Jacek Żerdziński – dołączył do zespołu Event Managerów w agencji HOLO Events
Do struktur agencji HOLO dołączył Jacek Żerdziński, którego zadaniem jest wsparcie zespołu i jego rozwój, a także zwiększenie świadomości marki HOLO Events jako agencji o szerokich kompetencjach.
Jacek Żerdziński dołączył do agencji HOLO w sierpniu 2023 i został Senior Project Managerem oraz Headem zespołu Event Managerów. Przeszedł do teamu z agencji Imagine Nation, gdzie obejmował podobne stanowisko.
W strukturach HOLO Events jest odpowiedzialny za obsługę projektów eventowych – od przyjęcia briefu po jego realizację we współpracy z działami kreacji, strategii i produkcji. Prowadzi kluczowych klientów, a także wnosi wsparcie kreatywne do projektów w aspektach techniczno-scenograficznych. Jego głównymi zadaniami jest realizacja wydarzeń dla klientów HOLO Events, a także rozwój kompetencji eventowych teamu razem z Anną Górką, Event Directorem.
Jacek już od pierwszych miesięcy w HOLO Events, razem z zespołem wygrał duże przetargi oraz zrealizował kilka znaczących eventów, przykładowo licząca 1000 osób X edycja DOZ FORUM czy Kongres Partnerów Oriflame, w którym udział wzięło blisko 2000 osób.
W trakcie swojej 16-letniej kariery, zorganizował, zwizualizował i przeprowadził wszystkie znane formaty eventowe. Jak sam mówi: "W naszej branży eventy nazywamy sztuką, bo do wymyślenia, zaprojektowania i zrealizowania wydarzenia tak, aby Klient przeżył emocje, o jakich nie marzył nawet w najśmielszych oczekiwaniach, naprawdę trzeba talentu." Zaangażowanie i talent Jacka zostały docenione przez marki takie jak Santander, Grupa Pracuj, Coca-Cola, Eservice, Showmax, NEPI Rockcastle, CBRE, Baumit, Nivea, Avene i Mitsubishi.
Jacek ukończył studia na kierunku Zarządzanie i Marketing ze specjalizacją w Reklamie na Wyższej Szkole Promocji, Mediów i Show Businessu. W wolnym czasie jeździ konno, gra w squasha oraz podróżuje z rodziną.
Agencja HOLO Events jest częścią HOLO Group – Holistic 360 experience, która po blisko 15 latach na rynku rozwinęła skrzydła i wyodrębniła cztery agencje o różnych, wzajemne uzupełniających się kompetencjach: HOLO Events – Eventy 360, Iskry – Digital Experience Communications, Picture Perfect – Creative Production Partner oraz Warren’s – Innovative POSM Producer.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.