Komunikaty PR

Leszek Podstawski nowym prezesem Business Centre Sp. z o.o. i wiceprezesem BCC

2024-04-10  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
OMG Agencja marketingowa
OPEN MINDED GROUP Sp z o.o.

Fałata 2
02-534 Warszawa
pr|openmindedgroup.pl| |pr|openmindedgroup.pl
602600867
openmindedgroup.pl

Business Centre Club z przyjemnością informuje, że Leszek Podstawski objął stanowisko prezesa zarządu w Business Centre Sp. z o.o. – spółce zarządzającej Business Centre Club. Zastąpił na tym stanowisku Macieja Owczarka, który przez ostatnich pięć lat stał na czele spółki. Równocześnie Leszek Podstawski został powołany na stanowisko wiceprezesa klubu Business Centre Club. 

Dołączenie Leszka Podstawskiego do naszej organizacji jest konsekwencją jej dynamicznego rozwoju oraz podyktowane chęcią poszerzenia oferty Klubu, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby jego członków. Doświadczenie Leszka Podstawskiego daje gwarancję realizacji naszej strategii rozwoju, świadczenia wysokiej jakości usług i bycia bliżej naszych członków. – mówi dr Jacek Goliszewski, prezes Business Centre Club.

Ta nominacja to dla mnie wyróżnienie, ale jednocześnie wyzwanie i duża też odpowiedzialność. Bardzo się cieszę, że będę miał możliwość współtworzenia tak znaczącej  organizacji, jaką od wielu lat jest Business Centre Club. - podkreśla Leszek Podstawski, nowy prezes Business Centre Sp. z o.o. i wiceprezes Business Centre Club.

Leszek Podstawski wnosi do BCC 33-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych, związanych głównie z relacjami i sprzedażą, m.in. w  HBO, w Kraft Jacobs Suchard, w czołowej europejskiej firmie szkoleniowej – Cegos, a ostatnio w OKIN Facility. Postawski był także współwłaścicielem i prezesem Zarządu agencji „Estimage - Public Relations”, zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Gentleman” oraz dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału francuskiej firmy cukrowniczej Saint Louis Sucre.  Równocześnie od 25 lat jest trenerem biznesu, coachem i doradcą ds. rozwoju. Współpracował m.in. z: BMW, Bosch-Siemens Zelmer, Nestle Waters, Netią, a także z Harvard Business Review oraz Canadian International Management Institute (ICAN Institute), gdzie był dyrektorem ds. szkoleń i wykładowcą. W Business Foundation, jako dyrektor ds. sprzedaży i eventów, pracował m.in. z Markiem Goliszewskim, założycielem i pierwszym prezesem Business Centre Club przy projekcie „Teraz Polska”.  

Business Centre Club istnieje od 1991 roku. Jest prestiżowym Klubem przedsiębiorców, największą w kraju organizacją indywidualnych pracodawców. 

Jako Związek Pracodawców Business Centre Club jest reprezentatywną ustawowo organizacją i członkiem Rady Dialogu Społecznego, której do października ub. r . przewodniczył przez rok. Na czele Business Centre Club stoi prezes dr Jacek Goliszewski, a prezesem  Związku Pracodawców Business Centre Club jest wiceprezes BCC dr Łukasz Bernatowicz.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OPEN MINDED GROUP Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.