Magdalena Pawłowska odebrała statuetkę - Liderka kursów biznesowych online
Za nami uroczysta XIX Gali Polish Businesswomen Awards, organizowana przez Magazyn BusinessWoman&life, która odbyła się w Warszawie. Wydarzenie poprowadził aktor Jacek Borkowski. Po raz kolejny kapituła konkursu przyznała nagrody wyjątkowym laureatom, wśród których znaleźli się przedsiębiorcy, firmy, instytucje z całej Polski, będące liderami w swoich branżach. Podczas Gali została wręczona także statuetka w kat. Lider kursów biznesowych online dla businesswoman dla Magdaleny Pawłowskiej.
“Dziekuje serdecznie magazynowi BusinessWoman&life, za wyróżnienie mojej działalności i nominacje mnie jako Liderka biznesowych kursów online. Bardzo się cieszę, że moja praca i inspirowanie innych, do tego, że można na swojej pasji, wizji i misji, zmieniać świat i przy tym dobrze zarabiać, spodobała się jury. Statuetka zagościła już na moim biurku, codziennie mnie motywuje i przypomina mi jak ważna i potrzebna jest moja praca.” Powiedziała Magdalena Pawłowska, zdobywczyni nagrody Liderka kursów biznesowych online.
Kim dla Magdaleny Pawłowskiej jest Kobieta Liderka?
“ W biznesie, kobiety liderki stały się symbolem postępu i innowacji. Mają one naturalne predyspozycje do podejmowania ryzyka i osiągania sukcesu w różnych dziedzinach. Kobiety liderki czerpią inspiracje z pasji, misji swojej firmy ale też z sukcesów innych osób. Dokonują niesamowitych odkryć i innowacji, są mentorkami i prekursorkami w swojej branży. Współczesne kobiety liderki działają z odwagą, empatią, zdolnością komunikacji.” powiedziała Magdalena Pawłowska, laureatka XIX Gali Polish Businesswomen Awards.
Wiele badań opublikowanych w Harvard Business Review koncentruje się na roli kobiet liderów w biznesie. M.in badanie przeprowadzone przez Francesca Gino i Alison Wood Brooks w 2018 roku, kobiety liderki osiągają lepsze wyniki w odniesieniu do związku z przywództwem moralnym, budowaniem relacji i tworzeniem wartości dla organizacji.
Więcej o Magdalenie Pawłowskiej
Magdalena Pawłowska
prekursorka kursów online w Polsce, przedsiębiorczyni, autorka bestsellerowej książki Jedna kampania do wolności (nominowanej w TOP10 najlepszych biznesowych książek 2018 roku w konkursie Economicus) oraz współautorka wraz z Ewą Chodakowską książki Moja Pasja Mój Biznes, prowadząca podcast Marketing MasterClass®, twórczyni Kampanii WOW – największego w Polsce biznesowego szkolenia o kursach online.
Na swoim koncie ma wielomilionowe kampanie sprzedażowe. Pomogła setkom osób wydać kursy i zbudować dochodowe biznesy online. Jej podopieczni regularnie osiągają wyniki 100 000 zł w sprzedaży kursów, a wielu przebiło już pierwszy MILION!
Współpracuje z ekspertami, pomagając im w budowaniu biznesów opierających się na sprzedaży e-produktów. Znani autorzy, trenerzy i osobistości ze świata show-businessu korzystają z jej rad, aby zmonetyzować swoją obecność w internecie.
Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce - dr Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager.
Jej motto: Dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny. Więcej na:
magdalenap.com
Więcej na:
www.magdalenap.com
www.fb.com/magdalenamarketing
www.instagram.com/magdalena_pawlowska
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.