KOKU Sushi w kampanii Pyszne.pl
Sieć KOKU Sushi bierze udział w najnowszej kampanii Pyszne.pl. Przez cały marzec użytkownicy platformy będą mogli zamówić dania z darmową dostawą. Kampania ma charakter ogólnopolski i realizowana jest wielokanałowo – w TV oraz w internecie.
Pyszne.pl to największy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce. W marcu sieć KOKU Sushi weszła we współpracę z tą popularną platformą i jako jedna z trzech zaproszonych marek (jedyna niekorporacyjna) oferuje swoim klientom dowóz zamówień zupełnie za darmo.
– Naszym celem jest dotarcie do szerszego grona odbiorców oraz wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności KOKU Sushi. Wykorzystanie wielu narzędzi i kanałów promocyjnych, m.in. spotów w czołowych kanałach telewizyjnych, z pewnością pozytywnie wpłynie na odbiór naszej oferty i przyczyni się do wzrostu zamówień w punktach własnych i franczyzowych – mówi Urszula Olechno, CEO sieci i dodaje: – Rozwój działań KOKU Sushi na rynku delivery nie jest przypadkiem. Mocno inwestujemy w ten kanał sprzedaży, ponieważ widzimy, jak w trakcie pandemii zmieniły się przyzwyczajenia Polaków. Sushi znajduje się w czołówce najchętniej zamawianych dań na wynos i w dostawie.
Obecnie KOKU Sushi liczy 48 punktów w całym kraju, co czyni ją największą siecią sushi barów w Polsce. W menu restauracji znajdziemy autorskie rolki sushi, sandwiche gua bao, bułeczki baozi oraz azjatyckie zupy. Tym, co wyróżnia markę na rynku, są oryginalne, wysokiej jakości potrawy oraz proekologiczne działania, obejmujące na przykład przyjazne dla środowiska opakowania i ograniczenie zużycia plastiku.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.