocji Produktu Online podzielą się między innymi:
- Bartek Popiel
- Anna Skura
- Eliza Wydrych
- Maja Strzelecka
- Bartosz Bartczak
- Magdalena Pawłowska
- Agata Koman
i wielu, wielu innych, których znajdziesz na stronie konferencji: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/
Jak wziąć udział w III Interaktywnej Konferencji Online?
Chcesz zostać uczestniczką III Interaktywnej Konferencji Online? Super! W tym celu musisz kupić bilet. Do wyboru masz jeden z trzech pakietów w promocyjnych cenach:
Bilet Regular - dostęp na żywo do konferencji, Workbook konferencyjny, teczka konferencyjna, dostęp do grupy konferencyjnej, powtórki dostępne do 18 czerwca 2023 r. za 199 zł.
Bilet Premium - to samo co w Bilecie Regular, ale z nielimitowanym dostępem do powtórek wystąpień plus m.in. książki: Pomysłowi Kreatywni, Historie Twórców, kołozeszyt Planuj na okrągło za 297 zł.
Bilet VIP - to samo co w Bilecie Premium plus nielimitowany dostęp do nagrań z II Interaktywnej Konferencji Online z 2022 roku z tematem przewodnim Pierwszy Produkt Online za 397 zł.
Sprzedaż biletów trwa od 16 maja do 12 czerwca 2023 r.! Promocyjne ceny obowiązują jedynie do 31 maja 2023 r.! 1 czerwca 2023 r. ceny biletów wzrosną!
Chcesz wznieść swój biznes o poziom wyżej i osiągać jeszcze lepsze efekty?
A może dopiero myślisz o sprzedaży swoich produktów?
Ta konferencja jest dla CIEBIE.
To nie tylko wiedza i doświadczenie, którym podzielą się prelegenci. To także szansa na poznanie nowych osób i zdobycie kontaktów biznesowych, które rozwiną Twój biznes.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.