Komunikaty PR

Magdalena Pawłowska odebrała statuetkę - Liderka kursów biznesowych online

2023-07-05  |  20:00
Biuro prasowe
Do pobrania JPG ( 0 MB )

 

Za nami uroczysta XIX Gali Polish Businesswomen Awards, organizowana przez Magazyn BusinessWoman&life, która odbyła się w Warszawie. Wydarzenie poprowadził aktor Jacek Borkowski. Po raz kolejny kapituła konkursu przyznała nagrody wyjątkowym  laureatom, wśród których znaleźli się przedsiębiorcy, firmy, instytucje z całej Polski, będące liderami w swoich branżach. Podczas Gali została wręczona także statuetka w kat. Lider kursów biznesowych online dla businesswoman dla Magdaleny Pawłowskiej.

“Dziekuje serdecznie magazynowi BusinessWoman&life, za wyróżnienie mojej działalności i nominacje mnie jako Liderka biznesowych kursów online. Bardzo się cieszę, że moja praca i inspirowanie innych, do tego, że można na swojej pasji, wizji i misji, zmieniać świat i przy tym dobrze zarabiać, spodobała się jury.  Statuetka zagościła już na moim biurku, codziennie mnie motywuje i przypomina mi jak ważna i potrzebna jest moja praca.” Powiedziała Magdalena Pawłowska, zdobywczyni nagrody Liderka kursów biznesowych online.

Kim dla Magdaleny Pawłowskiej jest Kobieta Liderka?

W biznesie, kobiety liderki stały się symbolem postępu i innowacji. Mają one naturalne predyspozycje do podejmowania ryzyka i osiągania sukcesu w różnych dziedzinach. Kobiety liderki czerpią inspiracje z pasji, misji swojej firmy ale też z sukcesów innych osób. Dokonują niesamowitych odkryć i innowacji, są mentorkami i prekursorkami w swojej branży.  Współczesne kobiety liderki działają z odwagą, empatią, zdolnością komunikacji.” powiedziała Magdalena Pawłowska, laureatka XIX Gali Polish Businesswomen Awards. 

Wiele badań opublikowanych w Harvard Business Review koncentruje się na roli kobiet liderów w biznesie. M.in badanie przeprowadzone przez Francesca Gino i Alison Wood Brooks w 2018 roku, kobiety liderki osiągają lepsze wyniki w odniesieniu do związku z przywództwem moralnym, budowaniem relacji i tworzeniem wartości dla organizacji.

Więcej o Magdalenie Pawłowskiej

Magdalena Pawłowska 

prekursorka kursów online w Polsce, przedsiębiorczyni, autorka bestsellerowej książki Jedna kampania do wolności (nominowanej w TOP10 najlepszych biznesowych książek 2018 roku w konkursie Economicus) oraz współautorka wraz z Ewą Chodakowską książki Moja Pasja Mój Biznes, prowadząca podcast Marketing MasterClass®, twórczyni Kampanii WOW – największego w Polsce biznesowego szkolenia o kursach online.

 

Na swoim koncie ma wielomilionowe kampanie sprzedażowe. Pomogła setkom osób wydać kursy i zbudować dochodowe biznesy online. Jej podopieczni regularnie osiągają wyniki 100 000 zł w sprzedaży kursów, a wielu przebiło już pierwszy MILION!

 

Współpracuje z ekspertami, pomagając im w budowaniu biznesów opierających się na sprzedaży e-produktów. Znani autorzy, trenerzy i osobistości ze świata show-businessu korzystają z jej rad, aby zmonetyzować swoją obecność w internecie. 



 

Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce - dr Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. 

 

Jej motto: Dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny. Więcej na:

magdalenap.com

 

Więcej na: 

www.magdalenap.com 

www.fb.com/magdalenamarketing

www.instagram.com/magdalena_pawlowska 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.