KLINK International przedłuża umowę z agencją N42
KLINK International podjął decyzję o wydłużeniu współpracy z agencją N42. Firmy współpracują ze sobą od stycznia 2023 roku w zakresie działań marketingowych i PR-owych. Współpraca ta, to kolejny krok w działaniach firmy KLINK związany z intensywnym rozwojem i planem osiągnięcia założonych celów strategicznych.
Do zadań agencji należą: prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych, doradztwo marketingowe, współpraca z influencerami, a także prowadzenie działań wizerunkowych w sieci. Ze strony agencji za działania na rzecz klienta odpowiada Maciej Sztupek, Marta Pronobis, Łukasz Rogowski i Daria Hnat.
Firma KLINK działa od ponad 30 lat importując materiały z całego świata. Dysponuje własnym centrum logistycznym oraz ogólnokrajową siecią punktów handlowych – obecnie na terenie kraju posiada 20 salonów sprzedaży oraz sklep online. W ofercie KLINK znajdują się miedzy innymi: granity, marmury, łupki, kwarcyty, wapienie, trawertyny i piaskowce. Oferta obejmuje również płytki, mozaiki, stopnice, parapety, panele, forniry, palisady, kostki, krawężniki, bloki, pasy i slaby.
N42 creative solutions to agencja która, od ponad 17 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich Klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać KLINK INTERNATIONAL na polach kreacji strategii marketingowej, relacji z mediami i obecności w kanałach social media.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.