Kantor online VeloBanku teraz również dla przedsiębiorców
VeloBank wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów firmowych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą (JDG). Dzięki VeloKantorowi przedsiębiorcy mogą szybko i wygodnie wymieniać waluty bezpośrednio z poziomu bankowości elektronicznej. Do ich dyspozycji są cztery pary walutowe PLN/USD, PLN/EUR, PLN/CHF oraz PLN/GBP.
Posiadacze konta firmowego w VeloBanku mogą bez wychodzenia z domu, całkowicie online, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu wymieniać waluty po atrakcyjnym kursie dzięki VeloKantorowi. Usługa jest bezpłatna i dostępna bez dodatkowych formalności. Wystarczy rachunek bieżący z dostępem do bankowości elektronicznej oraz otwarty rachunek pomocniczy w walucie, którą przedsiębiorca chce kupić lub sprzedać.
– Udostępnienie VeloKantoru dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą to kolejna cegiełka, którą dokładamy w rozbudowie naszej oferty dla biznesu. To sprawdzone rozwiązanie dla klientów detalicznych świetnie nadaje się również dla JDG. Dzięki wygodzie posiadania kantoru w komputerze czy telefonie przedsiębiorcy mogą szybciej wymieniać waluty po atrakcyjnym kursie, spotykanym do tej pory u najpopularniejszych dostawców tego typu usług. To przykład tego jak nowoczesna bankowość VeloBanku może ułatwić prowadzenie biznesu i pomóc firmie oszczędzać na podstawowych operacjach finansowych – mówi Konrad Grajeta, Dyrektor Zarządzający Obszarem Bankowości Korporacyjnej w VeloBanku.
Poza dostępem do wymiany czterech par walutowych: PLN/USD, PLN/EUR, PLN/CHF, PLN/GBP, przedsiębiorcy mogą również skorzystać z dodatkowych funkcjonalności VeloKantoru. Do dyspozycji mają możliwość uruchomienia opcji otrzymywania powiadomień o zmieniających się parametrach rynkowych, np. osiągnieciu oczekiwanego kursu. Klient może też wybrać opcję zlecenia automatycznej wymiany, gdy zostaną osiągnięte parametry ustawione dla danego zlecenia. To sposób na dodatkowe oszczędności i tym samym jeszcze korzystniejszą wymianę walut.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.