Komunikaty PR

KATARZYNA PIETRACZYK-MYŚLIWY NA CZELE TEAMU SOCIAL MEDIA AGENCJI ESPERIENZA. KAM

2024-02-13  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 1.15 MB )

Agencja Esperienza Creative Technology umacnia kompetencje w zakresie AI & Marketing Automation. Za produkcję autorskich systemów, pozwalających tworzyć rozwiązania dopasowane do potrzeb marek, odpowiada Kamil Siekierzyński AI & Automation Manager. Doświadczonym zespołem specjalistów Social Media kieruje zaś Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy.

Esperienza Creative Technology doświadczenie ma w swoim DNA (esperienza: z włoskiego doświadczenie). To przede wszystkim wiedza i kompetencje multidyscyplinarnego zespołu. Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy, Social Media Director w Esperienzie, mówi o swoim zespole „Mam szczęście, przywilej pracować z seniorskim teamem Social Media managerek i managerów. To specjaliści, którzy korzystają z różnych umiejętności z zakresu kreacji, analityki i optymalizacji kampanii”. Co według niej jest powodem sukcesu zespołu? „Podstawą skutecznej komunikacji każdej marki jest trafne zmapowanie oczekiwań jej odbiorców. Nie wszystkie brandy potrzebują designerskiego, butikowego podejścia, ale wszystkie potrzebują zrozumienia konsumenta. Dlatego z jednej strony rozwijamy craftowość kreacji i nietuzinkowość komunikacji, tworzymy content skrojony na miarę konkretnych grup celowych. Z drugiej, oferujemy naszym Klientom rozwiązania smart, opierające się na sztucznej inteligencji i automatyzacji” – odpowiada dyrektorka działu social media.

Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy ze środowiskiem social mediów jest związana od początku swojej kariery, czyli już ponad 10 lat. Odpowiadała za komunikację topowych brandów z różnych branż, m.in. Dom Development, Huawei, Fujifilm Instax, Indigo Nails, Viledy, Nationale-Nederlanden, Skin79, dr Oetker, Guseppe, Feliciana. Od kilku lat z powodzeniem zarządza pracą teamu managerów, moderatorów i content kreatorów. Teraz, wraz z zespołem Esperienza Creative Technology, implementuje rozwiązania odpowiadające dynamicznym zmianom na rynku, oczekiwaniom nowego konsumenta i współczesnym potrzebom firm i marek.

Jednym z przykładów takich rozwiązań jest autorska usługa Esperienzy: Content Generator, projekt Kamila Siekierzyńskiego, lidera produkcji własnych rozwiązań Agencji. Content Generator zrzesza twórców internetowych, wykorzystując przy tym innowacyjne narzędzia i sposoby generowania i edycji treści tekstowych i wizualnych. Powstały w efekcie tej współpracy content jest autentyczny i wysokiej jakości, a także w największym stopniu dopasowany do potrzeb konkretnych marek. Na Content Generator składają się trzy pakiety usług, User Generated Content (UGC), mikro-influencer marketing oraz marketing rekomendacji. Warto zaznaczyć jednak, że pakiety stanowią jedynie punkt wyjścia do współpracy z klientami, do których Esperienza zawsze podchodzi indywidualnie.

„Content Generator stworzyliśmy czerpiąc z aktualnych badań, obserwacji i analiz trendów oraz dynamicznie zmieniającego się współczesnego rynku technologicznego. Jest to nasz autorski i unikatowy w swojej istocie projekt. Nic nie zapowiada, aby rosnące znaczenie contentu w internecie i mediach społecznościowych miało w najbliższym czasie ulec zmianie. Nasze podejście do produkcji contentu jest nie tylko znacznie bardziej autentyczne, transparentne i demokratyzujące, ale najzwyczajniej w świecie potrzebne. Innymi słowy, uważamy, że oddanie głosu twórcom internetowym jest po prostu hot i najwyższy czas, aby więcej marek zdało sobie z tego sprawę. Można powiedzieć, że system Content Generator to nasz głos w dyskusji o przyszłości marketingu i roli nowych technologii. Mimo że projekt dopiero wystartował, już teraz obserwujemy wymierne efekty, a to napędza nas do dalszego rozwoju. Poszerzamy grono Klientów, którzy korzystają z Content Generatora i stale udoskonalamy to narzędzie. Do współpracy aktywnie zapraszamy Twórczynie i Twórców internetowych, którzy mogą zgłaszać się za pośrednictwem naszych profili w mediach społecznościowych, strony www albo wysyłając maila na adres ciao@esperienza.agency” – wyjaśnia Kamil Siekierzyński, AI & Automation Manager w Esperienza Creative Technology.  

Innowacyjne rozwiązania, holistyczne podejście do komunikacji i doświadczenie ekspertów przekładają się na dynamiczny rozwój firmy. Choć Esperienza zadebiutowała pod koniec 2023 roku, to już może pochwalić się nowymi współpracami. W ostatnich tygodniach do grona jej partnerów dołączyły m.in. Hama Polska, Answear.Lab i SGI Deweloper.

Specjalizujący się w experience marketingu zespół Esperienzy nie spoczywa jednak na laurach. „Daj się poznać! Odwiedź nasze social media i bądźmy w kontakcie” – zachęcają, kierując te słowa nie tylko do potencjalnych klientów, ale także pracowników.

Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency

Śledź nasze social media:

https://www.facebook.com/esperienza.agency/

https://www.instagram.com/esperienza.agency/

https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/

https://www.tiktok.com/@esperienza.agency

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność Biuro prasowe
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.