Jak kobiety zmieniły swoje życie, dzięki WordPressowi!
Agnieszka, była księgowa. Magda, związana z teatrem. Ula, farmaceutka i psychodietetyczka. Jola, inżynier i tester oprogramowania. Iwona, która pracuje z cudzymi słowami. Aneta, mama trójki dzieci. Co je wszystkie łączy?
Odwaga do bycia niezależną, na własnych zasadach oraz Interaktywna Akademia WordPress’a! To cudowne kobiety, które czuły, że mogą swoją wiedzą i pasją dzielić się z innymi, i zacząć na tym zarabiać. Poszukiwały sprawdzonych kursów o budowaniu stron internetowych. Tak natknęły się na Akademię WordPress’a. Dołączyły. A dziś czują sprawczą siłę swoich działań.
Zero wiedzy technicznej? Zero problemu!
Ula wspomina czas, kiedy przed dołączeniem do Interaktywnej Akademii WP nie wiedziała, czym jest hosting i co to jest domena. „Byłam na takim poziomie, to był poziom mniej niż zero. Miałam zawsze tak, że wybiegałam myślami mocno w przód, jakie czekają mnie problemy, na czym ja utknę”.
Teraz Ula ma swoją stronę i sklep internetowy, które wyklikała sama. A właściwie nie sama, tylko z Olą. Prowadziła ją za rękę i nie była tylko „panią z ekranu”, ale realną pomocą w wyklikiwaniu biznesu marzeń. „To było ekstra, bez stresu, bez spiny, krok po kroku ta strona powstała i była taka ładna, że ja nawet nie wiem, jak ja bym miała opowiedzieć komuś, żeby mi taką zrobił”.
Agnieszka miała podobnie. Mimo że wiedziała co to WordPress, bała się, że komputer wybuchnie, kiedy kliknie, nie tam gdzie trzeba. Powoli z Akademią WP poznawała jego tajniki, a dziś grzebie w kodzie PHP i CSS, i ach! Ja ją to kręci!
Czynnik ludzki i jego moc.
W swoich kursach o WP i WooCommerce Ola bierze Cię za rękę i oprowadza po zakamarkach systemu, wtyczek i kodu. Tłumacz rzeczy zawiłe w prosty sposób. Mówi: teraz kliknij tutaj, zapisz, kliknij tam. Nic przy tym nie wybucha, a strona i sklep rosną po każdym kliknięciu, na Twoich oczach.
Karolina zwróciła uwagę na misję marki Jestem Interaktywna, która współgrała z jej własną: „[...] jesteś szczera, autentyczna i Twoją misją jest wspieranie innych – to również moja misja”.
Magdę przekonała sama osobowość Oli — dziewczyny w sukience, takiej jak my wszystkie. „Przypasował mi zrozumiały, »normalny« sposób mówienia. Nie ukrywam, że głos, wygląd i fakt, że Ola jest młodą kobietą, a nie starszym panem w garniturze też zrobiły swoje”.
Jola, informatyczka. Wie dziś, że nie ma sensu skupiać się na samodzielnej pracy, kiedy pod ręką masz pomoc i wsparcie nie tylko świetnej ekspertki od WP i WooCommerce, ale i „grupy kursantów, która jest zawsze gotowa do pomocy, gdy natkniesz się na jakikolwiek problem”.
Aktualizowana wiedza na wyciągniecie ręki.
Karolina, zanim przyszła do Interaktywnej Akademii WordPress’a, miała zupełnie inny problem. Przebijała się przez słabe tutoriale, porównania i przeterminowane treści. Działała i zawieszała się, bo pytania i problemy tylko się piętrzyły.
W Akademii znalazła spokój. „Struktura kursu jest tak przygotowana, że nie odkładasz, siadasz i robisz. Nie zastanawiasz się jak, aż do momentu osiwienia. Zamiast próbować, lecisz z tematem! Koniec z zastanawianiem się, bo prowadzi Cię spec! Kwestia wyklikania sklepu była dla mnie tak samo ekscytująca jak i przerażająca, bo tu już wchodzi też odpowiedzialność za tematy płatności. W kursie jest to tak przyjaźnie wyjaśnione, że wątpliwości zniknęły tak samo jak i przerażenie – została już sama ekscytacja i radość
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.