Krzysztof Lewiński z Armatis z tytułem „Tygrysa Biznesu”
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy w firmie Armatis Polska, która jest jednym z największych działających w Polsce outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży, został wyróżniony tytułem „Tygrysa Biznesu” w corocznym raporcie organizacji Pro Progressio.
Statuetka "Tygrysa Biznesu" zostaje przyznana wybitnym osobom z Polski i ze świata, które przez swoją działalność znacząco wpływają na rozwój sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu (BSS). Lista ta powstaje na podstawie obserwacji aktywności zawodowej i pozazawodowej menadżerów związanych z branżą BSS, a przyznawane wyróżnienia są dowodem uznania ich wkładu w rozwój nowych usług.
Krzysztof Lewiński do Armatis dołączył w 2019 roku, rozwijając firmę o 100% w ciągu 3 lat. Ma ponad 20 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych związanych z Customer Experience i CRM, w tym 6 lat w sektorze outsourcingu w globalnych organizacjach. Jego doświadczenie obejmuje kierowanie dużymi organizacjami, w tym budowanie strategii, zarządzanie relacjami z klientem, zarządzanie finansami, rozwojem biznesu i operacji. Pracował dla takich marek, jak mBank, Nordea, Grupa TVN, Teleperformance. Posiada dyplom MBA Rotterdam School of Management.
Armatis (www.armatis.com/pl) to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”.
Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób, a w Polsce ok. 2000.
Pro Progressio (www.proprogressio.pl) jest organizacją zajmującą się rozwojem sektora Nowoczesnych Usług dla Biznesu. Organizacja w ramach swojej głównej działalności prowadzi Klub Pro Progressio zrzeszający firmy będące liderami rynku w tym sektorze i jego otoczeniu, wydaje profesjonalne media branżowe, publikuje tematyczne i inwestycyjne raporty, a także organizuje merytoryczne wydarzenia.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.