Komunikaty PR

Kantor online VeloBanku teraz również dla przedsiębiorców

2023-04-18  |  10:10
Biuro prasowe

VeloBank wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów firmowych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą (JDG). Dzięki VeloKantorowi przedsiębiorcy mogą szybko i wygodnie wymieniać waluty bezpośrednio z poziomu bankowości elektronicznej. Do ich dyspozycji są cztery pary walutowe PLN/USD, PLN/EUR, PLN/CHF oraz PLN/GBP.

Posiadacze konta firmowego w VeloBanku mogą bez wychodzenia z domu, całkowicie online, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu wymieniać waluty po atrakcyjnym kursie dzięki VeloKantorowi. Usługa jest bezpłatna i dostępna bez dodatkowych formalności. Wystarczy rachunek bieżący z dostępem do bankowości elektronicznej oraz otwarty rachunek pomocniczy w walucie, którą przedsiębiorca chce kupić lub sprzedać.

Udostępnienie VeloKantoru dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą to kolejna cegiełka, którą dokładamy w rozbudowie naszej oferty dla biznesu. To sprawdzone rozwiązanie dla klientów detalicznych świetnie nadaje się również dla JDG. Dzięki wygodzie posiadania kantoru w komputerze czy telefonie przedsiębiorcy mogą szybciej wymieniać waluty po atrakcyjnym kursie, spotykanym do tej pory u najpopularniejszych dostawców tego typu usług. To przykład tego jak nowoczesna bankowość VeloBanku może ułatwić prowadzenie biznesu i pomóc firmie oszczędzać na podstawowych operacjach finansowych – mówi Konrad Grajeta, Dyrektor Zarządzający Obszarem Bankowości Korporacyjnej w VeloBanku.

Poza dostępem do wymiany czterech par walutowych: PLN/USD, PLN/EUR, PLN/CHF, PLN/GBP, przedsiębiorcy mogą również skorzystać z dodatkowych funkcjonalności VeloKantoru. Do dyspozycji mają możliwość uruchomienia opcji otrzymywania powiadomień o zmieniających się parametrach rynkowych, np. osiągnieciu oczekiwanego kursu. Klient może też wybrać opcję zlecenia automatycznej wymiany, gdy zostaną osiągnięte parametry ustawione dla danego zlecenia. To sposób na dodatkowe oszczędności i tym samym jeszcze korzystniejszą wymianę walut.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.