Komunikaty PR

Konkurs Mrs. Poland International po raz pierwszy w Polsce

2023-03-17  |  14:10
Biuro prasowe

Już 20 kwietnia br. w Warszawie odbędzie się po raz pierwszy konkurs Mrs. Poland International. Prestiżowy, międzynarodowy projekt stworzony ponad 30 lat temu w USA skierowany do kobiet, które osiągnęły sukces zawodowy i osobisty. Uczestniczki będą miały okazję zaprezentować swoje dokonania, które odniosły w świecie biznesu, a które wypracowały własnymi siłami, zaangażowaniem i odwagą. Zwyciężczyni będzie reprezentować Polskę w Stanach Zjednoczonych podczas finałowej gali.

Konkurs Mrs. Poland International to wydarzenie, które ma na celu uhonorowanie kobiet, które łączą w sobie piękno z inteligencją. Takich, które swoją postawą mogą motywować inne kobiety do zmian, do tworzenia własnych biznesów, zachęcać do walki o swoją niezależność oraz marzenia.

W tegorocznej edycji konkursu wezmą udział kobiety z różnych części Polski, które mają na swoim koncie wiele osiągnięć zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Uczestniczki będą miały okazję zaprezentować się na scenie w kilku odsłonach, m.in. stroju narodowym, fitness, wieczorowym oraz Biznes Lady w formie video prezentacji mówiącej o swojej karierze zawodowej.

Dyrektor konkursu Mrs. Poland International podkreśla, że nie jest to konkurs piękności, ale przede wszystkim projekt, który promuje wartości takie jak: siła charakteru, niezależność, determinacja oraz przedsiębiorczość. To przedsięwzięcie, które ma motywować i dawać siłę do budowania własnego biznesu i odważnego kroczenia ścieżkami zawodowymi w świecie mężczyzn.

- Misją konkursu jest pokazanie piękna każdej kobiety bez względu na wiek. Każda z uczestniczek osiągnęła sukces zawodowy, spełnia się w tym co robi oraz realizuje swoje pasje. Naszym celem jest umożliwienie każdej z nich opowiedzenia swojej historii sukcesu, podzielenia się ambitnymi planami na przyszłość, a także swoją pasją i hobby. Kobiety mają wielką moc i mogą być inspiracją dla innych pań, by nie obawiały się walczyć o swoje marzenia – mówi dyrektor konkursu Iana Lutska oraz posiadaczka tytułu Mrs. Ukraine International 2017.

Finałowa gala konkursu Mrs. Poland International odbędzie się już 20 kwietnia w Renaissance Warsaw Airport Hotel i będzie to wielkie wydarzenie, które z pewnością przyciągnie uwagę polskiej i międzynarodowej opinii publicznej. W wydarzeniu weźmie udział 21 uczestniczek, zarówno Polek, jak i Ukrainek oraz Białorusinek, które od wielu lat mieszkają w Polsce, odnalazły tu swoje miejsce i tworzą prężnie działające firmy.

Partnerami generalnymi konkursu są Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Leo Beauty Clinic, Dr. Spiller, a partnerem oficjalnym Sposa Bella.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie? Biuro prasowe
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.