Konkurs Mrs. Poland International po raz pierwszy w Polsce
Już 20 kwietnia br. w Warszawie odbędzie się po raz pierwszy konkurs Mrs. Poland International. Prestiżowy, międzynarodowy projekt stworzony ponad 30 lat temu w USA skierowany do kobiet, które osiągnęły sukces zawodowy i osobisty. Uczestniczki będą miały okazję zaprezentować swoje dokonania, które odniosły w świecie biznesu, a które wypracowały własnymi siłami, zaangażowaniem i odwagą. Zwyciężczyni będzie reprezentować Polskę w Stanach Zjednoczonych podczas finałowej gali.
Konkurs Mrs. Poland International to wydarzenie, które ma na celu uhonorowanie kobiet, które łączą w sobie piękno z inteligencją. Takich, które swoją postawą mogą motywować inne kobiety do zmian, do tworzenia własnych biznesów, zachęcać do walki o swoją niezależność oraz marzenia.
W tegorocznej edycji konkursu wezmą udział kobiety z różnych części Polski, które mają na swoim koncie wiele osiągnięć zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Uczestniczki będą miały okazję zaprezentować się na scenie w kilku odsłonach, m.in. stroju narodowym, fitness, wieczorowym oraz Biznes Lady w formie video prezentacji mówiącej o swojej karierze zawodowej.
Dyrektor konkursu Mrs. Poland International podkreśla, że nie jest to konkurs piękności, ale przede wszystkim projekt, który promuje wartości takie jak: siła charakteru, niezależność, determinacja oraz przedsiębiorczość. To przedsięwzięcie, które ma motywować i dawać siłę do budowania własnego biznesu i odważnego kroczenia ścieżkami zawodowymi w świecie mężczyzn.
- Misją konkursu jest pokazanie piękna każdej kobiety bez względu na wiek. Każda z uczestniczek osiągnęła sukces zawodowy, spełnia się w tym co robi oraz realizuje swoje pasje. Naszym celem jest umożliwienie każdej z nich opowiedzenia swojej historii sukcesu, podzielenia się ambitnymi planami na przyszłość, a także swoją pasją i hobby. Kobiety mają wielką moc i mogą być inspiracją dla innych pań, by nie obawiały się walczyć o swoje marzenia – mówi dyrektor konkursu Iana Lutska oraz posiadaczka tytułu Mrs. Ukraine International 2017.
Finałowa gala konkursu Mrs. Poland International odbędzie się już 20 kwietnia w Renaissance Warsaw Airport Hotel i będzie to wielkie wydarzenie, które z pewnością przyciągnie uwagę polskiej i międzynarodowej opinii publicznej. W wydarzeniu weźmie udział 21 uczestniczek, zarówno Polek, jak i Ukrainek oraz Białorusinek, które od wielu lat mieszkają w Polsce, odnalazły tu swoje miejsce i tworzą prężnie działające firmy.
Partnerami generalnymi konkursu są Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Leo Beauty Clinic, Dr. Spiller, a partnerem oficjalnym Sposa Bella.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.