Jacek Żerdziński – dołączył do zespołu Event Managerów w agencji HOLO Events
Do struktur agencji HOLO dołączył Jacek Żerdziński, którego zadaniem jest wsparcie zespołu i jego rozwój, a także zwiększenie świadomości marki HOLO Events jako agencji o szerokich kompetencjach.
Jacek Żerdziński dołączył do agencji HOLO w sierpniu 2023 i został Senior Project Managerem oraz Headem zespołu Event Managerów. Przeszedł do teamu z agencji Imagine Nation, gdzie obejmował podobne stanowisko.
W strukturach HOLO Events jest odpowiedzialny za obsługę projektów eventowych – od przyjęcia briefu po jego realizację we współpracy z działami kreacji, strategii i produkcji. Prowadzi kluczowych klientów, a także wnosi wsparcie kreatywne do projektów w aspektach techniczno-scenograficznych. Jego głównymi zadaniami jest realizacja wydarzeń dla klientów HOLO Events, a także rozwój kompetencji eventowych teamu razem z Anną Górką, Event Directorem.
Jacek już od pierwszych miesięcy w HOLO Events, razem z zespołem wygrał duże przetargi oraz zrealizował kilka znaczących eventów, przykładowo licząca 1000 osób X edycja DOZ FORUM czy Kongres Partnerów Oriflame, w którym udział wzięło blisko 2000 osób.
W trakcie swojej 16-letniej kariery, zorganizował, zwizualizował i przeprowadził wszystkie znane formaty eventowe. Jak sam mówi: "W naszej branży eventy nazywamy sztuką, bo do wymyślenia, zaprojektowania i zrealizowania wydarzenia tak, aby Klient przeżył emocje, o jakich nie marzył nawet w najśmielszych oczekiwaniach, naprawdę trzeba talentu." Zaangażowanie i talent Jacka zostały docenione przez marki takie jak Santander, Grupa Pracuj, Coca-Cola, Eservice, Showmax, NEPI Rockcastle, CBRE, Baumit, Nivea, Avene i Mitsubishi.
Jacek ukończył studia na kierunku Zarządzanie i Marketing ze specjalizacją w Reklamie na Wyższej Szkole Promocji, Mediów i Show Businessu. W wolnym czasie jeździ konno, gra w squasha oraz podróżuje z rodziną.
Agencja HOLO Events jest częścią HOLO Group – Holistic 360 experience, która po blisko 15 latach na rynku rozwinęła skrzydła i wyodrębniła cztery agencje o różnych, wzajemne uzupełniających się kompetencjach: HOLO Events – Eventy 360, Iskry – Digital Experience Communications, Picture Perfect – Creative Production Partner oraz Warren’s – Innovative POSM Producer.
Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.