Komunikaty PR

Magdalena Pawłowska odebrała statuetkę - Liderka kursów biznesowych online

2023-07-05  |  20:00
Biuro prasowe
Do pobrania JPG ( 0 MB )

 

Za nami uroczysta XIX Gali Polish Businesswomen Awards, organizowana przez Magazyn BusinessWoman&life, która odbyła się w Warszawie. Wydarzenie poprowadził aktor Jacek Borkowski. Po raz kolejny kapituła konkursu przyznała nagrody wyjątkowym  laureatom, wśród których znaleźli się przedsiębiorcy, firmy, instytucje z całej Polski, będące liderami w swoich branżach. Podczas Gali została wręczona także statuetka w kat. Lider kursów biznesowych online dla businesswoman dla Magdaleny Pawłowskiej.

“Dziekuje serdecznie magazynowi BusinessWoman&life, za wyróżnienie mojej działalności i nominacje mnie jako Liderka biznesowych kursów online. Bardzo się cieszę, że moja praca i inspirowanie innych, do tego, że można na swojej pasji, wizji i misji, zmieniać świat i przy tym dobrze zarabiać, spodobała się jury.  Statuetka zagościła już na moim biurku, codziennie mnie motywuje i przypomina mi jak ważna i potrzebna jest moja praca.” Powiedziała Magdalena Pawłowska, zdobywczyni nagrody Liderka kursów biznesowych online.

Kim dla Magdaleny Pawłowskiej jest Kobieta Liderka?

W biznesie, kobiety liderki stały się symbolem postępu i innowacji. Mają one naturalne predyspozycje do podejmowania ryzyka i osiągania sukcesu w różnych dziedzinach. Kobiety liderki czerpią inspiracje z pasji, misji swojej firmy ale też z sukcesów innych osób. Dokonują niesamowitych odkryć i innowacji, są mentorkami i prekursorkami w swojej branży.  Współczesne kobiety liderki działają z odwagą, empatią, zdolnością komunikacji.” powiedziała Magdalena Pawłowska, laureatka XIX Gali Polish Businesswomen Awards. 

Wiele badań opublikowanych w Harvard Business Review koncentruje się na roli kobiet liderów w biznesie. M.in badanie przeprowadzone przez Francesca Gino i Alison Wood Brooks w 2018 roku, kobiety liderki osiągają lepsze wyniki w odniesieniu do związku z przywództwem moralnym, budowaniem relacji i tworzeniem wartości dla organizacji.

Więcej o Magdalenie Pawłowskiej

Magdalena Pawłowska 

prekursorka kursów online w Polsce, przedsiębiorczyni, autorka bestsellerowej książki Jedna kampania do wolności (nominowanej w TOP10 najlepszych biznesowych książek 2018 roku w konkursie Economicus) oraz współautorka wraz z Ewą Chodakowską książki Moja Pasja Mój Biznes, prowadząca podcast Marketing MasterClass®, twórczyni Kampanii WOW – największego w Polsce biznesowego szkolenia o kursach online.

 

Na swoim koncie ma wielomilionowe kampanie sprzedażowe. Pomogła setkom osób wydać kursy i zbudować dochodowe biznesy online. Jej podopieczni regularnie osiągają wyniki 100 000 zł w sprzedaży kursów, a wielu przebiło już pierwszy MILION!

 

Współpracuje z ekspertami, pomagając im w budowaniu biznesów opierających się na sprzedaży e-produktów. Znani autorzy, trenerzy i osobistości ze świata show-businessu korzystają z jej rad, aby zmonetyzować swoją obecność w internecie. 



 

Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce - dr Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. 

 

Jej motto: Dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny. Więcej na:

magdalenap.com

 

Więcej na: 

www.magdalenap.com 

www.fb.com/magdalenamarketing

www.instagram.com/magdalena_pawlowska 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.